Дидактичний матеріал до уроку "Віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Урок проводиться в межах теми «Раціональні числа та дії з ними» в перший вівторок лютого, в День безпечного Інтернету (за умови відповідності календарного планування). Учні, використовуючи дидактичний матеріал систематизують знання з теми «Віднімання раціональних чисел», виконують практичні завдання та поглиблюють знання про Всесвітню мережу Інтернет, її переваги та загрози.
Перегляд файлу

 

 

ТЕМА.

Віднімання раціональних чисел.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05 лютого 2019 року

 

 


  1. Розгадати кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Як називається множина цілих, дробових додатних та дробових від’ємних чисел?
  2. Числа, що розташовані зліва від нуля.
  3. Числа, що розташовані справа від нуля.
  4. Які раціональні чисел в сумі дорівнюють нулю?
  5. Індійський вчений, що ввів в математику поняття майно і борг.
  6. Закон додавання при якому сума не змінюється від групування
  7. Закон додавання при якому сума не змінюється від перестановки
  8. Прізвище авторки Вашого підручника з математики.

 

2. Вправа «Вірю  - не вірю» (так – 1, ні - 0)

________________________________________________

 

  1. Самостійна робота.

Обчисліть значення виразу та у відповідь запишіть протилежне число

І варіант

Відповідь

ІІ Варіант

Відповідь

 

-7-(-6)

 

-(-)

 

 

-4,8-4,2

 

0-9

 

7,5-16,5

 

 

22-28

 

 

-7,5+5+7,5+(-5)

 

17+(-12)+(-17)+11

 

 

 

 

  1. Встановити відповідність між виразом та відповіддю

Е

0

-13 + х = -19

 

 

 

Я

2,7

Х + (-25)= -33

 

 

 

О

-8

22 + х = -6

 

 

 

Р

-28

-6,4 – х= -6,4

 

 

 

К

-6

Х – (-7,3)=10

 

 

 

 

  1.  Робота в парах.

Розв’язати приклади. Розташувавши відповіді в порядку зростання складіть рейтинг популярності сайтів.

Інстаграм

34-(-51)

 

 

Розетка

-2,3-(-2,9)

 

 

Укрнет

3,5-(-3,2)

 

 

Синоптик

-34-51

 

 

ОЛХ

-2,3-2,9

 

 

Фейсбук

-6-3,8

 

 

Гугл

-34-51

 

 

Ютуб

34-51

 

 

Вікіпедія

6-3,8

 

 

Вконтакте

6-(-3,8)

 

 

Промюа

2,3-(-2,9)

 

 

Приватбанк

2,3-2,9

 

 

 

Рейтинг популярних сайтів:

1_____________________________

2_____________________________

3_____________________________

4_____________________________

5_____________________________

6_____________________________

7_____________________________

8_____________________________

9_____________________________

10____________________________

11____________________________

12____________________________

 

  1. Запишіть «плюси» та «мінуси» Інтернету

+

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Домашнє завдання

Розв’яжіть рівняння: х – 3,6 = -4,93

Спростіть вираз: 7,4 + а – в – 13,5 + в

Обчисліть зручним способом: -32 - 3,6 – 20 – 18 - 2,4

doc
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку