Урок з ЯДС. Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки

Про матеріал
Урок на вказану тему за підручником інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2х частинах). О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ. За допомогою організації та поетапного виконання завдань кожен учень зможе відчути як загальний успіх, так і персональний, що є значною мотивацією для подаьшого вивчення предмета. А в кінці уроку - самостійне виконання завдання виявиться по силі кожного.
Перегляд файлу

Тема уроку: Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки

Мета. Ознайомити учнів із типовим розпорядком дня, розкрити його вплив на здоров′я, навчати дітей організовувати свою працю і відпочинок та правильно облаштовувати робоче місце в класі і вдома; виховувати бажання дбати про своє здоров’я, формувати уміння позитивного ставлення один до одного

Навчальні завдання

Наприкінці уроку учні повинні вміти:

складати розпорядок дня за допомогою малюнку;

дотримуватись правил виконання розпорядку дня.

Обладнання: підручник “Основи здоров’я”, вірш «Режим дня киці Любки», Зошит для робіт з ЯДС, ТЗН, листи для пошуку теми уроку, зображення смайликів та завдання для них, капелюх, роздруківки «Режим дня»

 

№ З/п

                       

                          Зміст уроку

Кількість

хв

1.

Вступна частина

5 хв

2.

Основна частина

12 хв

3.

Практична частина

15 хв

4.

Зворотній зв′язок

3 хв

 

І. Організація клас  

      Психонастрій

1.Вправа «Криголам «Ух»

   Почнемо наше заняття із звільнення від негативних емоцій. Учні стають у коло і беруться за руки. Піднімають руки вгору, одночасно вдихаючи повітря на повні груди. Опускають руки вниз, видихаючи повітря й вимовляючи: «Ух». Повторити тричі.

 

2.Вправа «Правила»

   Учні оголошують правила роботи на уроці.

(приклади) Бути активним.

Бути толерантним.

Слухати один одного.

Сміятися можна, але не з людиною.

Кожна думка має право на існування і висловлення

 

IІ. Вступ

1.  Прийом  «Шляпа думок»

- Як почуває себе здорова людина?

- як почуває себе хвора людина?

- Чому погано бути хворим?

- Що таке здоровий спосіб життя?

 

2. Прийом  «Мозковий штурм» - від чого залежить здоров’я людини.

- А тепер, діти, я пропоную відповісти на запитання: як ви вважаєте, від чого залежить здоров’я кожної людини?

(відповіді дітей)

 

3. Гра «Розсипанка»

У нашому класі загубилися букви, котрі складали тему нашого уроку. Давайте їх віднайдемо!

(у класі на парті, на вікні, на дошці лежать букви, на дошці – різного кольору цифри, потрібно знайдену букву прикріпити під цифрою відповідного кольору) Отримаємо:

 

1

2

3

4

5

6

7

8

Р

Е

Ж

И

М

Д

Н

Я

 

 

4. Повідомлення теми

Тема нашого уроку – Режим дня.

Сьогодні ми з вами ознайомимося з прикладом режиму дня, дізнаємося про його вплив на здоров′я

 

III. Основна частин

  1. Інформаційне повідомлення.

Щоб встигнути багато зробити, добре вчитися, бути здоровим, ви повинні привчити себе завжди в один і той же час лягати спати, вставати, робити ранкову зарядку, вмиватися, їсти, працювати, вчитися, гуляти тощо, тобто дотримуватися режиму дня.

 

   А що включає в себе поняття «режим дня»?  Воно включає, зокрема наступне:

  • спати не менше 9 годин;
  • лягати спати і прокидатися в один і той же час;
  • вчасно приходити в школу, ніколи не запізнюватися;
  • харчуватися в один і той же час;
  • виконувати домашні завдання в один і той же час;
  • регулярно гуляти і гратися на свіжому повітрі.
  •  

Отже – це чітке чергування різних видів діяльності активного і пасивного відпочинку, сну, дотримання часових інтервалів.

 

  1. Перегляд навчального відео

 

Фізкульт-хвилинка

(в залежності від втомлюваності дітей, або зараз або після опрацювання вірша. Пропоную:

https://www.youtube.com/watch?v=2mVsUHCWoFY )

 

  1. Робота за змістом вірша (читає вчитель)

  Вірш «   Режим дня киці Любки».

  •  Які режимні моменти робила  киця Любка протягом дня?   

 

Вранці киця Любка встала,

Ліжечко своє прибрала,

Лапкою промила вічки,

Вушка, носик, шию, щічки.

Вийшла в сад і для порядку

Там зробила фіззарядку.

З’їла на сніданок мишку,

Чисті одягла панчішки,

Перед дзеркалом крутнулась,

Причесалась, усміхнулась

І побігла в школу вчиться.

По обіді Любка-киця,

Пообідавши, гуляє

І батькам допомагає.

І уроки робить киця,

Бо старанна учениця!

Знайде час на все:

Й пограти,

Й відпочити, й почитати.

По вечері киця Любка

Миє лапки, чистить зубки

І слухняно о дев’ятій

В ліжечко лягає спати.

 

4. Прийом  «Аналіз ситуації»

- Про які  режимні моменти дня киці-Любки,  говориться у вірші?

 

5. Робота з підручником

 

6. Практична робота (Робота в парах)

Малюнковий скрайбінг

Перед початком повторення правил роботи в парі

(кожна пара отримує 9 зображень (кожен малюнок – з двостороннім скотчем) режиму дня та листочок А4, завдання – на аркуш приклеїти всі зображення у правильному порядку)

     

(або можна використати більш складний малюнок з більшою кількістю деталей:

 

7. Інтерактивна гра «Так чи ні»

На дошці 2 смайлика, один веселий – так, інший похмурий – ні. Потрібно розподілити надписи на 2 групи – до веселого смайлика, що корисно для здоров’я, а до похмурого – що шкідливо.

laughing-smilie-with-thumbs-up-2332507   Без названия

  • Не переїдати
  • Мало рухатися
  • Правильно харчуватися
  • Переглядати телепередачі про фізкультуру
  • Пізно лягати спати
  • Пити сильногазовані напої
  • Виконувати вправи ранкової зарядки
  • Їсти фаст-фуд
  • Рано лягати спати
  • Не дотримуватися режиму дня
  • Весь вільний час грати у комп’ютерні ігри
  • Багато рухатися

 

8. Зворотній зв'язок

Самостійна робота в зошиті (Закріплення режиму дня)

 

VІ. Заключна частина.    

Вправа «Очікування»

  - Чи отримали ви те, що очікували від уроку?

    Підведення підсумків уроку

Пам’ятка- звертання

Пам’ятайте , діти милі:

Щоб ніколи не хворіти,

Слід зарядку всім робити

І по розпорядку жити .

Пам’ятайте, діти, змалку:

Хто живе по розпорядку,

Той міцне здоров’я має

І робити все встигає.

 

(якщо залишиться час) Вправа  «Пантоміма»

Покажіть: як миємо руки; чистимо зуби; робимо ранкову зарядку; робимо уроки; граємо м′ячем та ін.

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку