Мета. Познайомитися з новими економічними професіями, необхідними якостями, потрібними для кожної спеціальності; оптимізувати групову роботу, творчу співпрацю учнів; спонукати замислитися над своїм майбутнім.
1
Ділова гра
«Один день із життя компанії «Вікторія»»
для учнів 10- 11 класів
Лепеха Тетяна Петрівна
вчитель історії та правознавства
Семенівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Баришівського р-н.
Київської обл.
Мета. Познайомитися з новими економічними професіями, необхідними якостями, потрібними для кожної спеціальності; оптимізувати групову роботу, творчу співпрацю учнів; спонукати замислитися над своїм майбутнім.
Наочне оформлення: плакати з назвами професій, газетні та журнальні статті, комп'ютерні презентації.
План проведення заходу
Хід заходу
1. Вступне слово вчителя
В сучасних умовах на ринку праці з'явилися нові професії, їх назви не завжди запам'ятовуються. «Медіапленер», «криейтор», «бренд-менеджер», цікавлять сучасну молодь. Звідки ж з'явилися нові професії і що означають їх назви?
З розвитком ринкових відносин в умовах конкуренції у виробника виникає необхідність представити на ринку так свій товар, щоб він був конкурентно спроможній швидко розкуповувався. З'явилися спеціалісти, які займаються рекламою нових товарів на ринку: мерчендайзери, промоутери, менеджери по рекламі.
В країнах Західної Європи ці професії виникли набагато раніше, ніж в Україні. Тому спеціалісти цих професій, появилися на українських ринках з уже готовими іноземними назвами. В сучасних економічних умовах у споживачів великий вибір. Щоб допомогти йому розібратися в різноманітних товарах і послуг, з'явилися нові спеціалісти, які, досягли висот професіоналізму, доводять необхідність своєї професії.
Сьогодні ми проведемо ділову гру «Один день із життя компанії «Вікторія»». Роль генерального директора виконуватиму я і співробітників компанії учні класу.
2. Ділова гра «Вікторія».
Генеральний директор. Пані та панове наша фірма ось уже другий рік займається виробництвом і збутом молодіжних сумок. Для того щоб розпочати нашу роботу прошу співробітників компанії познайомити зі своїми професіями.
Учні представляють свої професії за планом (випереджальне завдання):
1. Звідки походить та як перекладається назва професії.
2. Обов'язки спеціаліста.
3. Якості які потрібні для здобуття професії.
Професії: іміджмейкер, маркетолог, бренд-менеджер, криейтор, арт-директор, логісти, медіапленнер, мерчендайзер.
Генеральний директор. Пані та панове ми познайомилися з усіма спеціалістами фірми «Вікторія». Тепер прошу пройти в свої відділи і розробити проекти по зазначеними напрямками роботи. Запрошуємо всіх учнів до участі в роботі відділів компанії.
3. Робота в групах.
Генеральний директор. Всім групам дається 15 хвилин, щоб підготовить презентацію вашого проекту.
Завдання для роботи в групах.
1. Група бренд-менеджерів. Придумати свій бренд—торгову марку.
2. Група криейторів. Запропонувати різний дизайн сумок.
3. Група логістів. Придумати як зекономити час і гроші компанії.
4. Група медіапленнерів. Придумати рекламні акції.
5. Група менеджерів. Написати рекламну статтю.
6. Група мерчендайзерів. Розташувати товар і рекламні щити в магазині.
4. Презентації проектів і виступ груп.
Підготовка проектів та виступи груп. Регламент 5 хвилин.
Генеральний директор. Отже пані та панове, за короткий час нам вдалося розробить проект нової колекції нашої компанії «Вікторія». Ви показали всі необхідні якості нових професій: добрий смак, творчість, креативність, вміння працювати з людьми. Маю надію, що час проведений з нами, принесло багато позитивних емоцій. А головне, ви дізналися про нові професії і спробували себе в їх ролі, і це допоможе вам зорієнтуватися у виборі майбутньої професії.
5. Підсумкове слово вчителя.
Підведення підсумків гри.
Використана література