ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 28.09. 2020 рік (Понеділок)
Розклад уроків 3-І класу-групи
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
Понеділок |
УВАГА!!! Дистанційне навчання з 08:00 до 17:30 Обговорення досягнень дитини з 18:00 до 19:00
|
|
1. |
«ЯДС» (ПРО) |
|
2. |
Математика |
|
3. |
Польська мова |
|
4. |
Українська мова |
|
5. |
Українська мова |
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
12.30-13.00 Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі |
13.00-13.30 Обід/Прогулянка на свіжому повітрі |
13.30-14.00 Рухливі ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі |
14.00-14.30 Відпочинок (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури) |
14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео) |
15.00-15.30 Рухливі ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети) |
15.30-16.00 Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота |
16.00-16.30 Прогулянка на свіжому повітрі/Рухливі ігри |
16.30-17.00 Розвиток дрібної моторики (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри) |
17.00-17.30 Спортивна година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі |
Привіт, мій маленький друже.
Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!
Повторення. Інтерактивна вправа.
Знайди слова до теми «Подорожуємо і відкриваємо світ» https://learningapps.org/6362920
Тема 2. Між минулим і майбутнім
Дослідницькі / проблемні запитання
Що було, коли мене не було?
Як довідатися про минуле?
Що буде, коли я виросту?
Як зберегти те, що є?
Чому зникають рослини/тварини/речі?
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?
Завдання другої теми
Дослідити, як працюють вчені у сфері археології.
З’ясувати, які архітектурні пам’ятки, знайдені на території України, відомі в усьому світі.
Сформувати уявлення, де і як видобувають сіль.
Дослідити, як сіль змінює властивості води.
Організувати дослідження з вирощування кристалів солі.
З’ясувати, де знайти інформацію про минуле.
Навчити досліджувати історичне джерело.
Дослідити властивості корисних копалин.
З’ясувати, як і чому змінюється довкілля.
Навчити дітей аналізувати свої вчинки та передбачати їхній вплив на майбутні події.
Формувати уявлення про риси характеру, які допомагають досягти успіху.
1 урок «ЯДС» (ПРО) ТИЖДЕНЬ 1. ПРИГОДА 1. Щасливий випадок
УРОК 1. Минуле нашої країни. Що було, коли мене не було? (с.42-47)
Мета:
активізувати пізнавальну діяльність дітей;
збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
учити берегти водні ресурси, виховувати любов до України, естетичний смак.
Очікувані результати навчання:
дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями;
зіставляє почуте з власним досвідом;
презентує результат творчої роботи.
I |
Пошукова інформація Наша планета народилася приблизно 4,5 мільярди років тому. За цей час тут відбулося чимало різноманітних подій: поява динозаврів, крижаний холод, побудова пірамід, жорстокі війни, відкриття нових земель і країн тощо. Завдяки дослідникам ми дізнаємося про людей і події минулого. Недарма людей, які знали про минуле, вважали мудрецями. Адже вони міркували, які висновки можна зробити і як уникнути помилок у майбутньому. Кожна родина має свою власну історію. З таких окремих родоводів складається історія міста чи села, а згодом — і всієї країни та світу. |
II |
Повідомлення теми Цього місяця ми продовжимо мандрувати разом із жевжиками. Але наша мандрівка буде незвичайною. Ми мандруватимемо не у просторі, а в часі. Дізнаємося про минуле України, поговоримо про сучасне і про те, як наші дії можуть вплинути на наше майбутнє. А ще цього місяця ми шукатимемо відповіді на такі запитання: - Що було, коли мене не було? - Як довідатися про минуле? - Що буде, коли я виросту? - Як зберегти те, що є? - Чому зникають тварини/рослини/речі? - Тема нашої подорожі протягом місяця — «Між минулим і майбутнім». |
III Минуле нашої країни
1 |
Проблемне запитання. Як ти розумієш вислів: «майбутнє неможливе без минулого»? |
2 |
Робота за сюжетною картиною «Минуле нашої країни» (підр. с.42-43). Розглянь уважно картину в підручнику: Як ти думаєш, історію якої нації зобразила художниця? Чому ти так вважаєш? Які події з минулого зображені на малюнку? А за якими ознаками можна дізнатися події сучасності, сьогодення? Що спільного і відмінного в житті давніх і сучасних українців? Як із часом удосконалювався транспорт? |
3 |
Онлайн-вправа «Історія розвитку автомобіля» https://learningapps.org/12888386 (Перейди за посиланням та виконай вправу) Розташуй транспортні засоби послідовно від найдавнішого до найсучаснішого. |
4 |
Робота за сюжетною картиною (продовження). Розкажи, якими подіями з майбутнього ти доповнив/ла б малюнок? Якби у тебе була машина часу, куди хотілося б перенестися? Чому? |
5 |
Онлайн-вправа “Машина часу» https://learningapps.org/4460457 (Перейди за посиланням та виконай вправу) Роздивися зображення. Що було раніше, а що — пізніше? Збери машину часу, розташувавши світлини по порядку. |
IV Фізкультхвилинка
Відпочинь. Виконай руханку «Голова, плечі коліна». (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ
6 |
Словникова робота Як ти думаєш, як називають людей, які досліджують минуле й вивчають сучасність? Історик — учений, що вивчає минуле людства, покладаючись на письмові та матеріальні свідчення минулих подій — книжки, твори мистецтва, старовинні об’єкти, світлини, аудіорозповіді, відео тощо. Професійні історики працюють в університетах, музеях тощо. Історик вивчає минуле людства в усьому його різноманітті, використовуючи знання про історичні факти й процеси, відтворює картину життя держави, народів і окремих людей у різні часи. Виявляє закономірності розвитку суспільства і причинно-наслідкові зв'язки між подіями. Які інструменти потрібні для дослідження історії? Чи хотів/ла б ви вивчати історію? Чому? |
7 |
Вправа «Юні історики» (робота з лінійкою «Машина часу», стікери «Нотатки історика») Прочитай інформацію на стікерах, поміркуй, що було раніше, а що пізніше, і розташуй на лінійці у певній послідовності. Стікери «Нотатки історика»
Із історії. Звідки взялися козаки
Козацтво виникло понад 500 років тому. Це були дуже важкі часи, коли українці потерпали від постійних ворожих навал. Смертельними вихорами налітали татари і турки на мирні українські поселення, руйнуючи та спалюючи все довкола. Дітей, дівчат та молодих чоловіків захоплювали у полон. Дівчата ставали рабинями-прислужницями, чоловіки — рабами: виконували будь-яку волю господарів, найважчу роботу, зокрема веслували на військових суднах, які називалися галерами. Хлопчиків змушували забувати свій рід та власну віру, виховували їх жорстокими яничарами — воїнами Османської імперії, як у ті часи називали Туреччину. Постійні вторгнення змушували волелюбних українців захищатися, боронити життя, своє та близьких. Чоловіки піднімалися на боротьбу з нападниками. Вони гуртувалися, переховувалися в урочищах та на лісистих берегах Дніпра, щоб відбивати ворожі навали. Так мирні селяни перетворилися на сміливих загартованих воїнів, яких почали називати козаками. Певно, всім цікаво дізнатися, звідки взялося слово козак. Учені вважають: воно походить від татарського кайсак, що означало «вільна й незалежна людина зі зброєю». Українські відчайдухи переробили це слово на свій лад і стали називатися козаками. |
- Що допомогло розташувати факти в певній послідовності, чи легко було це робити? |
8 Робота в друкованому зошиті
1 |
Пригадай своє минуле — учора чи кілька років тому. Яким ти був/ла? Намалюй одну із подій свого минулого. Розкажи про неї (наприклад, дитячий садок) (зош. с. 18, завд. 1). |
|
2 |
Уяви себе через 10 років. Яким ти станеш? Запиши слова, які найбільш точно характеризують тебе у майбутньому. Розкажи про це (зош. с. 18, завд. 2). |
|
3 |
Поміркуй, сформулюй і запиши три вміння, необхідні тобі у майбутньому, над якими ти наполегливо працюватимеш цього місяця (зош. с. 18, завд. 3). |
|
8 Читання тексту Ганни Отапенко «Щасливий випадок» (підр. с.44).
9 Робота з підручником с.45-47; друкований зошит, с.19-20.
Перегляд відео до завдань підручника, с.45-47.
45 років тому знайшли скіфську Пектораль
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=pKl64V1Uhbk&feature=emb_logo
Це наше і це твоє. Неймовірні археологічні знахідки - наші! https://www.youtube.com/watch?v=BZ8PJkFmUjA
Монети України: сучасні та старовинні
https://learningapps.org/7443020
Інтерактивна вправа «ПИЛОСМОК: від минулого у сьогодення»
https://learningapps.org/6335171
10 Підсумок
1 |
Рефлексія З яким настроєм ти займався/лася дистанційно? Чи було тобі цікаво подорожувати? Які таємниці подорожі відкрив/ла ти сьогодні для себе?
|
2 |
Вправа «Рюкзак вражень» (роздрукуй аркуш та дай письмово відповіді)
|
2 урок МАТЕМАТИКА
Тема «Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка»
Підручник, с.22-23.
№1, 2 (1,2,3), 3, 4 – виконай усно.
№2 (4), 5, 6 – виконай письмово.
Задача 2 (4)
Скористайся інструкцією!
|
|
План розв’язання:
Приклади 5
Знайди значення виразів по діях.
Інструкція
1.Установи усно порядок дій.
2.Обчисли дії та зверху запиши проміжкові та кінцевий результати зеленою ручкою.
Завдання 6
Знайди значення виразів зі змінною.
Зразок: Якщо n = 30, то 63 – 30 : 6 =
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Руханка танець "Marshmallow Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo
Друкований зошит, с.16.
№ 62, 63, 64 – виконай в друкованому зошиті;
№ 65– виконай в робочому зошиті.
№ 66 – виконай усно
Завдання 65 (зош., с.16)
Дано: АВСД – квадрат
а = 7 см
Знайти: Р = ? см
Підказка: Р = а ‧ 4
Сучасна фізкультхвилинка "Corn Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
4 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Прочитай і порівняй дві легенди «Діти Лимана», «Дніпро і Десна».
Виконай завдання до легенд.
Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
5 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Завдання «Я пишу анотацію».
Напиши анотацію на свою улюблену книгу за схемою.
с.20-21, виконай усні та письмові завдання.
Уважно читай завдання.
Спочатку думай, а потім записуй.
Я впевнена, у тебе все вийде.
Бажаю успіхів!