Інтерактивна логопедична вправа «Дім»
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета : розвинути у дітей силу і плавність голосу, навчити правильно вимовляти звуки, розширювати та активізувати словниковий запас.
Хід вправи:
Добрий день, діти. Сьогодні я хочу вам розповісти маленьку таємницю про наших друзів Фіксиків. Мало хто знає, що вони дуже талановиті будівельники і нещодавно збудували новий дім. Як ви гадаєте, чи складна професія будівельника? ( Діти говорять свою думку).
Так, це нелегка, але водночас дуже цікава робота. Я пропоную вам, любі малята, спробувати себе у ролі будівельника. Думаю, це буде круто!
А будиночок ми будемо будувати для родини Слоників. Як ви думаєте, яким повинен бути їх будиночок? Правильно, великим.
Зараз я вам покажу рухи, за допомогою яких ми будемо будувати. Ви уважно запам’ятовуйте, а потім зробимо їх всі разом. Добре?
Бім – бі -мо! Бім – бі-мо! (стояти на місці)
Разом будинок будуємо! (покласти руки на пояс, нахилятися вперед).
Бім - бом! Бім - бом! (плескати в долоні)
Кожну цеглинку у ряд складемо! (руки ніби складаємо цеглинки)
Дін - дон! Дін - дон! (стояти на місці)
Прокидається наш слон (підняти руки вгору і потягнутися).
Жвавий, добрий, сірий слон (покласти руки на пояс).
Дін - дон! Дін - дон! (Крокувати на місці).
А за ним і слоненятка (побігти на місті)
Всі розбіглись по кімнаткам!
Дін - дон! Дін - дон! (Крокувати на місці).
Будуть жити всі разом!!
Ну, малята, а тепер спробуємо разом.(Виконуємо вправу разом з дітьми )
Які ви молодці! Я гадаю, що ми добре попрацювали, збудували для Слоників великий, затишний стіл. Можливо ви підкажете мені, які меблі ми можемо поставити в кімнатах нашого Слоника? Тоді це ми зробимо за допомогою нашої іншої вправи «Меблі для Слоників».
Ви такі молодці, і при зустрічі з Ноликом або Фаєром, ми обов’язково покажемо, чому ви вже навчилися.
Рефлексія : А зараз давайте визначимо: чи корисною була наша вправа?
У мене є для цього дві корзинки - червона і зелена. Якщо це завдання було вам цікавим і зрозумілим, тоді берете яблучко і кладете його до зеленої корзинки, а якщо було важно, або щось не зрозуміло - то кладете яблучко до червоної корзинки.