Закріплення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення

Про матеріал

Узагальнити і систематизувати знання учнів про речення;

- закріпити навички правильного інтонування речень та вміння

перебудовувати речення одного виду в речення іншого виду за метою

висловлювання

формувати вміння переключатися з одного виду роботи на інший
Перегляд файлу
  1.  

П І П

Юзьків Надія  Ярославівна

  1.  

Місце роботи

ЗОШ I-III ступенів №2  м.Болехова

  1.  

Посада

Вчитель початкових класів

  1.  

Предмет

Українська мова

  1.  

Клас

2-Б

  1.  

Базовий підручник

М.С.Вашуленко, С.Г.Дубовик «Українська мова. 2 клас»

  1.  

Дата

29.01.2018р

Тема і номер уроку в темі

Урок №68 Закріплення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення (впр. 251-255).

Освітньо – виховні завдання теми:

         створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою

успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку:

  •  Урок узагальнення та систематизації знань.
  •    Урок контролю і корекції знань, умінь і навичок; оцінювання навчальних
  •    досягнень.
  •    Урок повторення.

Нав  Мета уроку:

 

        Навчальна мета:

        - узагальнити і систематизувати знання учнів про речення;

          - закріпити навички правильного інтонування речень та вміння    

          перебудовувати речення одного виду в речення іншого виду за метою

           висловлювання

формувати вміння переключатися з одного виду роботи на інший, засередженно

 слухати вчителя й товаришів;

           - удосконалювати вміння учнів

        - перевірити рівень знань, умінь і навичок;

        - закріпити знання учнів;

 - провести аналіз результатів                                                                                                                                                                                 

 

Роз  Розвиваюча мета:                                                                                                                 

-розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація;

  1.    -розвивати мовну і слухову пам’ять;
  2.    -підвищувати стилістичну культуру мовлення;

         -розвивати звязне усне й писемне мовлення, творчу уяву;

        - розвивати творчі здібності учнів

 

Вих  Виховна мета:                                                                                                                                                                                                                                                 

 -виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, відповідальності та збереження багатства і краси природи.

  1.   -виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого
  2.    середовища;
  3.   -виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
  4.   –виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до

 людей;

  1.   -виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Обладнання:

         підручники,  текстові завдання, учнівські повідомлення

 

1. Організаційний момент

Учитель.

Любі діти,

Зичу праці та старання.

А ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення на весь день.

Діти.

Добрий день! Добрий день!

Дякуємо за побажання!

На урок беремо з собою

Знання, навички й старання.

  1.    II. Актуалізація 
  2.    опорних знань, умінь             
  3.    та уявлень учнів. (або
  4.   підготовка школярів до
  5.   сприйняття нової теми)

 

1.Перевірка домашнього  завдання

С.96. вправа 250(1)

2.Хвилинка каліграфії

Каліграфічна хвилинка

Урок почнемо без зупинки

З каліграфічної хвилинки

Зошит свій я розгортаю,

Навкоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправо.

До роботи я берусь.

З зз зи  ма сі чень

зима грудень січень лютий

4. Робота над загадкою

Читання загадки.

Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я … (зима).

  • Хто назве зимові місяці? (грудень, січень, лютий)

Знайдіть слова, у яких більше звуків, ніж букв.

  1.    7. Мотивація навчальної
  2.    діяльності.

    Вправа «Мікрофон»

 Учні, передаючи уявний мікрофон, висловлюють свою думку щодо поставленого вчителем запитання.

  • Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок (Цікавим, пізнавальним, веселим, продуктивним, світлим, загадковим тощо).
  • А якими маєте бути ви на уроці? (Дисциплінованими, уважними, зібраними, активними, виправними, наполегливими).
  • Отже, якщо ви будете такими, то наш урок пройде цікаво, творчо й продуктивно. Тому все залежить від вас. Я сподіваюсь на вашу активність та уважність.

 III. Оголошення, представлення теми та

 очікуваних навчальних результатів

-  Сьогодні на уроці ми пригадаємо все, що вивчили про речення.

 

IV.Вивчення нового матеріалу (його первинне сприйняття).

Запитання.
- Що таке речення? ( Речення виражає закінчену думку)
- Яке речення називається розповідним? ( В якому про щось розповідається).
- Що ставимо в кінці розповідного неокличного речення? ( Крапку)
- Що ставимо в кінці розповідного окличного речення? ( Знак оклику).
- Які речення називаються питальними? ( В яких про щось запитується).
- Що ставимо в кінці питальних речень? ( Знак питання).
- Яке речення називається спонукальним? (Яке містить спонукання до дії).
- Що ставимо в кінці спонукального речення? ( Крапку).
- Які спонукання можуть висловлюватись у спонукальному реченні?

 ( Прохання, запрошення, заклик, порада, тощо).

1.Робота з підручником

с.97    Вправа  252

V. Осмислення нових знань і вмінь.

 

  •  Складіть речення із розсипанки і прочитайте речення.

ДРУГОМ  ВІРНИМ   Я   БУДУ ПРИРОДІ

 

  1  2  3  4  5

(Буду я природі вірним другом).

Запис речення (з коментуванням біля дошки)

Запитання:

  • Доведіть, що це речення.
  • Із чого складається речення?
  • Скільки слів у даному реченні?
  • Яке воно за метою висловлювання?

Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати,

Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П'ять! Шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Сім! Вісім! Час настав

Повернутися до справ.

VI. Систематизація й узагальнення нових знань і вмінь на перетворюючому і творчому рівнях.

 

Узагальнення вивченого матеріалу здійснюватимемо у формі гри.

Слухайте завдання. Я буду зачитувати вам речення, ви повінні визначити які речення за метою висловлювання. Розповідні – зелений колір, питальні – червоний, а спонукальні – піднята рука.
В небі сонечко сміється.
Будь уважним на уроці!
Коли зацвів садок?
Діти бігали біля річки.
Біля вікна дзвінко щебечуть пташки.
На яку квітку сів метелик?
Яке ти посадив дерево?
Оленка читає цікаву книжку.
Прилітайте, журавлі, до рідної землі!
Лелеки прилетіли!
Як шануєш ти кожну хвилину?

VII. Підбиття підсумків уроку. Рефлекція.

 

- Урок наш закінчується. Підіб'ємо підсумки уроку.

-Давайте прочитаємо ребус і скажемо, який розділ у мові ми повторили.    Ч

  Р  Е Е       Н

        Н        Я 

- Що найбільше сподобалося?

Учні висловлюють своє відношення до уроку, роботу своїх товаришів і дякують один одному і вчителю за проведений урок.

VIII.  Інструктаж з домашнього завдання.

Домашнє завдання

 Для високого рівня знань записати розповідь або діалог, для достатнього та нижче на   с. 98    Вправа 255 (2)  Змінити розповідні речення на спонукальні за зразком.

 

docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку