Дистанційне навчання. Картки з української мови для 4 класу

Про матеріал

Запропоновані завдання забезпечують розвиток пізнавальних процесів учнів, сприяють ефективному засвоєнню вивченого матеріалу з української мови. Матеріал містить завдання різного типу: педагогічні програмні засоби, корекційні вправи, творчі завдання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційне навчання. Картки з української мови 4 клас

Номер слайду 2

Познач словосполучення, у яких усі іменники стоять у знахідному відмінку. А) з’їв сливу, стоїть кузня, зірвав огірок;Б) соковита слива, увійшов батько, подарував квітку;В) покуштував яблуко, знайшов друга, заспівали пісню. Познач групу іменників, у яких в орудному відмінку однини пишеться закінчення -ею-А) станція, бабуся, коза;Б) пісня, листоноша, передача;В) подушка, земля, мураха. Зі слів кожного рядка склади речення. Став іменники в потрібному відмінку. Визнач відмінки. Земля, сніжок, на, падав, легкий. Двір, хуртовина, кучугури, сніг, у намела, шкільному. Подані іменники запиши в орудному відмінку однини. Познач закінчення. Сталь - ... , пам’ять - радість - ... , кров - ... .

Номер слайду 3

Познач словосполучення, у яких усі іменники стоять у місцевому відмінку. А) подарував матері, приніс до школи, ростуть на дубі;Б) цвіт на калині, вчать у школі, йду по стежці;В) робота на виставку, портрет на стіні, ручка у Марини Позначити словосполучення, у якому рід, число і відмінок прикметника визначено без помилок. А) батьківської хати ( одн., ж.р., О.в.) Б) на піщаному березі ( одн., ч.р., Д.в.) В) з ясного неба ( одн., с.р., Р.в.)Провідмінювати словосполучення « літня жінка» ,позначити закінчення. Записати подані прикметники в переносному значенні. Кришталева ваза - …, залізні ворота - …, гаряча вода - ….

Номер слайду 4

Виписати з тексту словосполучення прикметника з іменником, визначити число, рід і відмінок прикметників. Дібрати антоніми до виділених слів. У зеленому затишному храмі, вся переплетена золотими нитями сонця, на високому гінкому стебельці росла лугова цариця – ромашка. Це, мабуть, була найпрекрасніша в світі квіточка: рівна, висока, з сумно нахиленою набік яскраво-жовтою голівкою, яку прикрашали багато білих ніжних прозорих пелюсточок. Позначити рядок словосполучень, у яких усі прикметники вжито в місцевому відмінку. А) рожевому небокраю, дорогій людині, у місцевій лікарні; Б) на далекій заставі, від сусіднього поля, з радісним настроєм; В) на широкій галявині, в новому будинку, на високому пагорбі.

Номер слайду 5

У якому рядку дієслова вжиті в неозначеній формі? Запиши цей рядок.а) клекотав, замислишся, відступають;б) боронити, сперечатися, розмовляти;в) читають, засинають, зупиняє. Визнач час дієслів у реченнях. Заходить сонечко. Річечка тече між зеленими берегами. Кучеряві верби купають у воді віти. Знайди речення, у якому зроблено помилки, запиши без помилок.а) Під лежачий камінь і вода не тече.б) Робота не вовк, у ліс не втече.в) Правда в полум’ ї негорить і у воді нетоне. Постав дієслова косити, збирати, лежати, носити у 2-гу особу однини. Виділи особові закінчення. Випиши рядок, у якому всі дієслова належать до ІІ дієвідміни.а) стояти, фарбувати, записати;б) ловити, загубити, варити;в) співати, накрити, звикати.

Номер слайду 6

Дієслова минулого часу відповідають на питання .а) що робив?, що робила?, що робили?;б) що робить?, що роблять?, що робиш?;в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?. Спиши,добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово. Друзі (мандрували, йшли) лісом і збирали гриби. На галявині вони (побачили, помітили) зламану берізку, її тоненькі гілочки (звисали, спадали) додолу. Нижнє зелене листячко почало (в’янути, кволитись). Хлопчики (підняли, підвели) берізку і (прив’язали, прикріпили) до міцного кілка Підкресли дієслова у поданій групі слів. Сіяч, посіяли, сівба, вчить, вчитель, учителює, навчаються, учень. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні. Вмивається земля, квітнуть яблуні, йде весна, чорніє земля, шепочуть листочки, світить сонце, пливуть .

Номер слайду 7

Запиши приклади словами, вживаючи прийменники «від», «до». 50+ 45 = 95 60 – 18 = 42 Спиши словосполучення, ставлячи займенники, що в дужках, у потрібній формі. Просити у (він); згадувати (я); вдячний ( ви ); спілкуватися з (ми); дружити з ( ти); подякувати (вона). Випиши з тексту займенники разом із словами, до яких вони відносяться, визнач їх особу, число і відмінок. Коли Наталочка захворіла, Андрійко вирішив провідати її. Він приніс дівчинці суниці, бо знав, що від суниць у неї щоки стануть рум’яними. - Дякую тобі, Андрійку, - сказала Наталочка, - це найкращі ліки для мене.

Номер слайду 8

Від поданих порядкових числівників утвори кількісні. Чотирнадцятий - …., восьмий - …, Сотий - … , тридцятий - … . Познач речення, в якому зроблено помилки. А) Під лежачий камінь вода не тече. Б) Робота не вовк, в ліс не втече. В) Правда в полум’ї негорить і у воді нетоне. Запиши дієслова у дві колонки. Говорити, казати, промовляти, сидіти, верзти, гомоніти, читати, молотити. Ідієвідміна: ІІ дієвідміна:

Номер слайду 9

Встав пропущені букви. Поміт…ш, покушту…ш, поласу…мо, володі…те, поліч…ш, стукот…ш, здобуд…ш, розкро…ш, заго…ш, вивч…мо. Вибери рядок, усі слова якого є прислівниками: А) вечірній, вечоріє, вечеряти;Б) надвечір, увечері, звечора;В) надвечір я, вечір, вечірка. Вибери рядок, усі слова якого є антонімами до прислівника «тихо.»А) голосно, шумно, галасливо;Б) тиша, спокій, мовчання;В) спокійно, беззвучно, негучно. Від поданих прикметників утвори прислівники. Радісний - … , щаслива - … , прекрасний - … ,добрий - … , холодне - … , каліграфічний - …

Номер слайду 10

Запиши по три прислівники, які відповідають на питання: (Де?) … , … , … .(Коли?) … , … , … .(Куди?) … , … , … . Випиши з вірша прислівники разом з дієсловами, до яких вони відносяться, ставлячи запитання від дієслова до прислівника. Малесенька ластівка зранку меніСпіває-щебече пісні весняні,І весело в’ється вгорі над вікном,І має привітно стрілчастим крилом. Вибери рядок, усі слова якого є антонімами до прислівника «ввічливо»А) чемно, виховано, привітно;Б) ввічливість, ввічливий, увічливо;В) нечемно, невиховано, некультурно.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дударєва Ірина Віталіївна
    Дякую за чудову роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
1263
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку