Календарне планування з української мови 2 семестр, 3 клас

Про матеріал
Календарне планування з української мови 2 семестр, 3 клас За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання». К. Пономарьова Зошит з розвитку мовлення « Малюю словом». Видавництво Київ « Оріон»
Перегляд файлу

                                 Українська мова

За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання».

К. Пономарьова  Зошит з розвитку мовлення  « Малюю словом».

Видавництво Київ « Оріон»

                                             ІІ семестр             57 год.

Дата

                            Тема уроку

Корекція

 

 

  1. Дізнаюся більше про іменник

 

 55.

10.01

Розрізняю іменники – назви істот і неістот.

 с. 78 - 79

 

 56.  

11.01

Розрізняю власні і загальні назви. С. 80 - 81

 

 57.

12.01

Записую власні назви з великої букви.

 с.81 - 83 

 

 58.

17.01

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. С.83 - 85 

 

 59.

18.01

Визначаємо рід іменників. С. 85 - 87

 

 60.

19.01

Змінюю іменники за числами. С. 88 - 89

 

 

 61.

21.01

Розвиток зв’язного мовлення 9.

Написання розповіді на основі власних спостережень « Пишу про враження від свята» с. 29-31.

 

 

 62.

24.01

Визначаю рід іменників та змінюю іменники за числами ( додатково).

 

 63.

25.01

Дізнаюся про іменники, які не змінюються за числами. с. 90 - 91.

 

 64.

26.01

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

 

 

 5. Досліджую прикметники

 

 65.

31.01

 Аналіз списування. Розпізнаю прикметники. С.92 - 93.

 

 66.

01.02

Встановлюю зв'язок прикметників з іменниками. С.94 - 95.

 

 67.

02.02

Змінюю прикметники за числами. С. 96 – 97.

 

 

 68.

04.02

Розвиток зв’язного мовлення 10.

 Письмовий переказ тексту за планом

 « Віщуни погоди»с. 32-34.

 

 69.

07.02

 Змінюю прикметники за родами. С. 97 – 99.

 

 70.

08.02

Змінюю прикметники за числами та родами

( додатково).

 

 71.

09.02

Визначаю родові закінчення прикметників. С. 99 – 100.

 

 72.

14.02

Закріплення матеріалу про прикметник. Самостійна робота.

 

 

 73.

15.02

Прикрашаю своє мовлення прикметниками. С. 101 – 102.

 

 

 

  1.  Розпізнаю числівники

 

 74.

16.02

  Пригадую числівники.  с. 103 - 104.

 

 75.

18.02

Розвиток зв’язного мовлення 11.

За серією малюнків пишу твір про друга або подружку. С. 35-37.

 

 76.

21.02

 Правильно наголошую і записую числівники.  С.105 - 106.

 

 77.

22.02

 Правильно читаю числові вирази.

  с. 106 - 107.

 

78.

23.02

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і умінь по темі

« Прикметник. Числівник».

 

 

 

  1. Дізнаюся більше про дієслова

 

 79.

28.02

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова.  С.108 - 109.

 

 80.

01.03

 Правильно записую дієслова на  -ться, -шся. С.110 – 111.

 

 

 81.

02.03

 Розрізняю часові форми дієслів. С.111 - 113.

 

 82.

04.03

Розвиток зв’язного мовлення 12.

Пишу переказ тексту за запитаннями та малюнком. Добір заголовка.  с. 38-40.

 

 83.

07.03

Змінюю дієслова за часами. С. 113 – 115.

 

 84.

09.03

Змінюю дієслова за часами ( додатково).

 

 85.

14.03

Закріплення матеріалу про змінювання дієслів за часами та числами.

 Самостійна робота.

 

 86.

15.03.

Правильно пишу НЕ з дієсловами.

с. 115 - 116

 

 87.

16.03

Встановлюю зв'язок дієслів з іменниками.

 С. 117 – 118.

 

 88.

18.03

Розвиток зв’язного мовлення 13

Написання твору про свою сім’ю .с 41-43.

 

 

 89.

21.03

Добираю дієслова – антоніми і синоніми.

 С. 119 – 120.

 

 

 

  1. Розпізнаю службові слова

 

 90.

22.03

 Пригадую службові слова. С 121 – 122.

 

 91.

23.03

Розпізнаю прикметники. С. 122 – 124.

 

 92.

28.03

Розрізняю частини мови.  С. 124 – 126.

 

 93.

29.03

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

 94.

30.03

 Аналіз диктанту. Розрізняю частини мови

 ( додатково).

 

 95.

01.04

Розвиток зв’язного мовлення 14.

Написання розповіді про те, як турбуюся про своє здоров’я. С.44-46.

 

 96.

11.04

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні. С.127 - 129.

 

 

 

  1. Будую речення

 

 97.

12.04

 

 Вживаю речення зі звертаннями.  С.129-130.

 

 98.

13.04

Вживаю речення зі звертаннями ( додатково).

 

 99.

18.04

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. С. 131- 133. 

 

100.

19.04

Визначаю в реченні головні і другорядні члени (додатково).

 

101.

20.04

Встановлюю зв'язок слів у реченні.С.133-134.                

 

102.

22.04

Розвиток зв’язного мовлення 15.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Дружні шпаки». С. 50-52

 

103.

26.04

Утворюю словосполучення. С. 134-136.

 Самостійна робота.

 

104.

27.04

 Діагностувальна робота. 

Перевірка мовних знань і умінь по темі

 « Речення».

 

105.

03.05

Аналіз діагностувальної роботи. Будую різні види речень. с. 137-138

 

 

 

10.Досліджую текст

 

106.

04.05

 Пригадую будову тексту. С. 139 – 140.

 

107.

06.05

Розвиток зв’язного мовлення 16.

Написання переказу тексту за планом

 « Зозуля». С.53-55.

 

108.

10.05

Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. С. 141-143

 

109.

11.05

Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. С. 141-143

 

 

110.

16.05

Будую текст- міркування. С.143-145

 

111.

17.05

Складаю есе. С. 145-147

 

112.

18.05

Будую текст- міркування. Складаю есе

 ( додатково).

 

113.

20.05

Розвиток зв’язного мовлення 16.

Написання художнього твору про весну.

 С. 47-49

 

114.

23.05

 Закріплення матеріалу про текст. Самостійна робота.

 

115.

24.05

Визначаю тему і мету тексту.

Добираю заголовок. С. 147-149

 

 

116.

25.05

Складаю план тексту. С. 149-151.

 

117.

30.05

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті.

 С. 151-153

 

118.

31.05

Діагностувальна робота. Диктант.

 

119.

01.06

Аналіз диктанту. Розрізняю тексти різних стилів. С.153-155.

 

 

 

11.Повторюю вивчене

 

120.

03.06

  Закріплюю та застосовую  вивчене.

 С. 156-157

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юденко Світлана Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 серпня 2022
Переглядів
12727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку