Ділова гра«Один день із життя компанії «Вікторія»»

Про матеріал

Мета. Познайомитися з новими економічними професіями, необхідними якостями, потрібними для кожної спеціальності; оптимізувати групову роботу, творчу співпрацю учнів; спонукати замислитися над своїм майбутнім.

Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Ділова гра

 

 

«Один день із життя компанії «Вікторія»»

 

для учнів 10- 11 класів

 

 

Лепеха Тетяна Петрівна

вчитель історії та правознавства

Семенівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Баришівського р-н.

Київської обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Познайомитися з новими економічними  професіями, необхідними якостями, потрібними для кожної спеціальності; оптимізувати групову роботу, творчу співпрацю учнів; спонукати замислитися над своїм майбутнім.

Наочне оформлення: плакати з назвами професій, газетні та журнальні статті, комп'ютерні презентації.

План проведення заходу

  1. Вступне слово вчителя.
  2. Ділова гра «Вікторія».
  3. Робота в групах.
  4. Презентації проектів і виступ груп.
  5. Підсумкове слово вчителя.

Хід заходу

1. Вступне слово вчителя

В сучасних умовах на ринку праці з'явилися нові професії, їх назви не завжди запам'ятовуються. «Медіапленер», «криейтор», «бренд-менеджер», цікавлять сучасну молодь. Звідки ж з'явилися нові професії і що означають їх назви?

З розвитком ринкових відносин в умовах конкуренції у виробника виникає необхідність представити на ринку так свій товар, щоб він був конкурентно спроможній швидко розкуповувався. З'явилися спеціалісти, які займаються рекламою нових товарів на ринку: мерчендайзери, промоутери, менеджери по рекламі.

В країнах Західної Європи ці професії виникли набагато раніше, ніж в Україні. Тому спеціалісти цих професій, появилися на українських ринках з уже готовими іноземними назвами. В сучасних  економічних умовах у споживачів великий вибір. Щоб допомогти йому розібратися в різноманітних товарах і послуг, з'явилися нові спеціалісти, які, досягли висот професіоналізму, доводять необхідність своєї професії.

Сьогодні ми проведемо ділову гру «Один день із життя компанії «Вікторія»». Роль генерального директора виконуватиму я і співробітників компанії учні класу.

2. Ділова гра «Вікторія».

 Генеральний директор. Пані та панове наша фірма ось уже другий рік займається виробництвом і збутом молодіжних сумок. Для того щоб розпочати нашу роботу прошу співробітників компанії познайомити зі своїми професіями.

Учні представляють свої професії за планом (випереджальне завдання):

1. Звідки походить та як перекладається назва професії.

2. Обов'язки спеціаліста.

3. Якості які потрібні для здобуття професії.

Професії: іміджмейкер, маркетолог, бренд-менеджер, криейтор, арт-директор, логісти, медіапленнер, мерчендайзер.

Генеральний директор. Пані та панове ми познайомилися з усіма спеціалістами фірми «Вікторія». Тепер прошу пройти в свої відділи і розробити проекти по зазначеними напрямками роботи. Запрошуємо всіх учнів до участі в роботі відділів компанії.

3. Робота в групах.

Генеральний директор. Всім групам дається 15 хвилин, щоб підготовить презентацію вашого проекту.

Завдання для роботи в групах.

1. Група бренд-менеджерів. Придумати свій бренд—торгову марку.

2. Група криейторів. Запропонувати різний дизайн сумок.

3. Група логістів. Придумати як зекономити час і гроші компанії.

4. Група медіапленнерів. Придумати рекламні акції.

5. Група менеджерів. Написати рекламну статтю.

6. Група мерчендайзерів. Розташувати товар і рекламні щити в магазині.

4. Презентації проектів і виступ груп.

Підготовка проектів та виступи груп. Регламент 5 хвилин.

Генеральний директор. Отже пані та панове, за короткий час нам вдалося розробить проект нової колекції нашої компанії «Вікторія». Ви показали всі необхідні якості нових професій: добрий смак, творчість,  креативність, вміння працювати з людьми. Маю надію, що час проведений з нами, принесло багато позитивних емоцій. А головне, ви дізналися про нові професії і спробували себе в їх ролі, і це допоможе вам зорієнтуватися у виборі майбутньої професії.

5. Підсумкове слово вчителя.

Підведення підсумків гри.

Використана література

  1. Будаговська С. Мікро і Макроекономіка.[Текст]- К – 2007 р.
  2. Кукушкіна М. А. Новоє время—новые професии [ Текст]– //Науково методичний журнал Класному керівнику усе для роботи  № 5 травень 2011 с. 29-31.
  3. Панчишин С. Макроекономіка.[ Текст]– К. 2001.
  4. Радіонова І.Ф. Макроекономіка теорія і практика). [Текст]( – К.: 2004 р.
  5. Экономический журнал[Інтернет ресурс] /http://www.economix.com.ua
  6. Журнал „Економічний часопис ХХІ»[ Інтернет ресурс] http://www.soskin.info.ua
  7.     Юридична газета [Інтернет ресурс]/http://www.yur-gazeta.com
  8.     Офіційний сайт Державної фіскальної служби України[Інтернет ресурс]  https://www.google.com.ua
  9.     Офіційний сайт Міністерства фінансів України [Інтернет ресурс] /http://www.minfin.gov.ua
  10. Вісник. Офіційно про податки [Інтернет ресурс] /https://www.google.com.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т. І.)
Додано
30 березня 2018
Переглядів
1271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку