Ділова гра на тему "Діти та їхні права"

Про матеріал
Ознайомити дітей із Конвенцією про права дитини. Підвищити рівень ефективності правового фиховання підлітків.
Перегляд файлу

ДІТИ ТА ЇХНІ ПРАВА

ДІЛОВА  ГРА

  • Станція <Стаття 3. Усі діти мають право на любов і піклування>
  • Гра <Моя сім`я>

Ведучі ділять команду на дві частини. Для цього вони пропонують двом охочим стати <батьками>. Кожен <батько> обирає собі <мати>, <мама> <доньку>, <донька> -  <брата> і т. ін. Коли утворення сімей завершено, пропонують наступну гру.

       Кожній уявній <сім`ї> дають завдання:

  • створити  сім`ю, що зустрічає бабусю;
  • створити скульптуру сім`ї, яка відпочиває в лісі
  • створити скульптуру сім`ї, яка вітає іменинника

 

  • Гра <Компліменти>

Усі діти стають у коло. Учасники гри мають сказати комплімент своєму сусідові ліворуч. Компліменти передають по колу.

  • Станція <Стаття 33. Усі діти мають право на повноцінне харчування>
  • Гра <Кожному своє місце>

Ведучі роздають дітям великі аркуші паперу з написаними на них буквами, після чого загадують загадки. Наприклад:

Ми – злакові рослини,

Що вищі від людини.

Їдять нас до весни –

Стебло, листки й плоди.

                      (Кукурудза)

Росту влітку на городі,

Маю  плаття дуже модні.

У мене їх дуже багато;

За що й люблять кроленята.

                                   (Капуста)

Діти, відгадавши загадку, швидко повинні вишикуватись у ряд із потрібними буквами.

  • Гра <Смачного>

Ведучі пропонують дітям назвати рецепти відомих страв.

  • Гра <Поспіваймо>

Діти співають пісні, в яких згадується про їжу.

  • Станція татті 28 і 29. Усі діти мають право на освіту>
  • Гра <Чорна скринька>

Ведучі показують команді чорну скриньку, у якій лежить предмет (зошит, ручка, гумка). Діти за допомогою запитань відгадують предмети.

  • Гра <1, 2, 3- пригадаймо казки>.

Учасники називають казки, у назва яких є числа.

  • Гра <Поета>

Ведучі дають дітям аркуші паперу, на яких написано слова-рими. Наприклад, сонце – віконце, дитина – малина, боятись – сміятись, лисиця – одиниця. Команда складає вірші з поданих слів.

  • Станція <Стаття 31. Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля>
  • Гра <Танець лавата>

Діти стають у коло. Ведучі разом з командою співають пісню, рухаючись по колу.

Дружно танцюємо ми,

Тра-та-та, тра-та-та

Танець веселий наш, танець лавата.

Наші вуха гарні, а у сусідів – кращі.

Після цих слів треба взятися за вуха сусідів, продовжуючи рухатись. Ведучі називають різні частини тіла (ніс, коліна, плечі).

  • Гра <Паровоз>

На підлозі розставлено кеглі . Діти стають одне за одним. Вибирають ведучого -               <паровоз>, інші -               <вагони>. <Паровоз> оббігає між кеглями, після чого приєднує до себе по одному <вагонові>. Оббігаючи кеглі, потрібно не зачепити їх.

  • Станція <Сатті 2 і 4. Усі діти мають право на медичну допомогу>
  • Гра <Знахар>

Ведучі запитують дітей, що їм відомо про конкретні лікарські рослини, які лікувальні властивості вони мають.

  • Гра <Лікар Айболить>

Ведучі проводять бесіду з дітьми про надання першої медичної допомоги, демонструючи деякі її види.

  • Гра <Вітаміни>

Ведучі називають слово ( фрукти, овочі, їстівний продукт), у якому містяться вітаміни. Наприклад, морква. Діти кажуть слово, яке починається на букву, якою закінчувалося попереднє слово ( наприклад , апельсин)

  • Стаття <Статті 37 і 38. Жодна дитина не повинна бути скривджена>
  • Гра <Переповнений тролейбус>

У команді обирають 4-5  <пасажирів>, інші імітують переповнений тролейбус. Завдання для <пасажирів>: потрібно потрапити в переповнений тролейбус.

  • Гра <Відгадай емоцію>

Ведучі роздають дітям папірці із зазначеними позитивними та негативними емоціями станами (задоволення, злість, розпач, образа). За допомогою міміки та жестів діти показують ці емоції, інші- їх відгадують.

  • Гра <Усмішка по колу>

Команда стає в коло, всі беруться з руки. Кожен дарує усмішку з хорошими побажаннями своєму сусідові ліворуч.

  • Станція <Стаття 29. Усі діти мають право на розвиток талантів>
  • Гра <У полі береза стояла>

Ведучі разом із командою співають пісню:

      У полі береза стояла,

      В полі кучерява стояла.

      Люлі-люлі стояла,

      Люлі-люлі кучерява стояла.

Далі ведучі показують певні рухи, якими заміняють слова пісні поступово, по черзі. Гра триває доти, поки пісню не будуть <співати> одними рухами.

  • Гра <Складаємо казку>

Ведучі пропонують дітям скласти свою казку, використовуючи відомих героїв казок.

  • Станція <Статті 12 і 13. Усі діти мають право на власну думку>
  • Гра <Зіпсований телевізор>

Діти стають одне за одним. Ведучий каже слово  тому, хто стоїть останній. Він за допомогою міміки та жестів показує це слово тому хто стоїть перед ним. Останній  учасник гри називає слово, яке йому показали.

  • Гра <Перекрученці>

Ведучі зачитують команді перекручені прислів`я . Наприклад:

  • Усе те срібло, що тьмяніє.(Не все те золото що блищить)
  • Велика мух, а й відпочиває.( Мала бджола, а й та  працює)
  • Хто все робить, той їсть.( Хто не працює, той не їсть)

Діти називають прислів`я правильно.

  • Станція <Стаття 42. Усі діти мають право знати свої права>
  • Гра <Дорогами казок>

Ведучі називають казку, команда каже, ким і які права в ній було порушено. Ведучі зачитують уривки цих казок, а ді їх інсценують.

    Діти придумують, як захистити права героїв.

  • Гра <Знайди ключ>

Ведучі пропонують дітям витягнути пелюстки з паперової ромашки. На одній із пелюсток написано слово <ключ>, на інших – запитання, які стосуються Конвенції ООН. Діти відповідають на запитання до тих пірю доки не знайдуть пелюстки із словом  <ключ>.

  • Гра <Повітряна куля>

Діти стають у коло. Ведучі передають по колу повітряну кульку. Той, у кого вона в руках, розказує про свої враження від ігротеки, про те, що нового дізнався.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку