Дитячий муар "Казкова метабола" (для учнів НУШ)

Про матеріал
Дитячий муар "Казкова метабола" (для учнів НУШ). Дитяча мозаїка "Казкова перерва"
Перегляд файлу

                                   Дитячий муар «Казкова метабола»

(дитяча мозаїка «Казкова перерва»)

у тематичний Тиждень НУШ «Театр»

Мета: Розкрити роль казки у розвитку особистості, розширювати світогляд учнів, вчити дітей розуміти моральний зміст казки, розвивати творчі здібності дітей, зв`язне мовлення, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, акторські здібності; поповнювати словниковий запас, виховувати доброзичливе ставлення один до одного, створити атмосферу радості, насолоди від творчості.        

Герої: Казкова Фея, Барбі, Кен, Бабуся

"Піднесена музика"

(під неї виходить Казкова Фея)

Повідомлення теми заходу

Лірична музика

   Дітки, я - Казкова Фея і сьогодні ми з вами помандруємо казковими стежинами. Мені голубка принесла звістку про те, що у вас був тематичний тиждень  під назвою "Театр". Так, малюки??.....Дітки, ми знаємо, що театр впливає на душу людини, і  повинен пробуджувати в глядача сильні емоції та почуття. Тому зараз...Я   пропоную перегорнути першу сторінку нашої казкової мандрівки і виконати веселе завдання «Мова обличчя»!!! (на екрані заставка).

!!!!!Дітки, зараз, ви повторюватимете за мною, і водночас будете дивитися на екран і відтворювати на своєму личку емоції, які побачите на слайдах. Зрозуміли?

Мова- кшталт

(мова обличчя)

Так, повторюєте за мною:

- Ми - першокласники! Ми радіємо ось так...(на екрані лице-радість)

Покажіть, як ви володієте мімікою, зобразіть радість.МОЛОДЦІ!

Знову повторюємо за мною!

- Ми-першокласники! Ми сумуєм ось так... (на екрані лице-радість)

МОЛОДЦІ!

- Ми-першокласники! Ми дивуємось ось так... (на екрані лице-подив)

-Ми-першокласники! Ми сердимось  ось так... (на екрані сердите лице)

   Непогані актори наші першокласники! Молодці, а тепер поаплодуйте сам собі!!!

Фея   Дітки, до нас сьогодні на свято  вирішили прийти сучасні герої - це ляльки Барбі та Кен, але ми їм також повинні будем допомогти. Ви згодні?

Aqua - Im a Barbie Girl

(під музику виходять з різних боків сцени Барбі  та   Кен.

Фея Доброго дня, Барбі та Кен (Барбі та Кен просто посміхаються, махають усім рукою). Ми чули, що ви зовсім не знаєте народних казок. Це правда? От, наприклад, Кен, хто такий Колобок?

Кен (задумливо) Це що за тип?Ні, я вам можу розповісти, хто такий Губка Боб чи Гаррі Поттер. Ми фахові знавці  у світі  сучасної фантастики. А це щось.(махає рукою, кривиться). Ще якийсь Колобок!

Фея А ти, Барбі, зовсім не чула про кривеньку качечку, наприклад?

Барбі (кривиться) Я???Я таким не цікавлюсь!Можу залюбки розповісти про

дівчат з клубу Вінкс чи про свинку Пеппу.

Фея Все з вами зрозуміло. А, я знаю, хто нам може допомогти. У нашій казковій країні живе мудра бабуся, яка знає дуже багато. Дітки, ви не проти запросити бабусю?.......

Казкова музика

Бабуся Доброго дня, хлопчики та дівчата!!! Доброго дня, казкова фея, доброго дня....а-а-а...Дітки, а це хто такі?............

А-а.

Фея Ми запросили тебе, бабуню, допомогти Кену та Барбі поринути в світ забутих казок.

Бабуся Так, забуту казку можна порівняти із золотим намистом на дні моря. (показує на екран)(на екрані море )Ми повинні зберігати у своїй пам’яті перлини народної мудрості.  Звісно, дітки, ми допоможемо Кену та Барбі, так?.............А ти, Кен, ознайомиш мене із світом сучасної фантастики?

Кен (весело) Ноу проблем, бабуню!

Бабуся Ось, першу книгу, яку я вам хочу дати- це "Колобок".

Барбі (бере книгу)О, дякуємо, а про що це?

Бабуся А сюжет казки ви матимете змогу переглянути просто зараз. Дітки, який клас готував казку "Колобок"? ......Так, кричить малеча з 1-А. Отож, просимо на сцену.

 1-А КОЛОБОК

Барбі Мені дуже сподобався "Колобок". Це щось таке забавне та незвичайне. І зараз я хочу, дітки, провести з вами фізкультхвилинку "Колобок". Встаньте, будь ласка, біля свого стільчика залишайтесь Зараз Кен буде зачитувати, а я виконувати певні рухи. Ваша справа - уважно слухати та повторювати за мною. Бабусю, а Ви вставайте з нами!Дітки, запросим бабусю з нами на зарядку?

Бабуся Дякую, адже життя - це постійний рух!

Фізкультхвилинка (Барбі демонструє рухи)

На екрані колобок

Бабуся Ой-ой, спина перестала боліти. Дякую, дітки! Ну що, Кен і Барбі, помандруємо далі світом народної мудрості? ......Зараз, дітки, на екрані будуть висвітлюватись фото, а ви будете допомагати Кену та Барбі  та  відгадувати з якої це казки.Добре??? А також ми поговоримо про повчальний зміст казочок.

Картинка на екрані

Бабуся Так, молодці, це "Рукавичка". А чому повчає ця казочка, дітки? Звісно,дружбі! Рукавичка є тим світом, в якому ми співіснуємо з тваринами та рослинами. І ми повинні усі вміщуватись та лагодити між собою. Так, наступна картинка.

 Картинка на екрані

Фея Так, "Курочка Ряба". Знайте дітки, що необережний рух мишки, який розбив яйце - це символ людської суєти. Саме яйце –це наш світ. Із-за нашої неуважності та поспішності ми можемо нашкодити собі і оточуючим. Тому робіть все обдумано. Перед тим, як сказати грубе слово чи когось образити, 100 разів подумайте. Наступна картинка.

Картинка на екрані

Бабуся Так, дітки, це "Коза-дереза". Ця казочка вчить нас не зазіхати на чуже. А ви не берете чужого, дітки?Коли вам щось потрібно, можна просто попросити. Далі. Увага на екран!

Картинка на екрані

Фея Так, дітки, це "Вовк і семеро козенят". В цій казці осуджується ненаситність та жадібність.

Картинка на екрані

Бабуся Так, звісно, це "Колобок", казка, в якій засуджуються вороги  та зло, у "Колобку" це хижі звірі.

Картинка на екрані

Фея Так, діточки це "Ріпка".А закликає вона до взаємодопомоги та родинної згуртованості. Ну, що Барбі і Кен, вам сподобались українські народні казки?

Кен Звісно, дітки, дякуємо, що допомогли нам. Ми зрозуміли, що українська казка - глибоко моральна та повчальна. Вона містить у собі мудрість всього народу.

Бабуся Ну що, Кен і Барбі, помандруємо далі світом народної мудрості?

А вгадайте загадку, дітки..

     Мав таку він звичку.

     Загубив дід рукавичку

.............Так, і який клас готував "Рукавичку"? Так, це маленькі хлопчики та дівчатка з 1-Б.Запрошуємо на сцену!

1-Б Рукавичка

Бабуся О, дітки, я щойно побувала зі своїм фотоапаратом у світі сучасної фантастики. Стільки світлин зробила. Але зовсім не знаю, як називаються ці мультики. Ви мені допоможете?.....

Фея Так, бабусю, виведи зі свого фотоапарата світлини на екран, дітки тобі підкажуть, а Кен і Барбі допоможуть діткам.

(Фея коментує фото із мультиків, Кен та Барбі танцюють енергійно та весело під музику із мультиків, Бабуся захоплено дивиться і всьому дивується)

Фея

Слайд + Музика

- З якого це мультфільму? Так, це "Фіксики"

(Кен і Барбі веселі танцюють)

Слайд + Музика

Так, це "Барбоскіни"

Слайд + Музика

Звісно, це "Холодне серце"

Слайд + Музика

Так, це "МАлишаріки"

Слайд + Музика

Це "Мімімішки"

Слайд + Музика

Так, це "Лунтік"

Слайд + Музика

Звісно, це "Іван Царевич і Сірий Вовк"

Слайд + Музика

Ну а це "Білка і Стрілка"

Молодці, дітлахи!

Бабуся Ой, дивина, які цікаві мультики. Дякую, дітки. Але  йне забуваємо про перлини народної мудрості. Наступна книга, яку я хочу подарувати Кену та Барбі, це______________________________(дає книгу)

Кен Я такого ще не чув. А це про що?

Фея Зараз дізнаєшся, Кен, першачки, хто готував казку __________________

Так, це малеча із 1-В. Запрошуємо вас на сцену.

1-В Казка

Фея Молодці, дякуємо 1-В!! А зараз ми з вами проведемо гру "Математика у казках".Дітки,давайте порахуємо скільки звірів зустрічав на своєму шляху Колобок. (на екрані картинки висвічуються). Зайчик - один!Рахуємо всі разом!Вовчик-братик-два!Ведмедик - три! І Лисичка - чотири!Отже, чотирьох звірів зустрів на своєму шляху Колобок.

Бабуся А с кільки героїв-персонажів витягують ріпку?  (на екрані картинки висвічуються). Дід- один, Баба-два! Внучка - три! Собачка - чотири! Котик - п'ять і Мишка -шість! Отже, шість героїв. Молодці!

Фея Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід?

мишка - шкряботушка - один, жабка-скрекотушка - два, зайчик-побігайчик - три , лисичка-сестричка- чотири, вовчик-братик- п'ять , кабан - іклан - шість, ведмідь - набрід - сім. Усього - сім героїв.

Молодці! Дітки, під час тематичного тижню "Театр" ви дізнались про звуконаслідування. Зараз Кен та Барбі запропонуєть вам невелику гру.

Кен Звуконаслідування- це звукоімітація реальних явищ. Давайте, ви повторюватимете за нами. І так, почнемо з найпростішого.Імітація звуків природи. Як розмовляє коза?.......Ме-меееее...А собака?......Так, гав-гав. Молодці!

На екрані фото

Барбі А тепер заплющте очі. Всі-всі. Закрийте ручками очки. Я зараз дещо зроблю, а ви по звуку визначте, що я зробила.

(тупотіла)  Так, я тупотіла. А ви потупайте!Дякую.

Кен Мовлення акторів має бути чітким, виразним і зрозумілим. Я зараз промовляю групу слів, ви уважно слухаєте - потім повторюєте.

Оля-Поля-Коля.    Молодці!

Сам-там, вам.   Молодці!

Барбі Плеснете в долоні, коли почуєте серед звуків, які я вимовлятиму, звук "а".

-У, о, е, у, и, і, а, е, и.     Молодці!

Кен І останнє. Завершимо веселощами. Зімітуйте сміх. Ха-ха-ха!

Молодці. дякуємо. Ну що, бабуню, яка там на разі казочка?

Бабуся "Курочка Ряба". Дітки, хто готував цю казочку? ......Так......першачки із 1-Г. Молодці!!!Запрошуємо на сцену!

1-Г Курочка Ряба

Барбі Щиро дякуємо усім першокласникам за те, що так багато навчили нас. Ми визнаємо, що народні казки цікаві  і мудрі. Беріть приклад з героїв народних казок, а не сучасних. Бо саме вони - втілення добра, мужності та працелюбності. А на останок,хочемо запропонувати вам гру

"Німа казка"

Зараз Кен жестами буде зображувати певну подію чи героя, а ви відгадувати з якої це казки.

Кен  (показує наче у нього болить живіт, згинається, скручується, стогне і потім показує пальцем на живіт і на пальцях 7 ).

Барбі Ну, дітки, з якої це казки? "Вовк і семеро козенят". Так у вовка болить живіт, бо він з'їв аж сім козенят.

Кен (показує величезні вуха, величезні очі, величезні зуби)

Барбі Так, це момент діалогу вовка і дівчинки із "Червоної шапочки".

Кен (зображує ніби спав, прокинувся, все тіло болить, ломить,робить легку зарядку, кривиться, потім з карману дістає горошинку, показує дітям)

Барбі Так, дітки це "Принцеса на горошині".

Кен Дякуємо, діткам і  бабусі, що стільки нас навчили.  Народна казка, дійсно,  - глибоко моральна та повчальна.

Барбі Щиро дякуємо першокласникам та їх класним керівникам за підготовку!

Бабуся І я вам за все дякую. Не забуду цю годину, проведену з вами, дорогі першокласники. 

 Фея Казкового вам життя!!!!

 

doc
Додано
6 грудня 2019
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку