Дидактичний матеріал до уроку №2 з теми " Займенник" " До совісті..."

Про матеріал
Навчальний характер дидактичного тематичного матеріалу на тему «Займенник» ( «До совісті і розуму людського») передбачає застосування основних знань та умінь, інтересів учнів, перевірку і закріплення засвоєних учнями знань з української мови у 6 класі з теми «Займенник».
Перегляд файлу

                     Краснополянська ЗОШ  I – II ступенів

                           Великоновосілківської районної ради

                                         Донецької області

 

 

 

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Подснежник\1083120.gif. аниме.gifD:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Лелека\1350583269_0oe6ii8bkvnr5vl.jpeg

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Сова\image.pngШведова Т. І. – вчитель

                                            української мови та  літератури,

                                        вчитель I- ої  кваліфікаційної категорії

 

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Смайлики\сонце 2.jpg

 

                  Анотація

Навчальний характер дидактичного тематичного матеріалу на тему «Займенник» ( «До совісті і розуму людського»)  передбачає застосування  основних знань та умінь, інтересів учнів, перевірку і закріплення засвоєних учнями знань  з української мови у 6 класі з теми «Займенник».

 З допомогою дидактичного матеріалу можна проводити колективну й індивідуальну роботу з учнями під час закріплення засвоєних учнями знань, перевірки знань, повторення вивченого матеріалу з української мови у 6 класі з теми «Займенник».

 

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Школа\знайко.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К – 1

Перепиши вірш, вставляючи пропущені букви. Визнач займенники, постав їх в початковій формі. Постав наголоси.

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\охорона природи\ч кн. 2.jpeg                             В Ч...рвону книгу ми зан...сли

Світ неповторний і чудесний,

Що поступово вм...рає,

Давно рятунку в нас благає

Невже ми більше не побачимо,

Як сон – трава росою плаче ?

Ми всі господарі пр...роди,

Тож зб...р...жемо її вроду.

      Є. Геча

К – 2

Перепиши, вставляючи пропущені букви. Вкажи  у тексті займенники, визнач розряд кожного з них.

 Вкажи  і поясни наявні в тексті орфограми.

 Зроби синтаксичний розбір останнього речення

C:\Users\Администратор\лел. 3.jpeg   Лелеки

Скіл...ки я пам...ятаю, на старезному в...язі жили лелеки. По них я навчився зустрічати весну і проводжати літо. З...являт...ся у своєму гнізді лелеки – і швидко настанут... чудові теплі дні. Відлетять... лелеки – і холодна зима не за горами.

У нашій сім...ї дуже шанували лелек.

  К –3

Перепиши  текст.

Вкажи  займенники, їх розряди.

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\охорона природи\raduznyzontik0.jpgD:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\охорона природи\чк у.jpegВизнач, якими членами речення вони виступають. Розбери  за будовою виділені слова.

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Подснежник\6327.jpgВ Україні є книга, в якій зібрано відомості про всі рідкісні і зникаючі рослини і тварини. Це Червона книга. Вона попереджає нас, що природу треба оберігати, інакше вона може загинути !

Навесні природа пробуджується, у дерев починається рух соку, зацвітають перші квіти.

У цей час ми іноді спостерігаємо безжалісне ставлення людей до природи. Хтось гострим ножем боляче ранить березу, щоб набрати березового соку. Хтось зриває ніжні підсніжники. А вони майже зникли в наших лісах і вже занесені до Червоної книги !

                                                               ( З журналу )

К – 4

Спиши  текст, вставляючи пропущені букви. Вкажи  займенники, визнач  їх синтаксичну роль.

Зроби морфологічний розбір виділеного слова.

   Живі пам...ятники

C:\Users\Администратор\аннг.jpegУ розподілі садіння дерев. У цій радісній і корисній справі діти не відстают... від дорослих. Обережно, щоб не пошкодити коріння, викопуют... і переносят... ще сплячі дерева на нові місця.

Під ласкавим променям сонця прокинуться деревця і почнут... рости на радіст... людям. І кожен, хто посадив і виростив, хоч одне дерево, поставив собі за життя чудовий зелений пам...ятник.

                                           ( З журналу )

К – 5

Прочитай. Допиши початок і кінець.

Визначити розряди займенників.

 Лебідь

C:\Users\Администратор\леб.1.jpeg До нього приходили люди, приносили хто зерна, а хто крихти хліба. Він уже звик брати допомогу прямо з рук. Але з дитячих рук. Видно, птах пам’ятав, хто його скривдив.

Коли вода почала замерзати, на березі ставка появилася невелика дерев’яна хатка. Хто ця добра людина, що подбала про птаха, ніхто точно не знав.

Лебідь швидко зрозумів, кому має належати хатка. Обійшов її навколо, заглянув до середини, а потім сміло зайшов і всівся на сухій соломі.

Так минали дні за днями...

К – 6

Напиши  твір – мініатюру ( роздум ) за поданою канвою, вживаючи займенники.

D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Сосни\сосновый бор.jpegЛіс – не смітник

Всією сім’єю – в ліс на відпочинок.

Ігри, розваги.

Обід на галявині.

Час додому. Насмітили й залишили.

К – 7

Склади  висловлювання на тему :

     « Мій улюблений куточок природи», вживаючи займенники.

Опорні слова, словосполучення : вишенька, калинонька, яблунька, проміння сонця, прекрасна земля, квітчаста земля, річечка, в’ється змійкою, ясне сонечко, гіллясті верби,дзеркальна вода.D:\Windows Burn Temp Files\Документы\картинки\Мокрые_Ялы\IMG_0430.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шведова Тетяна
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку