Директорська контрольна робота

Про матеріал
У деяких школах практикують проведення директорських контрольних робіт. Пропоную один з варіантів такої роботи для учнів 5 класу ,яка охоплює перевірку вивченого за навчальний рік.
Перегляд файлу

                                                                             ТЕКСТ

                                  директорської контрольної роботи

                          з української мови в 5-х класах  

                                    Диктант « Покрова »

          Вона така ж нездоланна й безсмертна, як і той народ, що її по­родив.

Це свято встановлене на честь Божої Матері, яка зняла зі своєї голови білу хустку - покрову й розкинула її над людьми, що були в церкві.

Особливо шанували Покрову запорізькі козаки. Вона була їхньою заступницею в далеких походах, під покровом Богоматері вони не боялися ні розбурханої морської стихії, ні злих ворожих сил.  Священною для кожного козацького лицаря на Січі була Покровська церква.

Покрова в народному календарі - це помітна переломна дата, після якої холод почував себе господарем на землі. Тому до Покрови селяни намагалися утеплити хати, забити й замазати всі щілини. Звідси й вигук: «Покровo, натопи хату без дров!»

Жовтень був веселим, щедрим на розваги місяцем.

                     (102слова)(За В. Супруненком)

                                       

                                        Граматичне завдання

1.Зробіть повний синтаксичний розбір поданих речень ( назвіть частин мови,підкресліть члени речення ,дайте характеристику речення-3б).

                      1 варіант

          2 варіант

Особливо шанували Покрову запорізькі козаки.

До Покрови українські  селяни утеплювали хати.

2.Виконайте фонетичні транскрипції поданих слів(кожне слово-0,5б) :

                        1 варіант

           2 варіант

Кожух, живеться, вогко, просьба,

товаришці,зжати.

 

Собі ,журишся, дьогтю, вокзал,

книжці,Вітчизна.

3 Розберіть слова за будовою та розгадайте загадку( кожне слово-0,5б;розгадка-1б.):

                       1 варіант

              2 варіант

Схилитися,безстрашний,предобре,

відлітають

-У слові підростати мій початок,у водяного знайдете корінь мій. Старанний має моє закінчення.

Загорітися,безцінний,близенько,

переносить

  • Мій корінь знаходиться у думі ,

а  префікс у заяві  пошукайте пошукайте . У сонливого знайдете суфікс,а розумний підкаже закінчення.

4.Придумайте речення, в яких подані слова були б омонімами.( кожне слово-0,5б.)

                  1 варіант

           2 варіант

Клуб,пара,води.

Бродити, лава,три.

                                        

 

 

 

 

 

                                                                    Граматичне завдання

 

                                                               1 варіант

1.Зробіть повний синтаксичний розбір поданих речень ( назвіть частини мови,підкресліть члени речення,дайте характеристику речення).

Особливо шанували Покрову запорізькі козаки.

2.Виконайте фонетичні транскрипції поданих слів :

Кожух, живеться, вогко, просьба, товаришці,зжати.

3 Розберіть слова за будовою та розгадайте загадку:

Схилитися,безстрашний,предобре,відлітають

-У слові підростати мій початок,у водяного знайдете корінь мій. Старанний має моє закінчення.

4.Придумайте речення, в яких подані слова були б омонімами.

Клуб , пара , води

                                       Граматичне завдання

                                                                              2 варіант

1.Зробіть повний синтаксичний розбір поданих речень ( назвіть частини мови,підкресліть члени речення,дайте характеристику речення).

До Покрови українські  селяни утеплювали хати.

2.Виконайте фонетичні транскрипції поданих слів :

Собі ,журишся, дьогтю, вокзал, книжці, Вітчизна.

3 Розберіть слова за будовою та розгадайте загадку:

Загорітися,   безцінний,    близенько,   переносить

-Мій корінь знаходиться у думі ,а  префікс у заяві  пошукайте пошукайте . У сонливого знайдете суфікс,а розумний підкаже закінчення.

4.Придумайте речення, в яких подані слова були б омонімами.

Бродити, лава, три.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
9527
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку