Дистанційний курс з предмету «Основи здоров’я» по темі «Психічна й духовна складові здоров’я»

Про матеріал

Учасники курсу дізнаються про складові самореалізації і життєвого самовизначення; критерії професійного самовизначення; умови ефективного навчання; етапи морального розвитку особистості. Зрозуміють, як розпізнавати ознаки активного і пасивного навчання. Навчаться застосовувати прийоми самоконтролю; визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час; аналізувати свої життєві цінності; визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру; складати план удосконалення характеру.

Перегляд файлу

Анотація дистанційного курсу з предмету «Основи здоров’я» по темі

«Психічна й духовна складові здоров’я», 9 клас

 

(автор Охотник Галина Григорівна, інженер - електронік, вчитель фізики комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 23»

Кам'янської міської ради)

 

Основи здоров'я. 9 клас

https://sites.google.com/site/osnovizdorova9klas/home

 

Дистанційний курс розроблений на платформі Google Sites відповідно до навчальної програми з основ здоров'я для 5-9 класів.

Дистанційний курс включає в себе: 5 навчальних занять, глосарій, тест для визначення ефективності використання часу, тест «Твій настрій», програму «Пізнай себе», інтерактивну вправу «Відгадай, які емоції зображені на фотографіях»,  інтерактивний плакат «Алгоритм роботи з текстом», 1 он-лайн кросворд, вправу «Життєві цінності», 8 відео, 2 тести для перевірки знань, зображення, схеми, таблиці, інфографіку, он-лайн опитування та міні-проект «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації».

 

Учасники курсу мають можливість:

  • Ознайомитися зі змістом та очікуваними результатами вивчення теми «Психічна й духовна складові здоров’я».
  • Перевірити набуті знання.
  • Публікувати продукти навчальної діяльності, що можуть складати істотну частину навчального змісту. В ідеалі можна говорити про контент, як результат діяльності навчального співтовариства, що утворюється з учасників дистанційного курсу.
  • Створювати індивідуальні, неповторні, функціональні сторінки, обмеженням до контенту яких є тільки уява самого користувача.
  • Спілкуватися в процесі навчання.

 

Очікувані результати:

Учні:

називають:

  • складові самореалізації і життєвого самовизначення;
  • критерії професійного самовизначення;
  • умови ефективного навчання;
  • етапи морального розвитку особистості;

наводять приклади:

  • різних професій;
  • чинників впливу на самооцінку людини;
  • рис характеру за категоріями ставлення до себе, інших людей,   речей, праці;

розпізнають ознаки активного і пасивного навчання;

пояснюють:

  • необхідність вибору професії згідно з власними бажаннями, здібностями і перспективами на ринку праці;
  • значення емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху;
  • роль емоцій в житті людини;
  • процес сприйняття і засвоєння інформації;
  • переваги активного стилю навчання;  
  • залежність формування характеру від різних чинників;
  • значення моральних цінностей у формуванні характеру;

уміють:

  • застосовувати  прийоми самоконтролю;
  • визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час;
  • аналізувати свої життєві цінності;
  • визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру;
  • складати план удосконалення характеру.

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку