Дидактичний матеріал "Пунктуація у простому печенні"

Про матеріал
Цей матеріал можна використати наприкінці навчального року у 8 класі, коли учні знають пунктуацію простого речення. Зручно демонструвати на екрані, використовувати під час дистанційного навчання або роздрукувати й роздати учням на уроці чи для домашньої роботи.
Перегляд файлу

Перепишіть речення, поставте пропущені розділові знаки, поясніть пунктуацію.

І варіант

  1. Щодня вона перечитувала палкі та пронизливі рядки  запам’ятовувала цілі вірші та поеми.
  2. …Панська донька закутала у простирадло, обмазана крейдою стоїть посеред комори і кричить.
  3. …Жаба має голову тулуб передні і задні лапки.
  4. Тож хутко зіскочивши з ліжка Микола побіг вмиватися.
  5. Швед за походженням він щиро переймався долею українського простолюду.
  6. Копав город косив траву носив величезні мішки або відра з водою.

1.jpg (Із творів Анни Багряної)

 

Перепишіть речення, поставте пропущені розділові знаки, поясніть пунктуацію.

ІІ  варіант

  1. На щастя батько повернувся із фронту живим.
  2. Тоді вирізав із паперу шаблон приклав його до подушки і почав із особливою старанністю вишивати хрестиком квітку.
  3. Одягати людей  значно благородніша справа ніж убивати.
  4. У суботу вранці дівчатка тихенько вибралися з дому нічого не кажучи батькам.
  5. Зачаровані Володиною грою мешканці Кіцманя подарували йому справжню німецьку скрипку.
  6. Нарешті Україна вільна!

(Із творів Анни Багряної)

2.jfif

Перепишіть речення, поставте пропущені розділові знаки, поясніть пунктуацію.

ІІІ  варіант

  1. Опанувавши грамоту вже в другому класі він почав писати вірші.
  2. На стовбурі старої липи посеред пасіки висів образок із зображеннями святих Зосима та Саватія.
  3. Здавалося ці квіти оживали під дитячими пальчиками розцвітали і навіть випромінювали духмяні пахощі.
  4. Зачарований дідовими розповідями Сашко вибігав щоранку із хати і дивився, як підіймається над степом яскраве жовтогаряче коло…
  5. Її голос із кожним днем ставав мелодійнішим, а рухи сміливішими природнішими.
  6. Не наш це доню парад.

                                                                         (Із творів Анни Багряної)

4.jpg

Перепишіть речення, поставте пропущені розділові знаки, поясніть пунктуацію.

ІV  варіант

  1. Повернувшись до пансіону вона з усією силою поринула у вир творчості.
  2. При цьому ще й наспівував якусь веселу пісню почуту від мами.
  3. А на тому возі молодий гарно вбраний панок.
  4. При цьому ніде не переставала співати вдома на вулиці в сільському хорі на майдані в гурті дівчат.
  5. Тату я хочу стати садівником.
  6. На жаль їхня казка не весела…

(Із творів Анни Багряної)

5.jpg                                                                           

 

 

 

 

docx
Додано
13 червня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку