Оновлена Програма початкової школи передбачає, зокрема, розвиток в учнів орфоепічних, лексичних, граматичних, правописних, стилістичних умінь.
Основну увагу вчителі мають приділяти роботі над значенням слова і кількісним нарощуванням словникового запасу учнів, збагаченню їхнього мовлення різними граматичними формами, розвитку вміння користуватися мовними засобами відповідно до норм літературної мови; умінню аналізувати, оцінювати власну мовленнєву творчість, удосконалювати її. Головну роль у цій роботі відіграє засвоєння списку нових словникових слів, вимову і написання яких школярі мають запам'ятати.
Запропонована робота – один із інтегративних прийомів, що дозволяє педагогу вийти за межі конкретного навчального предмета, цілісно та багатоаспектно вивести учня на розуміння єдиної наукової картини світу.
Оновлена Програма початкової школи передбачає, зокрема, розвиток в учнів орфоепічних, лексичних, граматичних, правописних, стилістичних умінь.
Основну увагу вчителі мають приділяти роботі над значенням слова і кількісним нарощуванням словникового запасу учнів, збагаченню їхнього мовлення різними граматичними формами, розвитку вміння користуватися мовними засобами відповідно до норм літературної мови умінню аналізувати, оцінювати власну мовленнєву творчість, удосконалювати її. Головну роль у цій роботі відіграє засвоєння списку нових словникових слів, вимову і написання яких школярі мають запам’ятати.
Запропонована робота – один із інтегративних прийомів, що дозволяє педагогу вийти за межі конкретного навчального предмета, цілісно та багатоаспектно вивести учня на розуміння єдиної наукової картини світу.
Словникове слово [справеидли в′ іс′ т′] – ім.; одн.; ж.р.; - ості.
Джерело походження слова
Від західнослов’янського (чеського) «sprawny» – справедливий.
Лексичне значення слова
правовим нормам.
Словосполучення зі словом
Спільнокореневі слова
Синоніми
Істина, достовірність, правда, правдивість, законність.
Антоніми
Ворожість, хибність.
Речення
Сенкан
1. Справедливість.
2. Необхідна, об’єктивна.
3. Шукати, прагнути, встановлювати.
4. Це те, чого шукають усі люди.
5.Правда.
Акровірш
Справді в нас на Україні
Прозоре небо й синє- синє.
Рідна матінка моя,
А ще татусь, бабуся, я.
Всі в родині нашій дружать,
Еге-ж, країні милій служать.
Доріжкою йдемо: як у намисті,
Луків зелених килими барвисті;
Ич, які яскраві і чудові!
Вкраїна – повная любові!
Ірідна вона, і прекрасна
Стоїть, мов дівчина красна.
Тільки моя ти , ясна!
Ь
Ребус
РЕИ
ТЬ
Кросворд
|
1. |
|
|
|
|||||||||
|
2. |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3. |
|
|
|
|
|
|||||||
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
5. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
6. |
|
|
|
|
||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
8. |
|
|
|
|
|
|
||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
10. |
|
|
|
|
|||||||
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
13. |
|
|
|
|
||||||||
14. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1. …Українка – відома українська поетеса. Леся
2. Ріка в Україні. Дніпро
3. Державний символ України. Прапор
4. Назва нашої держави. Україна
5. Не брехня. Правда
6. Той, хто вчиться у школі.Учень
7. Глава української держави.Президент
8. Залізний ніс, дерев’яний хвіст.Молоток
9. Золоте решето, а в ньому чорних хаток повно. Що це? Соняшник
10. Столиця нашої країни. Київ
11. Я найперша зацвітаю синім цвітом серед гаю, відгадайте, що за квітка, бо мене не стане влітку. Барвінок
12. Крил не має, а навколо Землі та Місяця літає.Супутник
13. Що два тижні зелениться, а два тижні колоситься, за два тижні наливається і два тижні достигається? Жито
14. Той, хто вчить дітей.Учитель
Творчі завдання
букв української абетки:22,20,21,1,3,7,6,16,11,3,12,22,23,31 .
Зображення до змісту слова
Інтернет-ресурси
http://muza.dp.ua – вірші.
http://www.poetryclub.com.ua – вірші.
http://Ребуси - українською/rebus 1/ com.
http://man – osvita.org.ua
http://funbook.com.ua- прислів`я
http://www.kidrights.kherson.ua – права дітей.
http://ukrlib.com.ua – бібліотека української літератури.
Підготувала: Абальмаз Любов Георгіївна, учитель початкових класів КЗ «Маріупольська спеціалізована школа з поглибленим вивченням новогрецької мови І-ІІІ ступенів № 46 Маріупольської міської ради».
Рецензент: Халєєва Любов Миколаївна, методист Маріупольського науково-методичного центру.