ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Урок української мови з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема . « Текст – міркування ».

Про матеріал
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Урок української мови з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема . « Текст – міркування ». Мета: формувати уявлення учнів про текст-міркування; виробляти вміння визначати його основні частини; розвивати пізнавальну активність учнів; збагачувати словниковий запас школярів; вміння узагальнювати, систематизувати; виховувати бережливе ставлення до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 клас НУШУкраїна – це Ми !

Номер слайду 2

Щоранку о 9 годині загальнонаціональна хвилина мовчання

Номер слайду 3

Урок української мови з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 6

Хвилинку каліграфії — негайно! Запишемо речення красиво та охайно.

Номер слайду 7

10 травня Класна робота Хвилинка каліграфіїВв во ор ро от та  ворота ви ир ра аз зн но  виразно вл лі ітк ку  влітку

Номер слайду 8

Запишіть слова в алфавітному порядку

Номер слайду 9

Тема уроку Текст - міркування. (С. – 147 – 148. )

Номер слайду 10

Текст-розповідь — це текст, у якому йдеться про події, пов’язані між со-бою, про дії героїв і персонажів розповіді. Його мета — розповісти, як це було.

Номер слайду 11

Вправа 364. Прочитай текст. Перекажіть. Текст - опис — це словесне зобра-ження предмета, істоти, явища, місцевості та приміщення. Для опису предмета використовують питання який? яка? яке? які?

Номер слайду 12

Описи бувають різні: зображати можна людей, тварин, будинки, вулиці, природу, події та явища.

Номер слайду 13

Текст-міркування доводить, переконує та пояснює. Текст-міркування має твердження, докази (доведення) і висновки. Це його будова. У таких текстах ідеться про причини та явища подій, а також у них є відповідь на питання чому? чому це сталося?

Номер слайду 14

Вправа 368. Прочитайте текст та обговоріть його зміст. Прочитай виділене речення тексту. Це його твердження. Частина тексту після твердження — це докази (доведення). У цій частині використовують такі сполучення слів: на мою думку, я так думаю, я вважаю, я підтримую.

Номер слайду 15

Прочитай підкреслене речення. Це висновок тексту. У ньому вживають такі слова: отже, адже, безумовно.

Номер слайду 16

Вправа 369.

Номер слайду 17

Вправа 370.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Я навчаюся онлайн. Урок завершено. Дякую за роботу!

Номер слайду 21

Домашнє завдання с. 147, вправа № 371.

Номер слайду 22

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Урок української мови з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема . « Текст – міркування ». Мета: формувати уявлення учнів про текст-міркування; виробляти вміння визначати його основні частини; розвивати пізнавальну активність учнів; збагачувати словниковий запас школярів; вміння узагальнювати, систематизувати; виховувати бережливе ставлення до природи.

pptx
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку