1 набір слів: один, один, один, один, один, одненький, один, один, один. 2 набір слів: доданок, доданок, доданок, додати, доданок. 3 набір слів: сума, сумка, сума, сума, сума, сума. 4 набір слів: число, число, число, число, число и т. д. |
Вправа для розвитку уваги дітей на слух математичної термінології. Вчитель декілька разів проговорює одне і теж слово, а коли допускає помилку, діти хлопають в долоньки. Якщо вчитель каже всі слова правильно без помилок, діти кажуть: «Все правильно»
|
Завдання: обчислити приклад і передати наступному учневі,який складає свій приклад,використовуючи результат попереднього; обчислює його і передає далі. |
Вчитель роздає учням,які сидять за першими партами,листки паперу із записаними на них прикладами.
|
|
Мета: Перевірити знання усної лічби і склад чисел в межах десяти. На дошці макет ялинки. В учнів – карточки у вигляді новорічних іграшок із записаними прикладами. |
На дошці прикріплені 2 квіточки з пелюстками, які скручені до серединки. На пелюстках записані приклади. |
Два учні виходять до дошки,розкручують пелюстки і обчислюють приклади. |
Зразок завдання:
|
Мета : перевірити вміння складати числові вирази і рахувати в межах 20. Клас поділений на дві команди. Учні дістають із бочки картки з записаними на них прикладами і завданнями, розв’язують їх. Команда, яка швидше виконає завдання, перемагає . |
|
Мета : повторити склад числа 6. Діти повинні порахувати павукові лапи і знайти пропущене число. |
|
На дошці рибальські гачки і на гачках приклади. На гачках написані відповіді до прикладів. Діти повинні з’єднати рибу з гачком.
|
|
Перед учнями стовпчики прикладів, в кожному стовпчику закодоване слово. Для того що відгадати слово, потрібно розв’язати приклади прочитати за таблицею.
|
|
Мета: повторити склад числа 10. На число 10 набігли хмаринки. Потрібно правильно підібрати суму чисел. Якщо діти розв’яжуть правильно, дощ не піде, а якщо не правильно, з’являться краплинки дощу. |
|
На перерві до нас прибіг голодний зайчик і вирішив пострибати з вами по сходинках і підкріпитися. |
|
Мета: повторити склад чисел 9, 3, 8. Діти повинні з’єднати лініями приклади з відповідями. |
0 4 3 2 6 10 5 8 7 4 9 5 1 3 6 2 |
Рахунок від 10 – 1, почали. Ракета летить на планету Математика, а шлях їй вкажуть зірки. |
|
За сигналом вчителя учні одночасно розпочинають розв’язувати стовпчики з прикладами. Відповіді знаходяться в одних або в інших воротах, учні відповідно з’єднують з відповідями. Хто швидше заб’є всі голи, той і переміг. |
|
На дошці записані числові ланцюжки для кожного ряду діти один за одним виконують обчислення, хто першим дійде до фінішу, той отримає яблуко. Мета: повторити вміння обчислювати і рахувати в межах 10; розвивати усний рахунок, увагу, швидкість; виховувати взаємодопомогу, цілеспрямованість і відповідальність. |
|
Обчислити приклади, записані у віконечках, вставивши в необхідні будинки. |
|
Мета : перевірити в учнів уміння складати логічні ланцюжки.. Завдання: поставити в пустих клітинках ті фігури, щоб була логічна послідовність. |
|
Завдання: записати числа в пусті клітинки так, щоб сума чисел по горизонталі, вертикалі, діагоналі була однаковою |
|
Завдання: Закреслити числа так, щоб в кожному горизонтальному і вертикальному ряду сума чисел була 15. |
|
Завдання: знайти в ряду зайве число. Поясни, чому воно зайве? |
|
Завдання: в кожному стовпчику закодовано слово. Для того щоб його розшифрувати, обчисли правильно приклади і підбери відповідну букву Наприклад: 2 * 2 + 8 = 12 (К) 3 * 3 + 4 = 13 (Л) 2 * 3 – 5 = 1 (А) 4 * 2 – 3 = 5 (Д)
|
|
Мета: перевірити вміння дітей будувати логічні ланцюжки. Завдання: Записати невідоме число в сузір’я |
|
Завдання: запиши необхідні числа в квіти, щоб правильно виконати дії. |
|
Завдання: Доповни приклади. Постав числа так, щоб приклади були правильно виконані. |
|
Хто правильно і швидко попаде в ціль, той і стрілок. Завдання: записати приклади і з’єднати стрілками з відповідями. |
I ряд. Числа потрібно помножити на . II ряд. Вставити знак.
III ряд.
|
Хід гри: на дошці записані завдання для кожного ряду. Учні ланцюжком швидко і правильно виконують його.
|
|
Завдання: знайди помилку. |
|
Завдання: дівчатка знаходять суму і різницю чисел, печуть печиво у вигляді сердець. Хлопчики знаходять суму і різницю чисел, печуть печиво у вигляді сонечка. |
|
Завдання: щоб підняти якір, потрібно вирішити приклади. |
1.
|
«Змійка» складається з 16 однакових паличок. Потрібно перекласти 5 паличок так, щоб з 16 паличок стало два квадрати, неоднакових за розміром. |
2.
|
Забери одну паличку так, щоб х чотирьох квадратів стало три. |
3.
|
Як перекласти дві палички так, так щоб отримати з двох трикутників три? |
4.
|
Переклади 4 палички так, щоб з ключа отримати 3 однакових квадрати. |
5.
|
Два бокали складаються з десяти паличок. Переклади 6 паличок так, щоб отримати будинок |
6.
|
Переклади дві палички так, щоб утворилось 5 однакових квадратів. |
|
Клас поділений на дві команди. Представник із кожної команди розв’язує приклади біля дошки. Перемагає та команда. Представник якої швидко і правильно розв’язав всі вирази. |
|
На сітках – відповіді до прикладів, на м’ячах – приклади. Необхідно з’єднати стрілками приклад з відповіддю.
|
|
Завдання: провести лінію від зайчика до капусти, яку він отримає.
|
|
Завдання: з’єднати стрілочками числа і кружечки – відповіді. |
|
Гра проводиться з командами ( відповідно до кількості рядів). |
|
Допоможи їжачкові зібрати гриби. Бери тільки ті гриби, на яких відповіді до прикладів з таблиці множення на число 7. |
|
На дошці - макети двох машин. На них – номери. Навколо машин – картки з прикладами. Учні діляться на дві команди. Кожний учень, беручи картку з прикладом, розв’язує його і ставить біля відповідної машини з номером – відповіддю. Перемагає та команда, яка швидко і правильно обчислить усі приклади.
|
|
Зайчик, ховаючись від вовка, заплутує сліди по лісових стежинках. Необхідно допомогти зайчику втекти від вовка в ліс. Кожний стрибок – це правильно обчислений приклад.
|
|
Завдання: Вибрати по два числа на квітах, помножити ці числа і записати отриманий результат, знайти його. |
|
Завдання: З’єднати дві кульки: приклад і відповідь.
|
|
Тваринки змагалися, хто більше пробіжить більше метрів за 5 хвилин. Завдання: обчислити приклади і поставити по порядку,відповідно результату до прикладів. |
|
На коробках – відповіді до прикладів, написаних на іграшках. Діти повинні підібрати відповідні пари.
|
ВХІД
|
|
|
Робота проводиться в групах. Клас розділений на три групи. На дошці (на голові сніговиків) написані 3 числа. Кожна група вибирає круги (частини тулуба сніговиків) з відповідними прикладами(так, щоб відповіді співпадали з числами на дошці). |
|
Діти відправились в подорож на літакові. Завдання: позначити стрілками маршрут подорожі, якщо літак направляється відповідно до збільшення значень відповідей . |
|
Завдання: Назвати маршрут лабіринту. Двері відкриває тільки число 4 (записати приклади з відповіддю 4). |
|
Для виконання цього завдання потрібно знати, як пишуться римські числа від одного до дванадцяти.
Прочитайте приклади , записані римськими числами. В кожному прикладі є помилка в обчисленні. Переставте так палички, щоб приклади були правильними |
|
Завдання: Обчисли приклади. Відповіді запиши словами. При правильному заповненні кросворду зможеш прочитати назву геометричного тіла.
Відповідь: піраміда
|
1.
|
Розглянь фігури. Доведи, що кожну з них можна накреслити одним рухом руки. Спробуй самостійно накреслити кожну фігуру. |
2.
|
Розглянь фігури. Підкресли однією лінією фігуру, яку можна накреслити одним рухом; двома лініями – фігуру, яку можна накреслити двома рухами; трьома лініями – фігуру, яку можна накреслити трьома рухами. |
3.
|
Скількома рухами руки можна накреслити такі фігури. Спробуй накреслити. |
||||
|
|
|
Двоє учнів(по черзі)шукають числа від 101 до 120, називають їх. Перемагає той, хто швидше,знайде і назве числа. Гру можна проводити 2 – 3 рази |
|
Вчитель показує картку з прикладом і відповіддю до нього. Якщо приклад неправильний, учні показують червону карточку – сигнал, якщо правильно – показують сигнал зеленого кольору. |
|
З’єднай двері з ключем відповіддю. |
|
|
|
Стрілкою потрібно з’єднати частинки прикладів. |
|
Обчисли приклади і за кодом розшифруй слово. (Горизонт).
|
|
В кожній таблиці знайди відповідь приклада і обведи його. |
Так Ні
|
|