Конспект уроку з природознавства "МИ ЛЮБИМО ЇЇ, ЗАХОПЛЮЄМОСЯ НЕЮ І ЛЮБОВ ДО НЕЇ БЕРЕЖЕМО У СВОЇХ СЕРЦЯХ "

Про матеріал
І. Загальнокорекційний етап. 1. Організаційна підготовка учнів до роботи. Учитель. Доброго дня, мої маленькі українці. Сьогодні розпочинається наша подорож, яка буде тривати багато років, і розпочнемо ми її з вами мандрівкою захопливими і найпрекраснішими куточками країни. Багато тисяч років тому в центрі Європи розпочала своє життя маленька дівчинка на ім’я Україна. Була вона добра, ласкава, щира і привітна, готова всім допомогти. Співала вона так гарно, що здавалось — неначе то соловейко співає. Маленькі діти і молодь прагнули бути з нею разом. А вона розповідала діточкам про чудові речі, співала їм українські пісні і тим вливала любов до України й українського народу в їхні юні душі. ІІ. Основний етап. 1.Підготовча частина. До класу входить Україна, маленька першокласниця під музику. Українка. На білому світі є різні країни, Де ріки, ліси і лани… Та тільки одна на землі Україна, А ми її доньки й сини. Усюди є небо, і зорі скрізь сяють І квіти усюди ростуть… Та тільки одну Батьківщину ми маєм – Її Україною звуть. 2.Формувальна частина. Гра-подорож «Куточки моєї України». Учитель: Розпочинаємо нашу подорож найчарівнішими куточками України. Діти, як ви думаєте, яким транспортом можна подорожувати Україною? (потягом, пароплавом, автобусом, літаком…). Хто знає, в якій частині України ми проживаємо, звідки ж розпочнеться наша подорож? - Молодці, ми з вами проживаємо в центральній частині України! Розпочнемо ми нашу подорож найбільшою річкою України. Дітки, хто знає, як вона називається? - Молодці, ця річка має назву Дніпро! Сідаємо на наш пароплав і починаємо мандрівку на південь України. Звуки пароплава. Діти імітують рухи пароплава. Учитель. Ми з вами прибули на південь України. Демонструє картинки та відеофрагмент, на яких зображені Чорне і Азовське моря . Учитель. Чорне та Азовське моря омивають південну частину України. У Чорне море впадає близько п’ятнадцяти річок і мешкає близько 2,5 тис. видів тварин. Азовське море є самим мілким морем у світі. Дітки, ми з вами побували у південній частині України. Розміщуємось зручно на нашому пароплаві і повертаємось в центр України. Їдемо в наступну мандрівку на західну Україну. Як ви гадаєте, яким видом транспорту ми туди можемо дістатись? - Молодці, дітки, правильно, потягом. Звуки їдучого потяга. Діти імітують рухи потяга. - Ми з вами прибули на західну Україну, де у вікно нашого потяга бачимо гори і полонини. - Вчитель демонструє картинки гір та полонин Учитель. Найвища гора – Говерла. Весною, недалеко від Рахова, можна побачити квітучу долину нарцисів. На схилах та на вершинах гір розташовані пасовища (луки) . Гори Карпати – справжня перлина, створена природою на полотні ландшафтного різноманіття південного заходу України. Це край казкової краси гірських пейзажів, щедро вмитий кришталевою водою цілющих джерел. Фізкультхвилинка. Учитель. Дітки, ми з вами побували у західній частині України. Розміщуємось зручно на нашому потязі і повертаємось в центр України. Їдемо в наступну мандрівку на північ України. Як ви гадаєте, яким видом транспорту ми туди можемо дістатись? Молодці, дітки, автобусом. Звук їдучого автобуса. Діти імітують рухи автобуса. Учитель. Ми з вами прибули до північної України. Вчитель демонструє картинки лісів та луків. На півночі України на піщаних ґрунтах ростуть соснові ліси (бори). Великі площі займають луки, які вражають розмаїттям квітучих трав. На цій частині України знаходиться 610 заповідників. Також є багато річок, озер, боліт. Дітки, ми з вами побували у північній частині України. Розміщуємось зручно у нашому транспорті і повертаємось в центр України. Дітки, нажаль єдина частина нашої України, якоюми з вами не зможемо помандрувати – це схід України. На сході України склалась непроста ситуація. Зараз там українськісолдати захищають кордони нашої держави і діткам туди не можна. Але ми з вами пригадаємо, чим славиться схід нашої країни. У надрах землі знаходиться дуже багато корисних копалин. Вони залягають в землі на різній глибині, а можуть знаходитися і на поверхні. Для їх добування риють відкриті кар’єри, будують шахти. А зараз, дітки, у нас залишилась ще одна частинка України, до якої ми зараз помандруємо. Я пропоную продовжити нашу подорож автомобілем. Як ви вважаєте ми можемо відвідати центральну Україну на цьому виді транспорту? Сідаємо всі в наші автомобілі. Звук їдучого автомобіля. Діти імітують рухи автомобіля. - Ми з вами зараз прибули до центральної України. Демонстрація картинок. Учитель. У центрі України знаходиться столиця нашої батьківщини – місто Київ. Київ - це серце України, дуже велике і гарне місто. Також центральна Україна багата своїми родючими землями, на яких вирощують різні культури – жито, пшениця, ячмінь, буряк, кукурудза та інші. ІІІ. Заключний етап. Учитель. На цьому наша з вами мандрівка закінчується. Ми побували в усіх куточках України, пригадали, який чарівний і багатий наш край. Насправді, щоб об’їхати Україну, побувати у всіх іі куточках, адже їх безліч, потрібно дуже багато часу. На сьогоднішній нашій мандрівці ми побачили, що багатство та краса рідного краю безмежні. Зверніть увагу на дошку, кожна частинка України має свої багатства, свою красу. Ми любимо її, захоплюємося нею і любов до неї бережемо у своїх серцях. І доки ця любов буде жити в наших серцях, Україна буде жити вічно. У кожного з вас на столиках є маленькі сердечка, в які ви вклали любов і тепло до своєї Батьківщини. Тож давайте зараз разом з вами поділимося ним з нашою Україною. Підсумок. Діти по черзі виходять до дошки і по контуру України прикріплюють серця.
Перегляд файлу

                                   

                                    

« Харківська спеціальна школа № 2»

Харківської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Конспект  уроку з «Природознавства»

                                         для учнів 3-А класу

 

 

 

МИ ЛЮБИМО ЇЇ, ЗАХОПЛЮЄМОСЯ НЕЮ

 

І ЛЮБОВ ДО НЕЇ БЕРЕЖЕМО У СВОЇХ СЕРЦЯХ

 

 

 

 

 

                                                                                     

                                                                                     

 

                                                                                      Виконала: вчитель

                                                                                початкових класів  II категорії

                                                                                      Наливайко Т.П.

 

 

 

 

 

 

                                                    

                                                         

 

                                                  

                                                  Харків 2019

 

 

 

Мета:

 

Формування ключових компетентностей:

  •    вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими, проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, проявляти ініціативу;
  •    життєвої компетентності – розуміти репліки співрозмовника, побудовані зі знайомого мовленнєвого матеріалу, давати відповіді на знайомі запитання до змісту малюнків, ілюстрацій, прослуханого чи прочитаного тексту (з допомогою вчителя, повторюючи за ним).

Формування предметних компетентностей:

  •    збагатити, поглибити, закріпитизнання учнів з історії української державності, культури народу, його традицій;
  •    розвивати елементарні навички і вміння з усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма), забезпечення їх гармонійного розвитку;
  •    поглиблювати знання про нашу державу – Україну, формувати поняття «Батьківщина»; уявлення про столицю як головне місто країни,  розширювати знання про рідний край; бажання пізнавати особливості природних умов рідного краю;
  •         сприяти самостійній активності, спостережливості, творчості;виховувати любов до рідного краю, формувати патріотичні почуття, бережливе ставлення до природи рідного краю.

Обладнання:контуром зображена територія України, зображення частин України, таблички для глобального читання мовних одиниць.

 

Хід уроку:

І. Загальнокорекційний етап.

1. Організаційна підготовка учнів до роботи.

Учитель. Доброго дня, мої маленькі українці. Сьогодні розпочинається наша подорож, яка буде тривати багато років, і розпочнемо ми її з вами мандрівкою захопливими і найпрекраснішими куточками країни. Багато тисяч років тому в центрі Європи розпочала своє життя маленька дівчинка на ім’я Україна. Була вона добра, ласкава, щира і привітна, готова всім допомогти.  Співала вона так гарно, що здавалось — неначе то соловейко співає. Маленькі діти і молодь прагнули бути з нею разом. А вона розповідала діточкам про чудові речі, співала їм українські пісні і тим вливала любов до України й українського народу в їхні юні душі.

ІІ. Основний етап.

1.Підготовча частина.

До класу входить Україна, маленька першокласниця під музику.

Українка. На білому світі є різні країни,

Де ріки, ліси і лани…

Та тільки одна на землі Україна,

А ми її доньки й сини.

Усюди є небо, і зорі скрізь сяють

І квіти усюди ростуть…

Та тільки одну Батьківщину ми маєм –

Її Україною звуть.

 

2.Формувальна частина.

Гра-подорож «Куточки моєї України».

Учитель: Розпочинаємо нашу подорож найчарівнішими куточками України. Діти, як ви думаєте, яким транспортом можна подорожувати Україною? (потягом, пароплавом, автобусом, літаком…).

Хто знає, в якій частині України ми проживаємо, звідки ж розпочнеться наша подорож?

  • Молодці, ми з вами проживаємо в центральній частині України!

Розпочнемо ми нашу подорож найбільшою річкою України. Дітки, хто знає, як вона називається?

  • Молодці, ця річка має назву Дніпро!

Сідаємо на наш пароплав і починаємо мандрівку на південь України.

 

Звуки пароплава. Діти імітують рухи пароплава.

 

Учитель. Ми з вами прибули на південь України.

Демонструє картинки та відеофрагмент, на яких зображені Чорне і Азовське моря

.

 

Учитель. Чорне та Азовське моря омивають південну частину України. У Чорне море впадає близько п’ятнадцяти річок і мешкає близько 2,5 тис. видів тварин. Азовське море є самим мілким морем у світі.

Дітки, ми з вами побували у південній частині України. Розміщуємось зручно на нашому пароплаві і повертаємось в центр України.

Їдемо в наступну мандрівку на західну Україну. Як ви гадаєте, яким видом транспорту ми туди можемо дістатись?

  • Молодці, дітки, правильно, потягом.

 

Звуки їдучого потяга. Діти імітують рухи потяга.

  • Ми з вами прибули на західну Україну, де у вікно нашого потяга бачимо гори і полонини.
  • Вчитель демонструє картинки гір та полонин

 

 

Учитель. Найвища гора – Говерла. Весною, недалеко від Рахова, можна побачити квітучу долину нарцисів. На схилах та на вершинах гір розташовані пасовища (луки) . Гори Карпати – справжня перлина, створена природою на полотні ландшафтного різноманіття південного заходу України. Це край казкової краси гірських пейзажів, щедро вмитий кришталевою водою цілющих джерел.

 

Фізкультхвилинка.

 

Учитель. Дітки, ми з вами побували у західній  частині України. Розміщуємось зручно на нашому потязі і повертаємось в центр України.

Їдемо в наступну мандрівку на північ України. Як ви гадаєте, яким видом транспорту ми туди можемо дістатись?

Молодці, дітки, автобусом.

Звук їдучого автобуса. Діти імітують рухи  автобуса.

Учитель. Ми з вами прибули до північної України. Вчитель демонструє картинки лісів та луків.

 

На півночі України на піщаних ґрунтах ростуть соснові ліси (бори). Великі площі займають луки, які вражають розмаїттям квітучих трав. На цій частині України знаходиться 610 заповідників. Також є багато річок, озер, боліт.

Дітки, ми з вами побували у північній  частині України. Розміщуємось зручно у нашому транспорті і повертаємось в центр України.

Дітки, нажаль єдина частина нашої України, якоюми з вами не зможемо помандрувати – це схід України.

На сході України склалась непроста ситуація. Зараз там українськісолдати захищають кордони нашої держави і діткам туди не можна. Але ми з вами пригадаємо, чим славиться схід нашої країни.

 

 

У надрах землі знаходиться дуже багато корисних копалин. Вони залягають в землі на різній глибині, а можуть знаходитися і на поверхні. Для їх добування риють відкриті кар’єри, будують шахти.

А зараз, дітки, у нас залишилась ще одна частинка України, до якої ми зараз помандруємо. Я пропоную продовжити нашу подорож автомобілем. Як ви вважаєте ми можемо відвідати центральну Україну на цьому виді транспорту? Сідаємо всі в наші автомобілі.

Звук їдучого автомобіля. Діти імітують рухи автомобіля.

  • Ми з вами зараз прибули до центральної України.

 

Демонстрація картинок.

Учитель. У центрі України знаходиться столиця нашої батьківщини – місто Київ. Київ - це серце України, дуже велике і гарне місто.

Також центральна Україна багата своїми родючими землями, на яких вирощують різні культури – жито, пшениця, ячмінь, буряк, кукурудза та інші.

ІІІ. Заключний етап.

Учитель. На цьому наша з вами мандрівка закінчується. Ми побували в усіх куточках України, пригадали, який чарівний і багатий наш край. Насправді, щоб об’їхати Україну, побувати у всіх іі куточках, адже їх безліч, потрібно дуже багато часу. На сьогоднішній нашій мандрівці ми побачили, що багатство та краса рідного краю безмежні. Зверніть увагу на дошку, кожна частинка України має свої багатства, свою красу.

Ми любимо її, захоплюємося нею і любов до неї бережемо у своїх серцях. І доки ця любов буде  жити в наших серцях, Україна буде жити вічно. У кожного з вас на столиках є маленькі сердечка, в які ви вклали любов і тепло до своєї Батьківщини. Тож давайте зараз разом з вами поділимося ним з нашою Україною.

Підсумок. Діти по черзі виходять до дошки і по контуру України прикріплюють серця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Правознавство, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку