Для розвитку інтересу до уроків математики, дуже часто використовую завдання, де можна в цікавій формі перевірити обчислювальні навички учнів.Завдання такої форми діти виконують із задоволенням
Зафарбуйте комірки таблиці, у яких записані значення виразів.
Яка літера утворилась?
1)1,6*(-3); 2)(-0,5)2; 3)-13*(-6); 4)-4,9*1,2; 5)1/2*(-4/6);
6)-2/5*3/7; 7)(--3/7)*0 8)(1/2)3; 9)0*24; 10)8,05*(-4,2)
11)-2*(4,7-4,9); 12)-0,5*27*(-2); 13)-20*(-14,2)*(-5)
-4,8
|
58,8 |
7,8 |
-3,7 |
0 |
0,25
|
-6/35 |
-0,2 |
1/8 |
-33,81 |
78 |
1/6 |
0 |
1/3 |
0,4 |
-5,88
|
-27 |
-78 |
-4 |
27 |
-1/3
|
-2,5 |
4 |
48 |
-1420 |
1)-5,3*2; 2)(-0,7)2; 3)-15*(-5); 4)3,6*(-1,3); 5)1/3*(-6/8);
6)4/7*(-2/3); 7)0*(-5,3); 8) (1/3)3; 9) 36*0; 10)4,03*(-1,2);
11)-3(6,6- 6,9); 12)-5*1,3*(-2); 13)-0,5*(-32)*(-2).
-10,6
|
-13 |
9 |
36 |
0 |
0,49
|
-7,5 |
-0,9 |
1/27 |
-4,836 |
75
|
1/4 |
0 |
-5,3 |
0,9 |
-4,68
|
-8/21 |
1/9 |
0,14 |
13 |
-1/4
|
32 |
3,2 |
1,3 |
-32 |
1)-3*8; 2)0*(-2); 3)-18*35; 4)-4/7*0; 5)7*(-8); 6)-7*(-4,1);
7)-2*а*5; 8)7,9*(-1,2)*0; 9)(-4)2; 10)1/2*(-4/5).
24 |
-24
|
28,7 |
-10а |
56 |
-4,7 |
0
|
8 |
0 |
4 |
-2 |
-630
|
-2/5 |
16 |
0,4 |
-9,48 |
0
|
4/10 |
-10 |
630 |
-28,7 |
-56
|
15 |
-16 |
14 |