7 клас
Дидактична карта
«Вода»
-
Запишіть загальну формулу оксидів.
-
Визначте до яких класів неорганічних сполук відноситься вода (вкажіть групу класу сполуки).
-
Коротко опишіть фізичні властивості води.
-
Запропонуйте «лайфхаки» для збереження води у побуті.
-
Напишіть рівняння взаємодії води з простими речовинами.
-
Напишіть рівняння реакції води з кислотними і основними оксидами.
-
Вкажіть колір універсального індикатору у лужному та кислотному середовищах окремо.
Домашнє завдання
-
Підготуйте матеріли вдома для виготовлення лепбуку з теми «Вода».
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
«ПРИГОТУВАННЯ МАРИНАДУ ДЛЯ ШТУЧНОГО КОПЧЕННЯ СКУМБРІЇ»
Обладнання: терези, мірна склянка, елктрочайник, ложка, порожня пляшка об’ємом 1,5 л, рукавички, паперові рушнички.
Складові розчину:
вода – 1 л.
Сіль – 100 г.
Цукор – 75 г.
Чай чорний заварний – 75г.
Риба морожена – 2 шт.
Хід роботи
-
Підготувати маринад для приготування солоної риби.
-
Обчислити масову частку у складі маринаду для засолки та порівняти її з гранично допустимою нормою вживання людини. (гранично допустима до 10%)
-
Зробити висновок і презентувати роботу групи креативно – у лепбуці.
P.S.: Це варіант дидактичної картки на урок на узагальнення чи повторення. Як варіант, можна роздрукувати завдання на аркуші А4 з відступом під кожним завданням, щоб учні на цій картці могли працювати.
Для створення статті (фото) використовувались матеріали:
http://smile-cook.com/receipt/671-skumbriya-marinovannaya-v-chaynom-rassole.html