14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Дидактичні завдання "Стародавня Греція"

Про матеріал
узагальнити та закріпити знання з історії Стародавньої Греції; виховувати інтерес до історії
Перегляд файлу

Дидактичні завдання з теми « Антична Греція»

Тема уроку: Афіни – батьківщина демократії»

Вправа «Так чи Ні»

  1. Агора – це торгова площа, центр міста. (Так)
  2. Поліс – це місто – держава.(Так)
  3. Земля поліса з усіма її надрами належала правителю. (На)
  4. Наймогутнішими полісами у Греції вважалися Афіни і Спарта. (Так)
  5. Займатися громадянськими справами у Стародавній Греції мали право лише чоловіки. (Так)
  6. У стародавній Греції рабства не існувало. (Ні)
  7. Демосом – називали незнатні  верстви населення. (Так)
  8. У боротьбі демосу з аристократами перемогу здобули аристократи. (Ні)
  9. В наслідок боротьби демосу з аристократами, в державі встановилася диктатура. (Ні)
  10. Під тиском демосу було створено й записано перші відомі закони.(Так)
  11. Тиранія – це форма державної влади, встановлена насильницьким шляхом. (Так)
  12. На певному етапі часу тиранія сприяла господарському та культурному розвитку грецьких міст. (Так)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Хрестики - нулики»

Якщо правильна відповідь в квадрат ставите хрестик, якщо відповідь не вірна, то ставите нулик.

5

7

3

9

1

6

2

8

4

  1. Аттика – гірська область Греції.
  2. Центральним містом Аттики була Спарта.
  3. Ареопаг – основний орган влади.
  4. Реформатором стародавньої Аттики греки називали Клісфена.
  5. Солон започаткував нову форму суспільства – демократію.
  6. Усі громадяни мали право брати участь у житті полісу, якщо їм виповнилося 18 рік.
  7. Солон заборонив рабство.
  8. Остракізм – це суд над противниками демократії.
  9. У 584 році Солон провів реформи. 

 

 

 

 

 

 

Історичний диктант

Коди

Агора – 1    Аристократія – 2    Остракізм – 3

Демократія – 4   Метеки – 5     Акрополь – 6

Поліс - 7

 

  1. Місто – держава в Давній Греції.
  2. Украплення, призначене для захисту міста.
  3. Ринкова площа, що також місце для народних зборів.
  4. Найкращих людей а Афінах називали …
  5. Влада народу – це …
  6. Іноземці, які постійно жили в Афінах називали …
  7. Людині, яка заплямувала себе на політичній арені або прагнула захопити забагато влади, загрожував суд черепків – тобто ….

 

 

Тема уроку: «Греко – перські війни»

Історичний диктант

Коди

Леонід - 4  Саламін -  2  Марафон – 10

Гопліт -  1  Трієри – 3   Мільтіад  -  5

Перси -  7  Фаланга – 9  Афіни – 8

Фемістокл – 6

  1. Тісно зімкнутий лінійний бойовий порядок грецької піхоти.
  2. Цар, який керував військом спартанців у Фермопільській битві.
  3. Народ, праителями якого були царі Дарій І та Ксеркс.
  4. Острів, біля якого греки розгромили перський флот в одній з морських битв греко – перських війн.
  5. Стратег, командуючий афінським військом під час Марафонської битви.
  6. Державний діяч, керував афінським флотом під час Саламінської битви.
  7. Піший грецький воїн з важким озброєнням.
  8. Швидкісний бойовий корабель давніх греків з трьома рядами весел.
  9. Сучасні змагання з бігу на дистанцію 42 км.
  10. Давньогрецький поліс, який відіграв провідну роль у перебігу греко – перських війн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 квітня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку