Дитяча вистава "Давайте дружити!"

Про матеріал
Пропоную виставу "Давайте дружити!". Мета заходу - закріпити уявлення учнів про товариські взаємини.
Перегляд файлу

 

                 (Дитяча вистава)

Мета. Закріпити уявлення учнів про товариські взаємини, дружбу;  виховувати почуття поваги до однолітків, готовність бути з ними   ввічливими, доброзичливими, не ображати і не кривдити.

Дійові особи. Вчителька, Фея, діти.

     Перед глядачами ігрова кімната для дітей. На підлозі килим, на ньому іграшки. Неподалік столик та стільці. Трохи далі стіл, застелений скатертиною. На ньому стоїть ваза і велика, в яскравій палітурці, книга.    

  ( До кімнати заходить вчителька, а за нею цілий гурт дітей).

    Дівчинка.  Ой! Як тут гарно! І скільки іграшок! (Розводить руками).

   Хлопчик.   (Дивиться на вчительку). А можна нам погратися трішки?

   Дівчинка (Бере за руку вчительку).   А що, сьогодні у нас немає уроків?

   Вчителька.  Так, сьогодні уроків у нас немає. І я дозволяю кожному вибрати іграшку та погратися.

  ( Діти поспішають до іграшок, а вчителька сідає за стіл і спостерігає за ними. Тиша. Діти спокійно граються. Згодом починається сварка).

  • Олю,  дай мені погратися лялькою.
  • Не дам, сама хочу бавитися. (Насупилась).

   ( Дівчатка відвертаються одна від одної і нахиляють голови. Перша дівчинка імітує плач. За столом виникає конфлікт у хлопчиків).

  • Сергію, ти погано граєш! (Штовхають його).

   Сергій.  (Сердито): А от і ні, добре! (Відходить).

 ( Один із хлопчиків починає бігати і забирати у дітей іграшки, кидає їх на килим. Здіймається крик).

  • Віддай!
  • А-а-а! (Шум).

  Вчителька чекає, а потім встає, бере книгу і підходить до дітей. Діти затихають.

   Вчителька.  В одній казковій країні, де панує Дружба, Щедрість і Злагода живе добра і лагідна Фея.  Там ніхто ніколи не свариться, бо Фея не пускає в ту країну Жадність, злість і Заздрість. Там усі дружно живуть і допомагають один одному.

 Якщо ви впустите в цю кімнату Дружбу, Щедрість і Злагоду, то Фея завітає до вас з цієї чарівної книги.

   Діти вигукують.  Так, впустимо!

   Вчителька.   Але  для цього ви закрийте долонями очі, а я тихенько прокажу чарівні слова. (Чути звуки музики).

Діти закривають очі. В кімнаті з’являється Фея. Вона в довгому платті, на плечах прозорий шарф. Фея торкається голівки кожної дитини і ті відкривають очі.

   Хлопчик:  Ой, Фея!

   Дівчинка.  Справжня – справжня! Ти з казки?

   Фея.  Так… Я дружу з дітьми і завжди їм допомагаю своїми казками. І сьогодні з’явилася до вас, бо відчула, що дуже потрібна тут.

Фея бере з рук вчительки чарівну книгу і сідає. Діти сідають біля неї на килим.

   Фея.  Я прочитаю вам казку Василя Сухомлинського «Чому плакав Сергійко».(Читає).

 - Три тижні не був у школі Сергійко: хворів. Скучив за товаришами й за вчителькою.

  Радісний, збуджений прийшов хлопчик до школи. Ось і його парта, ось і товариші.

  Думалось йому: в очах товаришів побачить радість і привітність. Та їхні очі були спокійні і незворушні.

-А ти виконав сьогодні завдання? – тільки й спитав сусіда по парті.

-Виконав, тихо сказав Сергійко й заплакав.

   Хлопчик.  Мені дуже жаль Сергійка! Чому на нього ніхто не звернув уваги? Я б його обов’язково провідав хворого!

   Дівчинка.  А я б допомогла з уроками.

   Діти.  (голосно).  І я! І я!

   Фея.  Я бачу, що ви добрі.  Тому у вас буде багато друзів.

   Дівчинка.  Шановна Феє! Прочитай нам ще казочку.

Фея читає казку В. Сухомлинського «Конвалії перед Наталиним вікном».

По закінченню казки одна з дівчаток із захопленням говорить:

  • Дуже вже гарні друзі у Наталі! Якби ж ми так дружили.

   Хлопчик.  А яка рада була Наталя, коли побачила конвалії! Нам теж слід так дружити.  А то ми… Та що там, часто сваримось і не завжди допомагаємо своїм товаришам.

   Дівчинка.  А давайте дружити по справжньому! Згодні!

   Усі діти разом.  Згодні!

   Оля.  ( Встає і дає свою ляльку подрузі).  На , візьми! Мені зовсім не шкода. Я завжди буду з тобою дружити.

   Хлопчики ( ті, що на початку гралися за столом, звертаються до Сергійка).

Вибач нам, Сергійку! Ми тебе більше не будемо ображати.

   Сергійко.  Та, нічого! (Махає рукою). Я теж буду старатися і ми подружимося.

Одна з дівчаток піднімається і звертається до дітей.

  • Друзі, я хочу розказати вам вірш М. Пригари «Дві сестрички».

                Рано – вранці з-за дрібнички 

                 Посварились дві сестрички.

                -Не чіпай моєї книжки!

-Не бери ведмедя Мишки!

-Віддавай мій олівець,

Що поламаний кінець.

І шматок отої стрічки,

І лялькові черевички.

В мій кутачок не ходи!

Ми у сварці назавжди!

Посідали по кутках

І надулись - глянуть страх!

А надворі дощ і вітер,

Дуже сумно так сидіти.

Де не глянеш – скрізь краплинки

Навіть просвітку нема.

…Посиділи дві хвилинки,

Обернулись крадькома.

Вдвох одразу обернулись.

Одвернулись і надулись.

Що за гра на самоті?

І ляльки якісь не ті…

І, забувши всі дрібнички,

Помирились дві сестрички.

   Фея.  Де б ви не були: в класі чи вдома. Скільки б вас не було п’ять чи двадцять п’ять, треба завжди жити дружно. Слухайте батьків, вчительку… Пам’ятайте, з хорошим товаришем легше в біді, веселіше в радощах.

   Хлопчик. (Підходить до Феї, дивиться їй в очі).  Я навіть пісеньку знаю про дружбу. Можна заспівати?

   Фея.  Так!

Хлопчик починає співати і всі діти йому підспівують.

   Одна з дівчаток. (Гордо).

  • А ми ще й танок вміємо. (Виконують танок).

Під кінець таночка Фея непомітно наближається до дверей і виходить з кімнати.

   Хлопчик . (Здивовано).  Фея зникла… Невже їй не сподобався наш танок і вона образилась на нас? (Діти сумно повертаються на свої місця).

   Вчителька.  Зовсім не образилась Фея! Їй дуже сподобався ваш танок і вона помітила, що ви стали дружніші. Але їй час повертатися назад, у казку. Там на неї чекають малята, які будуть читати  казки. Ось і ви можете зустрітися з нею ще не раз на сторінках улюблених книжок.

   Діти.  Ми будемо читати ці книги!

  • А я буду дружити з усіма дітьми!

   Разом.  Пробачте нам за сварку! Ми будемо гратися завжди дружно!

(Діти разом виконують пісню «Справжній друг»).

 

     

 

doc
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку