___________________________________________________
Трипільська культура
Час існування |
|
Хто і коли відкрив |
|
Головне заняття |
|
Ремесла |
|
Суспільний устрій |
|
Вірування |
|
Історична доля |
|
Намалюй керамічний посуд в стилі «мальованої кераміки» трипільців
РОЗКВІТ І ЗАНЕПАД ЄГИПТУ ___________________________
Фараон |
Діяльність |
Хатшепсут
|
|
Тутмос ІІІ
|
|
Рамзес ІІ
|
|
Робота з контурною картою
Самостійна робота __________________________
1)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота ________________________
Умовні позначення
2. Розгадайте кросворд анаграм та поясніть значення вміщених у ньому слів (с.58)
1)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Практична робота _______________________
Держава |
Видатні правителі |
Досягнення |
Ассирія |
|
|
|
|
|
Халдейське царство |
|
|
Персія |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання
1.Зафарбуйте територію, де виникла Ассирія у
XV-XIII ст. до н.е.
2. Позначте столицю Ассирії
3.Обведіть кордони та зафарбуйте територію
Ассирії у VІІ ст. до н.е.
Завдання
1. Позначте столицю Халдейського царства
3.Обведіть кордони та зафарбуйте територію
Халдейського царства в першій половині
VІ ст. до н.е.
Практична робота _______________________
Укладіть схему (карту пам'яті) «Правління Дарія І», яка ілюструватиме основні напрями діяльності царя Дарія І.
Складіть хронологічну таблицю історії Персидської держави стародавні часи
Дата |
Подія |
550р. до н.е. |
Персія стала незалежною державою. |
550-530рр.до н.е. |
|
513р. до н.е. |
|
V-IV ст. до н. е. |
|
331р. до н.е. |
|
Практична робота _______________________
Давня Індія
Поставте події з історії Давньої Індії в хронологічному порядку
|
Заснування релігії - Буддизм |
|
Виникнення найдавніших міст |
|
Правління царя Ашоки |
|
Розквіт Індської цивілізації |
|
Прихід аріїв в Індії |
Прочитайте 3 п. параграфу. З’ясуйте на які групи поділялося індійське суспільство. За легендою групи утворилися з різних частин тіла Брахми (індійського бога). Розгляньте малюнок і поясніть його
_______________________________
Підпиши малюнки
Персько-грецькі війни
Причини
|
|
Привід до конфлікту
|
|
Ключові події
|
|
Видатні грецькі полководці
|
|
Результат воєн
|
|
Наслідки воєн |
|
________________________________________________________________
Римська республіка в V–ІІІ ст. до н.е.
Прочитайте п.1.§43 та складіть схему-опис управління Римською республікою
Чого і як домоглися плебеї в боротьбі з патриціями?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконайте завдання на карті
Які племена підкорили римляни до 265 року до н.е.?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________
СТВОРЕННЯ РИМСЬКОЇ ІМПЕРІЇ. ПРАВЛІННЯ ОКТАВІАНА АВГУСТА
Склад, та роки правління Другого триумвірату |
|
Розшифровка титулу та роки правління принцепса імператора Октавіана Августа |
|
Головні зміни в державі за часів правління Октавіана |
|
Що означає вираз: «прийняв Рим цегляним, а залишаю мармуровим» |
|