Презентація до уроку на тему "Дієслово як частина мови. Неозначена форма дієслова"

Про матеріал

Презентація до уроку в 6 класі за підручником Ворон А.А., Солопенко В.А.(з навчанням російською мовою).

Мета: повторити й поглибити знання учнів про дієслово як частину мови; формувати пізнавальні вміння знаходити дієслова в текстах, визначати їх роль у реченнях; розвивати творчі здібності використовувати дієслова у власних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного матеріалу прищеплювати шанобливе ставлення до славетних постатей українського народу (на прикладі творчості Т.Г.Шевченка), формувати патріотичне ставлення до Батьківщини.

Ключові компетентності:

Уміння вчитися: виробляти вміння в учнів планувати свою роботу, правильно розподіляти час, доводити поставлене завдання до кінця.

Загальнокультурна: розвивати загальнолюдські цінності, викликати інтерес до духовної спадщини українського народу.

Громадянська: формувати почуття патріота своєї держави, прищеплювати любов до оточуючого світу.

Соціальна: закріпити вміння співпрацювати в парах, малих групах; нести відповідальність за свої рішення; підтримувати колективний дух в ході виконання завдань.

Спілкування іноземними мовами: сприяти формуванню комунікативних здібностей та умінь ефективно використовувати знання іноземної мови.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дієслово як частина мови. Неозначена форма дієслова. Підготувала. Дзекіш Т. Ф., учитель української мови та літератури

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мета: повторити й поглибити знання учнів про дієслово як частину мови; формувати пізнавальні вміння знаходити дієслова в текстах, визначати їх роль у реченнях; розвивати творчі здібності використовувати дієслова у власних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного матеріалу прищеплювати шанобливе ставлення до славетних постатей українського народу (на прикладі творчості Т. Г. Шевченка), формувати патріотичне ставлення до Батьківщини. Ключові компетентності: Уміння вчитися: виробляти вміння в учнів планувати свою роботу, правильно розподіляти час, доводити поставлене завдання до кінця. Загальнокультурна: розвивати загальнолюдські цінності, викликати інтерес до духовної спадщини українського народу. Громадянська: формувати почуття патріота своєї держави, прищеплювати любов до оточуючого світу. Соціальна: закріпити вміння співпрацювати в парах, малих групах; нести відповідальність за свої рішення; підтримувати колективний дух в ході виконання завдань. Спілкування іноземними мовами: сприяти формуванню комунікативних здібностей та уміннь ефективно використовувати знання іноземної мови.

Номер слайду 4

Експрес-опитування. Які частини мови ви знаєте?Які частини мови ми називаємо самостійними? Яка частина мови називається дієсловом?

Номер слайду 5

Учітеся, брати мої!Думайте, читайте,І чужому научайтесь, − Свого не цурайтесь: Бо хто матір забуває,Того Бог карає,Чужі люде цураються,В хату не пускають… Т. Г. Шевченко

Номер слайду 6

Спостереження-аналіз. Читати – читання, ходити - хода´, стрибати – стрибок, гомоніти – гомінкий, чорніти – чорний, подужчати – дужчий, потроїти – троє.

Номер слайду 7

Пошукова робота. До даного початку знайдіть закінчення прислів’я та з’єднайте їх

Номер слайду 8

Музична пауза

Номер слайду 9

Вибіркова робота. Виписати дієслова та визначити їхню форму.

Номер слайду 10

Проблемне запитанн. Яку синтаксичну роль виконують дієслова?

Номер слайду 11

Синтаксична п’ятихвилинка З дитинства Шевченко був допитливим, любив (що?) малювати, співати. Одного разу малий Тарас (що зробив?) пішов (з якою метою?) шукати «залізні стовпи, що підпирають небо», і заблукав у полі.(Що?) Малювати – найбільша насолода для малого Тараса. Шевченко мав намір (який?) звільнити своїх рідних із кріпацтва.

Номер слайду 12

Домашнє завдання1. §43 (правила).2. Вправа 414, с.187. Додатково. Виписати з вірша Шевченка «Тече вода в синє море…» дієслова та визначити їхню форму

Номер слайду 13

Гра «Миттєва відповідь»Від поданих слів утворити неозначену форму дієслова (інфінітив). Синій, спів, жаль, говір, плач, сирота, журба, червоний, нахил, голос, вигляд.

Номер слайду 14

Інтерактивна гра “Я знаю, що…”Дієслово – це…Неозначеною формою дієслова називається …У реченні дієслово виконує синтаксичну роль…

Номер слайду 15

Дякую за увагу!Гарного дня!

pptx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку