Календарне планування з української мови 1 семестр, 3 клас

Про матеріал
Календарне планування уроків з української мови за перший семестр, 3 клас. За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання». К. Пономарьова Зошит з розвитку мовлення « Малюю словом» Видавництво Київ « Оріон»
Перегляд файлу

 

                                    Українська мова

За підручником К. Пономарьової «Українська мова та читання».

К. Пономарьова  Зошит з розвитку мовлення  « Малюю словом»

Видавництво Київ « Оріон»

                                             І семестр            54 год.

Дата

                            Тема уроку

Корекція

 

 

  1. Пригадую знання про звуки і букви.

 

1.

01.09

 Розрізняю голосні і приголосні звуки. с. 4-5.

 

2.

06.09

 Розпізнаю м’які приголосні звуки. С.6-7.

 

3.

07.09

 Пригадую слова з апострофом  і звуками

 дж ,  дз ,  дз  . с. 8-9.

 

4.

08.09

 Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. С. 10-11.

 

5.

10.09

Розвиток зв’язного мовлення 1.

Написання розповіді за запитаннями. «Спогади про літній відпочинок». с.4-7.

 

6.

13.09

 

Діагностувальна робота. Списування із завданням.

 

 

7.

14.09

 Аналіз діагностичної роботи. Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. С. 12-13.

 

8.

15.09

Розрізняю слова з ненаголошеними звуками  е  , и. с. 14-15.

 

9.

20.09

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками е ,  и  .  с.16-17.

 

10.

21.09

Пригадую правила переносу слів. С.18-19.

 

11.

22.09

Пригадую і використовую алфавіт. С. 19- 21.

 

12.

24.09

Розвиток зв’язного мовлення 2.

Малюю словами осінь. Написання розповіді за поданим початком .с. 8-10.

 

 

13.

27.09

Шукаю слова в словнику за алфавітом.

С. 21-22.

 

14.

28.09

Повторення і закріплення знань з теми.

 

15.

29.09

Діагностувальна робота з теми « Звуки і букви». Перевірка мовних знань і умінь.

 

 

 

 2.Спостерігаю за значенням слів.

 

16.

04.10

 Аналіз діагностичної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. с. 23- 24.

 

17.

05.10

Розпізнаю синоніми. С. 25-26.

 

18.

06.10

Розпізнаю і добираю синоніми. с. 27-28.

 

19.

08.10

Розвиток зв’язного мовлення 3.

Написання розповіді за серією малюнків.

« Пікнік». С. 11-13.

 

 

20.

11.10

Розпізнаю і добираю антоніми. С. 28-30.

 

21.

12.10

Розпізнаю слова, Які мають кілька значень. С. 30-32.

 

22.

13.10

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. С. 32-33.

 

23. 

25.10

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

24.

26.10

Діагностувальна робота . Диктант.

 

 

 

Досліджую будову слова.

 

25.

27.10

 Аналіз діагностичної роботи. Визначаю корінь слова. С. 34-35.

 

26.

29.10

Розвиток зв’язного мовлення 4.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Покинуте кошеня». С.14-16.

 

27.

01.11

Розпізнаю спільнокореневі слова. С. 36-37.

 

28.

02.11

Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. С.37-39

 

29.

03.11

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. С . 39-41.

 

30.

08.11

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. С. 41-43.

 

31.

09.11

Визначаю закінчення у словах. С. 43-45

 

32.

10.11

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. С. 45-47

 

33.

12.11

Розвиток зв’язного мовлення 5.

Побудова розповіді за коміксом « Весела дитяча пригода». С. 17-19.

 

34.

15.11

Визначаю основу слова. С.47-48.

 

35.

16.11

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. С. 49-50.

 

36.

17.11

Визначаю префікс у словах. Утворюю слова за допомогою префіксів. с. 51-54.

 

37.

22.11

Розрізняю префікси і службові слова. С.54-56

 

38.

23.11

Спостерігаю за написанням слів із префіксами  роз- , без-. С 56-57.

 

39.

24.11

Діагностувальна  робота. Письмовий переказ.

 

40.

26.11

Розвиток зв’язного мовлення 6.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Небезпечна пригода на річці».с. 20-22.

 

41.

29.11

 Аналіз діагностичної роботи. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. с.58-59.

 

42.

30.11

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. С. 60-61.

 

43.

01.12

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. С.61-63.

 

44.

06.12

Визначаю суфікс у словах. С. 63-65.

 

45.

07.12

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

с 65-67.

 

46.

08.12

Визначаю будову слова. С. 67- 68.

 

47.

10.12

Розвиток зв’язного мовлення 7.

Написання розповіді на основі власних спостережень « Зима прийшла». С.23-25.

 

48.

13.12

Розбираю слова за будовою. С.69-70.

 

49.

14.12

Розпізнаю слова з орфограмами. С. 71- 72.

 

50.

15.12

Перевіряю написання ненаголошених  е ,  и  в коренях слів.с. 72- 74.

 

51.

20.12

Пишу записку і СМС – повідомлення.

 с.74-76.

 

52.

21.12

Діагностувальна робота. Письмовий діалог.

 

53.

22.12

 Аналіз діагностичної роботи. Перевіряю написання слів з ненаголошеними  е ,  и за словником. С.76-77.

 

54.

24.12

Розвиток зв’язного мовлення 8.

Написання переказу тексту за колективно складеним планом « Не врода прикрашає людину, а добрі слова». С.26-28.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Замковая Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 серпня 2022
Переглядів
10185
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку