дидактичний супровід уроку зарубіжної літератури в 7 кл.

Про матеріал
Сучасному учителю літератури вже недостатньо просто володіти практичними вміннями і навичками, необхідно творчо використовувати набуті знання у нестандартній ситуації. Важливою умовою підвищення якості уроків літератури є урізноманітнення методів і прийомів навчання, видів роботи, які виконують учні. Робоча картка до уроку є результатом кропіткої роботи, що дозволяє учителям – практикам як використовувати розроблені завдання у підготовці до уроків, так і пропонувати їх учням-читачам не тільки для роботи на уроці, а й для самостійної роботи вдома.
Перегляд файлу

РОБОЧА КАРТКА ДО УРОКУ (складена за використанням різноманітних дидактичних джерел)

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

«Літературна   ГРА»

 

 

 

 

 

 

844479436.gif

  •            Вибери та запиши прислів’я, яке пояснює твоє   життєве кредо (1б.) _________________________________________________________________

_________________________________________________________________
_________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

  •              Зарубіжні письменники і Україна. Розповіси про зв’язки з

Україною таких письменників: О. Грін, А. Міцкевич, Шолом-

Алейхем, О. С. Пушкін(2б. )__________________________________________

pero.png____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  • Чи уважний ти читач? Склади досьє Шерлока Холмса (за версією Леслі Клінгера)2б.

 

  • Ім’я, прізвище - ___________________________________________
  • Рік і місце народження-_____________________________________

___________________________________________________________

  • Адреса -___________________________________________________
  • Творець образу Шерлока Холмса-___________________________
  • Прототип детектива -______________________________________
  • Портрет - _________________________________________________

___________________________________________________________

  • Друзі -_____________________________________________________
  • Вороги - __________________________________________________
  • Захоплення - ______________________________________________

___________________________________________________________

  • Улюблений метод розкриття злочинів - ______________________

______________________________________________________________________________________________________________________

  • Сильні та  слабкі сторони -__________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

Изображение 206

  • Знавцю літературознавчих понять. Ознайомся з визначенням і назви саме поняття (1б.)

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

  • «Склади промову про…»(виконай одне завдання із трьох) 2б.

 

  1. Кодекс лицаря (за змістом роману В. Скотта «Айвенго»);
  2. вірність у коханні (за повістю Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»);
  3. важливість духовної єдності (за твором  Р. Стівенсона «Балада про вересовий напій»)

 

 

 

  •              Звідки ці рядки? Назви твір і героя, про якого йдеться (2б.)

 

  • «Невже я проґавив своє щастя, проґавив навік? Невже я власними руками спалив свій дивовижний палац і випустив гарну божественну царівну, яку я колись зачарував?»______________________________

__________________________________________________________

  •             «Щодня, щогодини, лицарю мій, присягаєтесь ви в любові своїй»

______________________________________________________________________________________________________________________________________

  •             «Старість життя цінує, щоб жити,

 Я все зроблю І тайну трунку відкрию, -

        Так він сказав королю» _______________________________________

 _______________________________________________________________

  •             «… він думав лише про те,як би врятуватись самому з пекла, і за це був покараний по заслузі: його знову скинуто  у пучину пекла . Яким  безсоромним і жалюгідним виглядало це видовище в очах Будди!

Але лотоси в райському Лотосовому пруду залишались байдужі»._______

________________________________________________________________

  • На ньому був стальний панцир з багатою золотою

насічкою; девіз на його щиті відображав молодий дуб, вирваний  з  коренем;

під ним був напис на іспанським мові: "Desdichado", що означає "Позбавлений спадку"._____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Увага! Теорія літератури. Лото «З’єднай розрізнене» (2б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумуємо!

  • Напиши п’ять аргументів, чому треба вивчати зарубіжну літературу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література  на літо

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Китик Людмила Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 вересня 2019
Переглядів
819
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку