Дидактичні матеріали з курсу «Я досліджую світ» до тематичного місяця «Приховані можливості речей» для учнів 3 класів НУШ. Ранкові зустрічі. 19 березня

Про матеріал
Розроблені матеріали для ранкових зустрічей допоможуть вчителям урізноманітнити власні уроки, на яких учні вчаться креативно мислити, аргументувати свої міркування, розвивають навички роботи в команді, формують вміння дослухатися до різних думок.
Перегляд файлу

Підготувала Кібкало Світлана Федорівна,

вчитель початкових класів Черкаської ЗОШ І-ІІІ ст. №8

Черкаської міської ради Черкаської області

 

19 березня

І. Вітання

Діти утворюють коло і говорять слова-вітання.

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, людям, квітам,

І тоді обов’язково

Буде день для вас привітним!

ІІ. Новини дня

- Сьогодні: (день, число, місяць).

- Погода: ____________________.

- Сьогодні іменини відзначають Аркадій, Максим, Федір, Олена, Костянтин, Юліан. Не забудьте привітати винуватців свята з Днем ангела!

Народні прикмети і традиції

Картинки по запросу "лелека картинка для дітей""- 19 березня вважають тим днем, коли з теплих країв повертаються лелеки, тому офіційно починається весна та приходить тепло.

 

 

 

 

Картинки по запросу "колодец картинки""- Згідно з повір’ями у цей день потрібно дуже бережно ставитись до води: раніше освячували криницю та масово відвідували лазні, а також витоптували сніг поблизу колодязів, щоб вода була смачнішою.

 

 

 

 

 

- Сьогодні в світі відзначають Міжнародний день клієнта.

- Всі ми щодня користуємося різними товарами та послугами, тому можемо вважати себе клієнтами різних фірм та організацій.

Цікаво знати

- Перша скарга на обслуговування вибита на табличці, яка виставлена в залі Британського музею. Претензія стосується доставки неякісної міді у 1750 році.

- Вчені дослідили, що потрібно близько 12 позитивних відгуків клієнтів, щоб врівноважити 1 негативний.

- Споживачі в 2 рази частіше діляться своїм поганим досвідом обслуговування клієнтів, ніж хорошим.

- Сьогодні в світі кожний день створюється 30-40 нових товарів, третину яких становлять іграшки.

ІІІ. Обмін інформацією

1. Вправа «Мозковий штурм»

- Назвіть місця, де ми можемо отримати товари чи послуги та вважати себе клієнтами. (Перукарня, магазин, музей, ринок, пошта, бібліотека…)

2. Вправа «Фантастичні гіпотези»

- Уявіть, що могло б статися, якби всі люди почали нечемно виявляти претензії стосовно неякісних товарів чи послуг?

- Які поради ви б дали таким людям?

- А як потрібно поводитися в громадських місцях?

- Перегляньте мультфільм і скажіть, що діти робили неправильно?

«Фокс і Трот поспішають на допомогу» - У супермаркеті, 2 серія

http://poshukach.com/search_video?fr=chhp12.0.30&gp=Youtube

3. Гра «Я люблю вас усіх, але особливо тих…»

Ведучий ставить стілець у центрі кола і починає гру зі слів:

- Я люблю вас усіх, але особливо тих, хто чемний» (можна називати риси характеру, хобі, зовнішність).

- Ті учасники, кому притаманні названі характеристики, повинні встати зі своїх стільців і помінятися місцями.

- Завдання ведучого, який сидить у центрі: встигнути зайняти одне з місць, які звільнилися.

-Ведучим стає той, хто залишився.

IV. Групове заняття.Гра «У магазині»

Завдання: об’єднатися у чотири групи, обіграти різні ситуації та придумати діалоги, використавши ввічливі слова.

  • 1 гр. – молочний відділ;
  • 2 гр. - м'ясний;
  • 3 гр. –кондитерський;
  • 4 гр. – хлібний.

 

Картинки по запросу "молочні вироби картинки""Картинки по запросу "ковбасні вироби картинки"" 

 

 

 

 

Картинки по запросу "кондитерські вироби картинки""Картинки по запросу "хлібобулочні вироби картинки для дітей"" 

 

 

 

 

- Спочатку оберемо продавців різних відділів за допомогою конкурсу.

Конкурс на кращого продавця

- Продавцем буде той, хто першим дасть вірні відповіді:

  • 1) Які купюри грошей визнаєте?
  • 2) Якої вартості є монети?
  • 3) Скільки копійок має одна гривня?

(Діти допомагають кожному з «продавців» відібрати малюнки із зображенням відповідних продуктів (можна принести упаковки від різних товарів, позначити ціни). «Продавці» за допомогою товаришів розміщують відповідні малюнки на своєму столі.)

- Що продається в молочному відділі? {Молоко, кефір, ряжанка, йогурти, різний сир, сиркова маса, плавлені сирки, бринза, вершки, згущене молоко, сметана.)

- Що можна придбати у м'ясному відділі? (М'ясо, варену та копчену ковбасу, сосиски, сардельки, фарш, шинку, сало, паштет, тушонку.)

- Які продукти є в кондитерському відділі? (Різні цукерки, торти, зефір, халва, мармелад, шоколадки, тістечка, морозиво, цукати, печиво.)

- Що є у хлібномувідділі? (Білий і чорний хліб, різні булки, батони, бублики, калачі, паляниці, короваї.)

- Зараз наші покупці вже вирушать по необхідні продукти.

Правила гри:

  • - чітко дотримуйся своєї ролі;
  • - намагайся слухати партнерів та вчителя;
  • - не коментуй діяльність інших, перебуваючи у ролі;
  • - намагайся поставитися до своєї ролі як до реальної життєвої

Ситуації.

Діти по черзі підходять до того чи іншого «продавця» і розігрують приблизний діалог:

Покупець. Доброго дня.

Продавець. Вітаю.

Покупець.Скажіть, будь ласка, скільки коштують шоколадні цукерки?

Продавець.150грн за кілограм.

Покупець.А шоколадка?

Продавець.20 грн.

Покупець. Дайте мені, будь ласка, 300 грамів шоколадних цукерок та шоколадку.

Продавець. Прошу. (Дає покупцеві малюнки із цукерками та шоколадкою). Вартість покупки 65 грн.

Покупець. Дякую. До побачення.

(Учні можуть ускладнити діалог, наприклад, запитати у продавця, які саме в нього є цукерки або йогурти, чи свіжий хліб, скільки коштує пакет молока тощо.)

Вихід дітей з ролей.

(Проводиться детальне обговорення ситуації).

- Як ви себе почували в тій чи іншій ролі?

- Що сподобалось під час гри, а що - ні?

- Чи були ви самі в подібній ситуації?

- Чи діяли ви під час гри«наче насправді»?

- Чи зможете ви тепер самостійно зробити покупку в магазині?

V.Фізкультхвилинка. Руханка «Шоколадки»

https://www.youtube.com/watch?v=BicaLNUeoJQ&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=11&t=0s

VI. Теми для Щоденника вражень

  • Місця, де я можу отримати товари чи послуги у моєму місті…
  • Бути культурним – круто тому, що…
  • Тепер я знаю…

 

Список використаної літератури і джерел

  1. Хвилинки здоров’я – щодня./упоряд. В.П.Порощук – Х. : Вид. група «Основа», 2018. – 222, [2] с. – Серія «Нова українська школа»).
  2. https://maximum.fm/novini_t2
  3. https://webplus.info/index.php?page=5&holiday=1285&year=2019
  4. https://rubic.us/10-udivitelnyh-faktov-ob-obsluzhivanii-klientov/
  5. http://bnrc-kam-od.at.ua/2011/Vuhovni/magazin_dlja_repenchuk.pdf
  6. https://www.youtube.com/watch?v=BicaLNUeoJQ&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=11&t=0s
  7. https://www.google.com/search?q= 6NyWCsBirEM:
  8. https://www.google.com/search?q=ACYBGNS-i
  9. https://www.google.com/search?q=2ahUKEwj08Y-Y_-_mAhWQlIsKHTzPBNwQ9QEwAXoECAgQBg#imgrc=er2bsifDib1OcM:
  10. https://www.google.com/search?q=2ahUKEwigsK7b_-_mAhWOl4sKHVYTCigQ9QEwCnoECAoQGA#imgrc=ASAZvDS_5qHLgM:
  11. https://www.google.com/search?q=cVBd7SC3JMspwM
  12. https://www.google.com/search?q=2ahUKEwj98fTqgfDmAhXlk4sKHYBeAb8Q9QEwAHoECAoQBA#imgrc=DF4FUZcZcXvubM:
  13. http://poshukach.com/search_video?fr=chhp12.0.30&gp=Youtube
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 червня 2021
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку