Учасники курсу дізнаються про складові самореалізації і життєвого самовизначення; критерії професійного самовизначення; умови ефективного навчання; етапи морального розвитку особистості. Зрозуміють, як розпізнавати ознаки активного і пасивного навчання. Навчаться застосовувати прийоми самоконтролю; визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час; аналізувати свої життєві цінності; визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру; складати план удосконалення характеру.
Анотація дистанційного курсу з предмету «Основи здоров’я» по темі
«Психічна й духовна складові здоров’я», 9 клас
(автор Охотник Галина Григорівна, інженер - електронік, вчитель фізики комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 23»
Кам'янської міської ради)
https://sites.google.com/site/osnovizdorova9klas/home
Дистанційний курс розроблений на платформі Google Sites відповідно до навчальної програми з основ здоров'я для 5-9 класів.
Дистанційний курс включає в себе: 5 навчальних занять, глосарій, тест для визначення ефективності використання часу, тест «Твій настрій», програму «Пізнай себе», інтерактивну вправу «Відгадай, які емоції зображені на фотографіях», інтерактивний плакат «Алгоритм роботи з текстом», 1 он-лайн кросворд, вправу «Життєві цінності», 8 відео, 2 тести для перевірки знань, зображення, схеми, таблиці, інфографіку, он-лайн опитування та міні-проект «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації».
Учасники курсу мають можливість:
Очікувані результати:
Учні:
називають:
наводять приклади:
розпізнають ознаки активного і пасивного навчання;
пояснюють:
уміють: