Містить дидактичні ігри, які допоможуть краще засвоїти англійську мову та зроблять уроки цікавішими.
Назва гри: “ ABC ”
Практична мета: Повторити літери алфавіту.
Хід гри: Клас ділиться на дві команди. Члени кожної команди стають один за одним обличчям до дошки, яку поділено на дві частини. Перша команда одержує завдання записувати літери в алфавітному порядку від А до М, а друга
- від N до Z . Кожен пише по одній літері, а потім стає в кінець ланцюжка.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: “ ABC ” Практична мета: перевірити знання літер алфавіту.
Хід гри: Учитель пропонує одному із учнів назвати будь-яку літеру англійського алфавіту. Учень, який сидить поруч, повинен швидко назвати наступну літеру в алфавітному порядку. Р1→Р2; Р3→Р4; Р5→Р6.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Do You Know the ABC ? Практична мета: перевірити знання літер алфавіту.
Хід гри: Поділіть дошку на дві частини , а клас – на дві команди. Учасники кожної команди по черзі підбігають до дошки й пишуть по одній літері . Виграє та команда, яка швидко й без помилок напише всі літери.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Do You Know the Letters ?
Практична мета: повторити літери алфавіту.
Хід гри: Учні класу поділені на команди по 4-5 чоловік, у кожній групі обирається учень – експерт. Учитель називає літери, а учні користуючись касою літер , ставлять їх у рядок у тому порядку, в якому вони названі. Виграє та група, в якій усі
учні впораються із завданням. (Експерти оголошують результати.)
Назва гри: Do You Know the First Letters of These Words ?
Практична мета: перевірити знання літер та слів.
Хід гри: Учитель готує картки з літерами і лексичні малюнки. Він роздає учням картки з тими літерами (по 4-5 кожному), з яких починаються слова, що означають предмети, зображені на них. Потім учитель демонструє малюнки один за одним, а учні повинні підняти картку з відповідною літерою і назвати предмет англійською мовою. Проходячи між рядами, вчитель вибирає правильні відповіді та забирає картки. Виграє той , хто перший залишиться без карток.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: The First Letters
Практична мета: перевірити знання літер алфавіту та вивченої лексики.
Хід гри: Учитель роздає по 4 – 5 малюнків, на яких зображені відомі учням предмети. Потім показує літеру, а учні, яких викликали, називають її, показуючи малюнок з предметом, що його назва починається з цієї літери, і вимовляють це слово англійською мовою.
---------------------------------------------------
Назва гри:Who is the First ?
Практична мета: перевірити знання літер алфавіту.
Хід гри: Учитель викликає до дошки по одному учневі (почергово з кожної команди). Вони повинні скласти і написати на дошці по три слова що починаються з однієї літери (наприклад, з Р ). Учні читають вголос свої слова. За кожне правильно складене та прочитане слово команда одержує бал. Вислухавши відповіді учнів, підводяться підсумки гри.
Назва гри: Guess the Letter
Практична мета: формувати навики фонематичного слуху.
Хід гри: Серед учнів обирають ведучого. Він виходить з класу, а решта загадують літеру. Коли ведучий повертається, йому називають слова з цією літерою до тих пір , поки він не відгадає її.
Наприклад, задумана літера S. Учні називають слова:see, she, exercise тощо. Коли ведучий відгадає літеру, його місце займе учень, що останнім назвав слово.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Fill in the Missing Letters
Практична мета: повторити літери та звуки.
Хід гри: На дошці написані слова, в кожному з яких пропущена одна літера, наприклад: c…p, a…d, p…n. Учитель вимовляє звук (наприклад:[e]) і пропонує учням вставити відповідну літеру в слово, де вона пропущена, і назвати його.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Alphabet Train
Практична мета: повторити літери алфавіту.
Хід гри: Учитель почергово викликає учнів із різних команд, пропонує їм сказати речення: “My train is carrying …”, додати слово, що починається на першу (2,3 і т.д.) літеру алфавіту. Наприклад, перший учень говорить: “My train is carrying apples”, другий “My train is carrying bread”. Учень, який не зможе швидко назвати слово, вибуває з гри. Перемагає команда, в якій залишилося більше учасників.
----------------------------------------------------------
Назва гри: Did You Learn the ABC ?
Практична мета: закріпити літери алфавіту та звуки, які вони передають.
Хід гри: Учні поділяються на дві команди, стають обличчям одне до одного. Учасники однієї команди швидко показують літери , а учасники другої команди читають їх, говорять , які звуки вони передають, та називають слова з цими звуками. Потім команди міняються місцями.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Spell Your Name
Практична мета: вчити учнів писати своє ім’я
Хід гри: Учні отримують картки, на яких написані їх імена англійською мовою.
Гра відбувається у формі діалогу між учителем та учнем. Т: What is your name?
P: My name is Oleh.
T: Spell your name, please. P : O-l-e-h.
Після закінчення гри кожен учень прописує своє ім’я в зошиті.
PHONETIC GAMES
Назва гри: Name the Word
Практична мета: вдосконалювати фонетичні навики
Хід гри: Вчитель або учень кидає учням по черзі м’яч, називаючи звук; учні повертають м’яча, називаючи з цим звуком слово.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Who Knows the Symbols for the Sounds Best ?
Практична мета: тренувати вживання знаків транскрипції.
Хід гри: 1.Учитель вимовляє англійські звуки, а учні показують відповідні їм знаки транскрипції;
2.Учитель показує знаки транскрипції, а учні називають відповідний їм голосний чи приголосний звук або слово, в якому є цей звук.
За кожну правильну відповідь учень одержує бал. Виграє той, хто набере більшу кількість балів.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Unusual Telephone Практична мета: тренувати фонетичні навики.
Хід гри: На дошці, на прикріпленому плакаті – великий телефон. На його диску замість цифр – знаки різних звуків. Завдання учасників гри: «набрати» за певний час як можна більше слів з цими звуками та вимовити їх.
Назва гри: What Sound Is Іt ? Практична мета: Тренувати фонетичний слух.
Хід гри: Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні його відгадати.
-------------------------------------------------------------
Назва гри: Who Has the Best Hearing?
Практична мета: тренувати фонематичний слух.
Хід гри: Учитель : « Зараз я буду вимовляти українські та англійські звуки. Ваше завдання – підняти руку, коли почуєте англійський звук, а коли український – руку опустити ».
Учні, що помилилися, вибувають з гри. Виграє та команда, в якій до кінця гри залишилося більше учасників.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Who Knows the Symbols for the Sounds ?
Практична мета: тренувати учнів у читанні за транскрипцією та письмі.
Хід гри: На дошці написані слова у транскрипції. Завдання учнів – правильно їх прочитати та написати.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Who Has the Best Pronunciation ?
Практична мета: формувати фонетичні навики.
Хід гри: Учитель вимовляє декілька слів чи речень, кидаючи м’яч одному з учасників гри .Останній повинен відтворити слова або речення у тому самому порядку , повторюючи вимову та
інтонацію вчителя. Кожен учень відповідає двічі. Виграє той , у кого краща англійська вимова.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: A Mistake
Практична мета: вчити розпізнавати транскрипційні знаки.
Хід гри: Вчитель або кращий учень називає звуки, показуючи транскрипційні знаки і іноді «допускає » помилки . Учні повинні помітити помилку, плескаючи у долоні та виправити її.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Words
Практична мета: формувати фонетичні навики.
Хід гри: Один учень в ролі вчителя називає звук, а «учень» знаходить його позначення та називає з ними кілька слів. Потім вони міняються ролями.
--------------------------------------------------------------
LEXICAL GAMES
Назва гри : Make the Word
Практична мета : формування навичок сполучення букв у слові з теми, яка вивчається.
Хід гри : Учитель пише великими буквами на аркуші паперу слово по темі і, не показуючи його, розрізає на букви, говорячи : «Було в мене слово. Воно розсипалося на букви». Потім показує букви й розсипає їх на столі : «Хто швидше здогадається, яке це було слово ?» Виграє той, хто перший правильно запише слово. Учень, котрий виграв, придумує своє слово, повідомляє викладачу. або сам пише й розрізає його, потім показує всім розсипані букви. Гра повторюється.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : The Magic Box
Практична мета : перевірка та повторення назв кольорів.
Хід гри : Учитель показує учням «чарівну» коробку (the magic box),в якій знаходяться олівці різного кольору (5-6). Учні по черзі звертаються до вчителя, запитуючи, чи є в коробці той чи інший колір. Pupil : Is it black?
Teacher : No, it isn’t. Pupil : Is it white ?
Teacher : Yes, it is. (Дістає олівець названого кольору. )
Коли всі кольори відгадані, учитель кладе в коробку олівці інших кольорів. Виграє той, хто відгадає більше кольорів.
Назва гри : Do You Know the First Letter of these Words?
Практична мета : повторення назв кольорів, цифр та букв алфавіту.
Хід гри : Учитель роздає учням картки з цифрами та кольорами, які були вивчені на попередніх уроках. Потім показує літеру, учні називають її. Той, у кого малюнок зі словом (цифрою чи кольором ), що починається з цієї букви, показує його і вимовляє це слово англійською мовою.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Have you got…?
Практична мета : тренувати учнів у використанні загальних запитань з дієсловом to have, повторити ЛО за темою «Домашні тварини».
Хід гри : На столі вчителя розкладені іграшки – тварини. Учням пропонують уважно подивитися на них і запам’ятати. Потім учні кладуть голови на парти, а вчитель бере зі столу будь –яку іграшку і ховає її за спину, решту іграшок накривають тканиною. Учні запитують : “ Have you got a rabbit?” , “ Have you got a cat?” і так далі, до тих пір, поки хтось із учнів не відгадає приховану іграшку. Він і стає ведучим.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Who Knows the Colours Best?
Практична мета : повторення ЛО з теми «Кольори» та «Домашні тварини».
Хід гри : На столі розкладені іграшки – тварини різних кольорів . Учитель пропонує одному з учнів ( ведучому) задумати будь-яку іграшку. Інші гравці повинні відгадати її. Спочатку вони відгадують колір, запитуючи, наприклад : “Is it red?”. Потім
відгадують назву іграшки, наприклад : “Is it a white rabbit?”. Якщо учень не помиляється, він стає ведучим, і гра триває.
Назва гри : Five Words
Практична мета : закріплення лексики з тем «Сім’я », «Домашні тварини», «Дикі тварини», «Іграшки».
Хід гри : Поки учень з однієї команди рахує до п’яти , представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався із завданням, вибуває з гри.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : The Magic Box
Практична мета : активізація лексичного матеріалу з теми “School”.
Хід гри : Учитель показує учням «чарівну коробку», в якій знаходяться шкільні речі. Учні по черзі підходять та звертаються до вчителя, запитуючи чи є в нього той чи інший предмет.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Presents
Практична мета : закріплення лексики з теми, автоматизація уживання вивчених дієслів в усному мовленні.
Хід гри : Учитель організовує учнів у дві команди. На дошці записуються два ряди слів : 1) найменування подарунка; 2) список дієслів. Гравці повинні сказати, використовуючи при цьому дієслова зі списку, що вони будуть робити з подарунками, отриманими в день народження. Кожен учасник гри придумує по одному реченню. Виграє команда, яка швидше впорається із завданням і складе речення без помилок.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Who Knows the Parts of the Body Best?
Практична мета : закріплення ЛО з теми «Частини тіла».
Хід гри : Ведучий, показуючи, наприклад, на шию, спеціально помиляється й говорить: “This is my nose”. Учень, до якого
звертається ведучий, повинен швидко показати на ніс. Якщо він помиляється, то вибуває з гри.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Who Knows the Clothes Best?
Практична мета : закріплення ЛО з теми «Одяг».
Хід гри : Ведучий, показуючи, наприклад, на сукню, спеціально помиляється й говорить : “This is my skirt”. Учень, до якого звертається ведучий, повинен швидко показати на спідницю. Якщо він помиляється, то вибуває з гри.
---------------------------------------------------Назва гри : Collective Story
Практична мета : активізувати вміння та навички усного висловлювання на задану тему.
Хід гри : Представники від кожної команди по черзі говорять по одному реченню. Той, хто не може придумати, щоб продовжити розповідь, або повторює вже сказане, вибуває з гри. Переможцем стає та команда, в якій залишається більше учасників
Назва гри : My family
Практична мета : закріпити знання лексичного матеріалу до теми «Моя сім’я».
Хід гри : За зразком, даним учителем, діти придумують речення. Наприклад : His name is Ivan. He is not my brother. He is not my grandfather. Who is he? Інші повинні здогадатися про кого йде мова.
Відповідь : He is your father.
Назва гри : Guess What
Практична мета : формувати навики діалогічного мовлення за темою «Food».
Хід гри : Один з учнів загадує будь-який предмет, зображений на фото, й описує його призначення, не називаючи його. Решта учнів відгадують це слово.
Той, хто відгадав, описує наступний предмет. Наприклад : P1: You need this thing to fry food. P2: Is it a wok?
P1: No, it isn’t.
P3: Is it a frying pan ?
P1: Yes,it is.
P3: This is a small thing which helps you with the bottles…
Назва гри : Guess the Word
Практична мета : закріпити знання з теми “Health”.
Хід гри : Клас розподіляється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО1) на столі. Члени команд по черзі підходять до столу, беруть одну з карток і вголос читають визначення слова. Суперники мають назвати це слово. Якщо вони не можуть зробити це, право відповіді переходить до другої команди. За кожну
правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримує більше балів. (Слова взято з двох попередніх уроків.) Учитель стежить за дотриманням правил гри.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Broken Sentences
Практична мета : практикувати лексику з теми.
Хід гри : Учні отримують набори карток з двома частинами речень і самостійно складають речення. Той, хто першим впорався із завданням, читає утворені речення.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Right Word, Wrong Place
Практична мета : проконтролювати знання з теми, яка вивчається.
Хід гри : Клас розподіляється на дві групи. Учитель розкладає картки (НО1) на столі текстом донизу. Члени груп по черзі підходять до столу, беруть одну з карток, читають речення і виправляють у ньому помилки. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал. Перемагає та, яка набере більше балів.
---------------------------------------------------Назва гри : Guess the Sport
Практична мета : формувати навики монологічного мовлення за темою
“Sport”.
Хід гри : Один з учнів загадує вид спорту й описує його, не називаючи. Можна розповідати про правила гри, обладнання тощо. Решта учнів відгадують. Той, хто відгадав, описує наступний вид спорту і т.д. Учитель стежить за дотриманням правил гри. Наприклад :
P1: This is an individual kind of sport. For this game you need running boots and a uniform. You usually do it outdoors, but it’s also possible to do indoors.
P2: Is it athletics?
P1: No, it isn’t.
P3: Is it running?
P1: Yes, it is…
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Let’s Make a Story
Практична мета : розвивати навики говоріння з теми, яка вивчається.
Хід гри : Учитель розподіляє клас на дві команди. Кожному гравцю він дає картку з реченнями. Учні повинні розташуватися в послідовності розповіді. Потім вони по черзі читають свої речення. Перемагає команда, яка швидше й правильно виконує завдання.
TOPICAL GAMES
Назва гри: Ball Game
Практична мета: Закріпити лексику з теми.
Хід гри: Один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, яка вивчається
( School, Toys, Family, etc.)
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Snowball Практична мета: Перевірити лексику з теми.
Хід гри: Один учень промовляє фразу, а другий повторює її та додає своє слово.
P1: I can see a pencil.
P2 I can see a red pencil.
P3 I can see a long red pencil.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Snowball
Практична мета: формувати навики комунікативної компетенції.
Хід гри: Учні сідають у коло, у центрі якого – картки з лексикою, яка вивчається. Один з учнів бере картку, показує її та вживає дане слово або вираз у реченні. Другий учень бере іншу картку та придумує нове речення, яке логічно продовжує попереднє і т.д. В кінці виходить розповідь з теми (опис малюнка, переказ тексту…).
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Coloured Flower
Практична мета : закріпити лексику з теми «Colours».
Хід гри: Діти отримують різнокольорові пелюстки. Потрібно зібрати пелюстки квітки відповідно до команди. До дошки підходить лише той, хто має пелюстку названого кольору. При цьому він повинен промовити такі слова:
This is a blue leaf.
This is a red leaf.
This is a yellow leaf (etc.).
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Guess
Практична мета: формування навиків комунікативної компетентності.
Хід гри: Задумай з якої ти країни. Нехай ведучий відгадає.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: A Magic Word “Please” Практична мета: виховувати повагу один до одного.
Хід гри: Учитель пояснює : «Я промовлятиму різні команди, але виконувати їх потрібно лише тоді, коли я скажу чарівне слово “Please” . Хто помиляється, вибуває з гри ».
--------------------------------------------------------------
Назва гри: A New Pupil
Практична мета: розвивати навики діалогічного мовлення.
Хід гри: У класі – новий учень. Потрібно розпитати його ім’я , прізвище, вік, звідки родом, як справи, яке хобі, про родину.
Назва гри: A Translater
Практична мета: закріпити лексику з теми : «My Family ».
Хід гри: Один учень розповідає про себе та свою родину, а другий перекладає.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Who Is the Best Reader ?
Практична мета : формувати навики монологічного мовлення.
Хід гри: Учні декламують вірш з будь - якої теми. Обирається учень, який краще прочитає вірш.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Buying a Ticket
Практична мета : розвивати уміння вести бесіду з теми “Travelling”.
Хід гри: Учитель виконує роль касира. Учні діляться на дві групи та вибирають маршрут. Потім представник кожної групи підходить до каси і купує квитки для всієї групи. Перемагає той, хто зможе більш чітко й лаконічно порозумітися з касиром і купити квитки.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Guess
Практична мета: тренувати учнів в умінні розповідати про улюблених персонажів книжок.
Хід гри: У грі беруть участь дві команди. Представники кожної з них по черзі розповідають про персонажів літературних творів. Завдання суперників – відгадати, про кого йдеться.
P1. My favourite character is a boy. He lives with his aunt in a small town. He is a schoolboy, but he doesn’t like to go to school. He is a clever boy. He has a friend. His name is Huckleberry. Both of them like adventures.
P2. His name is Tom Sawyer.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Finish
Практична мета: Перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації.
Хід гри: Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.
Назва гри: A Quizz
Практична мета: тренувати вміння учнів розповідати про життя різних людей.
Хід гри: Клас поділяється на дві команди, які по черзі сідають за стіл. Гра проводиться за аналогією до відомої телевізійної гри
«Що ? Де? Коли? ».
Кожна команда одержує конверт, в який вкладено фотографію відомої людини(поета, письменника, художника, вченого) та запитання «Що ви знаєте про цю людину?».
Журі визначає правильність відповідей, підраховує кількість одержаних балів і визначає переможця.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Finish
Практична мета: Перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації.
Хід гри: Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено! повторювати слова,
помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.
-------------------------------------------------------------
Назва гри: Words From Word
Практична мета: закріплення знань лексичного матеріалу відповідно до тематичної ситуації
Хід гри: Використовуючи лише літери запропонованого слова, скласти і записати нові слова. Учасник, який правильно написав найбільшу кількість слів, стає переможцем гри.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: « Survey »
Практична мета: тренувати вживання тематичної лексики в усному мовленні.
Хід гри: Клас розподіляється на групи по 4-5 учнів, члени яких отримують картки із завданнями з теми, яка вивчається та опитують один одного. Потім учні узагальнюють інформацію і представники від кожної групи повідомляють про результати опитування. Учитель стежить за правильністю побудови речень.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Snowball Retelling
Практична мета: закріпити лексику з теми.
Хід гри: Учні ланцюжком переказують текст по 2-3 речення. Потім 2-3 учні самостійно переказують текст повністю. Учитель стежить за послідовністю переказу та правильністю граматичної будови речень.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: My Favourite Picture
Практична мета: закріпити лексику з теми (“Seasons”,… ).
Хід гри: На столі вчителя лежать картинки з будь- якої лексичної теми. Кожен з учнів вибирає собі одну, описує і аргументує, чому він вибрав саме її.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: I…
Практична мета: розвивати навички ситуативного мовлення.
Хід гри: На дощі висять картинки, на яких зображені люди в різних ситуаціях. Кожен учень вибирає одного з героїв і розповідає від першої особи історію.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Proverbs and Sayings
Практична мета: перевірити знання учнів прислів’їв та приказок.
Хід гри: Учитель передає «мікрофон» одному з учнів і говорить прислів’я, наприклад : « A friend in need is a friend indeed».Учень, узявши «мікрофон» називає інше прислів’я , або вислів. Якщо він не сказав, то вибуває з гри.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Pattern Puzzle
Практична мета: Перевірити знання лексики.
Хід гри: Учитель пише на дощі 5 літер і кожну з них обводить. Наприклад:
Це означає, що кожному учневі потрібно придумати слова, в яких буде одна з чотирьох букв ( T, S, I, N ) та буква Е обов’язково. Перемагає той, хто напише найбільше слів.
GRAMMAR GAMES
Назва гри: Have You A Pet ?
Практична мета: тренувати учнів у вживанні лексики, назви тварин; загальних питань з дієсловом to be.
Хід гри: На столі розкладені іграшки – звірі (a cat, a bird, a dog, a pig, a parrot).
Кожен учень вибирає собі одну й ховає її за спину. Ведучий виходить до дошки і ставить по одному питанню кожному учневі: - Is your pet a duck ? - Is your pet a bird ?
Якщо ведучий не вгадав, яку іграшку тримає за спиною учень, останній відповідає:
- No, it is not.
Якщо ведучий правильно назвав іграшку, він отримує відповідь: - Yes, it is, - і його місце займає учень, чию іграшку він вгадав.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Who Is This ?
Практична мета: правильно назвати форму 3-ї особи однини дієслова to be та присвійний відмінок.
Хід гри: Кожен учень отримує по одній іграшці (всі іграшки - звірі). Учитель пропонує придумати ім’я кожному звірові. Учні називають свою іграшку : My cat’s name is Leopold.
Після цього вчитель відбирає іграшки, кладе їх на стіл і каже : «Я опишу вам одного звіра. Ви повинні здогадатися, хто це. Той, хто відгадає, зможе описувати іншого звіра». Далі вчитель продовжує:
This is an animal. He is big ( funny, small, black, white, brown, red, yellow, grey, pink, green, blue).
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Where Is The Cat ?
Практична мета: тренувати учнів у вживанні прийменників.
Хід гри: Ця гра проводиться з однією іграшкою, наприклад, з іграшковим котом. Хтось із учнів виходить до дошки. Стоячи спиною до класу, він повинен здогадатися, де знаходиться кіт.
Учні вибирають місце і кладуть туди іграшку. Учень біля дошки запитує: - Is the cat on the floor ?
Учні хором відповідають : “ No , it is not”, - доки учень не вгадає місце, де знаходиться кіт. Тоді всі хором кажуть : - Yes, it is.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: Numerals
Практична мета : повторити числівники
Хід гри: Гра складається з карток та фішок з цифрами. Фішок повинно бути стільки, скільки чисел на картках. Кожен учень повинен мати картки з цифрами. Ведучий показує фішку з цифрою. Якщо учень має таку цифру на картці, він називає її та одержує фішку, якщо назвав правильно.
-------------------------------------------------------------
Назва гри : What Do You Do Every Morning ?
Практична мета: вживання моделі «запитання - відповідь».
Хід гри: М’яч кидають одному з учнів і задають запитання : What do you do every morning?
Учень повинен дати відповідь. Той, хто повторив запитання, або відповідь, вибуває з гри.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : What Can You Do ?
Практична мета : Тренувати учнів у вживанні питальної, заперечної та стверджувальної форм модального дієслова can.
Хід гри: Клас ділиться на дві команди. Одна загадує якесь речення з дієсловом can. (Наприклад: We can write.) Члени другої команди намагаються відгадати його, ставлячи по черзі запитання :
- Can you read?
На запитання дають такі відповіді : Yes, we can. No, we can't.
Як тільки речення вгадано, команди міняються місцями.
--------------------------------------------------------------
Назва гри: What Are You Doing ?
Практична мета : активізувати в мові учнів вживання Present Continuous.
Хід гри: Ведучий виходить до дошки й засобами пантоміми показує різні дії. Інший учень запитує : What is he doing?
Діти намагаються відгадати, відповідаючи по черзі : Is he writing?
Is he drawing?
Назва гри : Complete the Sentences
Практична мета : тренувати учнів у вживанні дієслів to be, to have.
Хід гри: Учитель говорить речення, пропускаючи дієслова to be, to have. This …. a ball . We …. in the classroom .
При цьому, він робить паузу після першого слова і кидає м’яч комусь із учнів. Той, хто спіймає його, повинен сказати речення повністю, вставивши правильне дієслово. Гравець, який допустив помилку, вибуває з гри.
------------------------------------------------------------ Назва гри : What is There in the Bag ? Практична мета : засвоєння вживання іменників у множині.
Хід гри: Учитель бере мішок і наповнює його предметами, англійські назви яких вже відомі дітям. Далі відбувається діалог між учителем і учнем.
Учитель : What is there in the bag?
Учень : There is a pen in the bag.
Учитель : You are right, Kate, there is a pen in the bag. Here it is.
Учитель дістає названий предмет і кладе його на стіл. Якщо у мішку є декілька зразків одного і того самого предмета , вчитель запитує : “How many pens are there in the bag?” (У такий спосіб школярі засвоюють множину іменників.) Гру продовжують до тих пір, поки не будуть названі всі предмети.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Guess What I Did Yesterday
Практична мета : розвивати і закріпити навики правильного вживання у мовленні структур з дієсловами у Past Indefinite.
Хід гри: Відбувається розмова за схемою : Р1 – Р2, Р3, Р4 (Р1 - ведучий).
P1 : Yesterday in the evening …Guess what I did yesterday.
P2 : Did you skate?
P1 : No, I didn't.
P2 : Why not ?
P1 : It was cold.
P3 : Did you go to the cinema?
P1: No, I didn't.
P3 : Why not ?
P1 : It was Tuesday.
P4 : Did you read a book?
P1 : Of course, I did. I like to read.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Memory Game (Present Perfect)
Практична мета : закріпити навички правильного вживання Present Perfect Tense.
Хід гри: Учитель забирає зі столу деякі предмети, додає нові чи змінює їх розташування на столі після того , як учень, якого викликали, відвернувся, а потім запитує :
Учитель: What has changed on the table?
Учень : You have taken the pen off the table.
You have put a watch on the table.
You have written a word on the paper.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Sentence Change Практична мета : повторити часові форми.
Хід гри: Учитель називає речення в теперішньому неозначеному або тривалому часі. Учні повинні трансформувати речення в теперішньому неозначеному часі у речення в минулому неозначеному часі, а речення в теперішньому тривалому часі – у речення в минулому тривалому часі, додаючи необхідні обставини часу.
T : I’m reading now.
P : I was reading yesterday.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Sentence Game
Практична мета : повторити часові форми.
Хід гри: Учитель розподіляє клас на дві команди. Потім пише на дошці дієслівні словосполучення, пов’язані із темою, яка вивчається. Одна з команд складає речення у минулому неозначеному часі, інша – у минулому тривалому часі. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримує більше балів.
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Ask Me a Question
Практична мета : закріпити вживання спеціальних запитань.
Хід гри: Клас розподіляється на групи по троє – четверо учнів. Учитель демонструє картку з одним із питальних слів і називає його. Та група , яка першою правильно складе запитання з поданим словом, отримує один бал.
Перемагає команда, яка набере найбільшу кількість балів.
T : Where!
Team A : Where did you go this summer?
T : What!
Team C : What did you do in the country?(etc.)
--------------------------------------------------------------
Назва гри : Reasons
Практична мета : тренувати учнів у вживанні Past Perfect Tense.
Хід гри: Учитель називає два прості речення в минулому неозначеному часі, а учні повинні трансформувати їх у складнопідрядне речення, підрядну частину якого вжито в минулому доконаному часі.
T : I lost my key. I couldn’t get into the house.
P : I couldn’t get into the house because I had lost my key (etc.)
--------------------------------------------------- Назва гри : Sentence Star
Практична мета : навчити правильно складати речення
Хід гри: Учитель малює на дошці зірку, на кінці кожного променя якої записує слово, або словосполучення за темою, яка вивчається. Учні в командах по троє – четверо складають речення із цими словами. На це завдання вчитель дає учням 7 хвилин. За кожне правильно складене речення надається 1 бал. Перемагає команда, яка набирає найбільше балів.
-------------------------------------------------------------
1