Українська мова
За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання».
К. Пономарьова Зошит з розвитку мовлення « Малюю словом».
Видавництво Київ « Оріон»
ІІ семестр 57 год.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
|
|
|
|
55. |
10.01 |
Розрізняю іменники – назви істот і неістот. с. 78 - 79 |
|
56. |
11.01 |
Розрізняю власні і загальні назви. С. 80 - 81 |
|
57. |
12.01 |
Записую власні назви з великої букви. с.81 - 83 |
|
58. |
17.01 |
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. С.83 - 85 |
|
59. |
18.01 |
Визначаємо рід іменників. С. 85 - 87 |
|
60. |
19.01 |
Змінюю іменники за числами. С. 88 - 89 |
|
61. |
21.01 |
Розвиток зв’язного мовлення 9. Написання розповіді на основі власних спостережень « Пишу про враження від свята» с. 29-31.
|
|
62. |
24.01 |
Визначаю рід іменників та змінюю іменники за числами ( додатково). |
|
63. |
25.01 |
Дізнаюся про іменники, які не змінюються за числами. с. 90 - 91. |
|
64. |
26.01 |
Діагностувальна робота. Списування.
|
|
|
|
5. Досліджую прикметники |
|
65. |
31.01 |
Аналіз списування. Розпізнаю прикметники. С.92 - 93. |
|
66. |
01.02 |
Встановлюю зв'язок прикметників з іменниками. С.94 - 95. |
|
67. |
02.02 |
Змінюю прикметники за числами. С. 96 – 97.
|
|
68. |
04.02 |
Розвиток зв’язного мовлення 10. Письмовий переказ тексту за планом « Віщуни погоди»с. 32-34. |
|
69. |
07.02 |
Змінюю прикметники за родами. С. 97 – 99. |
|
70. |
08.02 |
Змінюю прикметники за числами та родами ( додатково). |
|
71. |
09.02 |
Визначаю родові закінчення прикметників. С. 99 – 100. |
|
72. |
14.02 |
Закріплення матеріалу про прикметник. Самостійна робота.
|
|
73. |
15.02 |
Прикрашаю своє мовлення прикметниками. С. 101 – 102. |
|
|
|
|
|
74. |
16.02 |
Пригадую числівники. с. 103 - 104. |
|
75. |
18.02 |
Розвиток зв’язного мовлення 11. За серією малюнків пишу твір про друга або подружку. С. 35-37. |
|
76. |
21.02 |
Правильно наголошую і записую числівники. С.105 - 106. |
|
77. |
22.02 |
Правильно читаю числові вирази. с. 106 - 107. |
|
78. |
23.02 |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і умінь по темі « Прикметник. Числівник». |
|
|
|
|
|
79. |
28.02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова. С.108 - 109. |
|
80. |
01.03 |
Правильно записую дієслова на -ться, -шся. С.110 – 111.
|
|
81. |
02.03 |
Розрізняю часові форми дієслів. С.111 - 113. |
|
82. |
04.03 |
Розвиток зв’язного мовлення 12. Пишу переказ тексту за запитаннями та малюнком. Добір заголовка. с. 38-40. |
|
83. |
07.03 |
Змінюю дієслова за часами. С. 113 – 115. |
|
84. |
09.03 |
Змінюю дієслова за часами ( додатково). |
|
85. |
14.03 |
Закріплення матеріалу про змінювання дієслів за часами та числами. Самостійна робота. |
|
86. |
15.03. |
Правильно пишу НЕ з дієсловами. с. 115 - 116 |
|
87. |
16.03 |
Встановлюю зв'язок дієслів з іменниками. С. 117 – 118. |
|
88. |
18.03 |
Розвиток зв’язного мовлення 13 Написання твору про свою сім’ю .с 41-43.
|
|
89. |
21.03 |
Добираю дієслова – антоніми і синоніми. С. 119 – 120. |
|
|
|
|
|
90. |
22.03 |
Пригадую службові слова. С 121 – 122. |
|
91. |
23.03 |
Розпізнаю прикметники. С. 122 – 124. |
|
92. |
28.03 |
Розрізняю частини мови. С. 124 – 126. |
|
93. |
29.03 |
Діагностувальна робота. Диктант.
|
|
94. |
30.03 |
Аналіз диктанту. Розрізняю частини мови ( додатково). |
|
95. |
01.04 |
Розвиток зв’язного мовлення 14. Написання розповіді про те, як турбуюся про своє здоров’я. С.44-46. |
|
96. |
11.04 |
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні. С.127 - 129. |
|
|
|
|
|
97. |
12.04 |
Вживаю речення зі звертаннями. С.129-130. |
|
98. |
13.04 |
Вживаю речення зі звертаннями ( додатково). |
|
99. |
18.04 |
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. С. 131- 133. |
|
100. |
19.04 |
Визначаю в реченні головні і другорядні члени (додатково). |
|
101. |
20.04 |
Встановлюю зв'язок слів у реченні.С.133-134. |
|
102. |
22.04 |
Розвиток зв’язного мовлення 15. Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Дружні шпаки». С. 50-52 |
|
103. |
26.04 |
Утворюю словосполучення. С. 134-136. Самостійна робота. |
|
104. |
27.04 |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань і умінь по темі « Речення». |
|
105. |
03.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Будую різні види речень. с. 137-138 |
|
|
|
10.Досліджую текст |
|
106. |
04.05 |
Пригадую будову тексту. С. 139 – 140. |
|
107. |
06.05 |
Розвиток зв’язного мовлення 16. Написання переказу тексту за планом « Зозуля». С.53-55. |
|
108. |
10.05 |
Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. С. 141-143 |
|
109. |
11.05 |
Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. С. 141-143
|
|
110. |
16.05 |
Будую текст- міркування. С.143-145 |
|
111. |
17.05 |
Складаю есе. С. 145-147 |
|
112. |
18.05 |
Будую текст- міркування. Складаю есе ( додатково). |
|
113. |
20.05 |
Розвиток зв’язного мовлення 16. Написання художнього твору про весну. С. 47-49 |
|
114. |
23.05 |
Закріплення матеріалу про текст. Самостійна робота. |
|
115. |
24.05 |
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. С. 147-149
|
|
116. |
25.05 |
Складаю план тексту. С. 149-151. |
|
117. |
30.05 |
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. С. 151-153 |
|
118. |
31.05 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
119. |
01.06 |
Аналіз диктанту. Розрізняю тексти різних стилів. С.153-155. |
|
|
|
11.Повторюю вивчене |
|
120. |
03.06 |
Закріплюю та застосовую вивчене. С. 156-157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|