Мета: вчити складати текст-розповідь з обґрунтуванням власної думки;
розвивати увагу, пам'ять, творчу уяву, усне і писемне мовлення;виховувати прагнення читати додаткову літературу.
Тема. Дитячі журнали. Розповідь з обґрунтуванням власної думки.
Мета: вчити складати текст-розповідь з обґрунтуванням власної думки;
розвивати увагу, пам’ять, творчу уяву, усне і писемне мовлення;виховувати прагнення читати додаткову літературу.
Обладнання: виставка дитячих журналів: „Барвінок”, „Пізнайко”, „Малятко”,
„Однокласник”, „Водограй”
Хід уроку
- Твердження, яке потрібно пояснити, довести.
- Доведення, пояснення твердження.
- Висновок.
Бесіда.
(фотографії, загадки, казки, кросворди, оповідання, вірші, ребуси, малюнки, конкурси)
Добір прикметників та дієслів до поданих іменників.
Фотографії – чудові, відкривають, демонструють
Загадки – цікаві ,розвивають мислення
Казки – народні, розповідають
Кросворди – важкі, розвивають, допомагають зрозуміти
Оповідання – невеликі, вчать
Вірші – авторські ,зацікавлюють
Ребуси – гарні, розвивають логічне мислення
Малюнки – красиві, розповідають
Конкурси – різноманітні, дають можливість позмагатися
(розповіді учнів)
Зараз напишете свої міркування. Пишіть уважно, охайно.
V. Підсумок уроку.
- У кого змінилася думка, щодо дитячих журналів?
- Чи ви й надалі думаєте, що ваш журнал кращий?
- Можливо тепер вам подобається інший журнал?
- На мою думку, щоб в цьому переконатися, потрібно особисто прочитати журнал.