Дизайн і технології, 2 клас

Про матеріал
Пропоную планування предмета "Дизайн і технології" для 2 класу за оновленою програмою з очікуваними результатами
Перегляд файлу

 «Дизайн та технології»

 Підручник Морзе Н.В., Барна О.В. «Я досліджую світ»,

 альбом-посібник Ірина Дроб’язко «Моя творча праця»

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Примітка

1

01.09

    Природа і штучне середовище. Збирання природних матеріалів, подібних до рукотворних об’єктів. Аплікація «Мій акваріум»

Досліджує природні матеріали за формою, кольорами, властивостями (візуально, на дотик); порівнює природні та рукотворні об’єкти .

 

2

08.09

Спостереження. Створення аплікації з природних матеріалів за інструкцією. Аплікація «Миша»

Дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм; створює поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом

 

3

15.09

Вироби з природних матеріалів. Створення у малих групах квіткової композиції за зображенням та елементами власного задуму.

Організовує робоче місце; створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом

 

4

22.09

Спостереження, імітація, фантазування. Декоративно - ужиткове мистецтво (петриківський розпис). Конструювання істоти з використанням конструктора Лего.

Порівнює традиційні та сучасні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за матеріалами, техніками виконання, функціональними та естетичними властивостями; розрізняє основні види народних декоративних візерунків, орнаментів; виявляє емоційно-ціннісне ставлення до виробів декоративно-ужиткового мистецтва; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або за власним задумом (самостійно, у парі або в групі), моделює виріб з елементами фантазування

 

5

29.09

Матеріали. Технологічні операції з матеріалами. Створення виробу з паперу з використанням технологічних операцій (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, склеювання). Аплікація «Дерево восени»

Розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя

 

6

06.10

Інструменти та пристосування. Створення паперового вітрячка за допомогою інструментів та пристосувань

Працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримується безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні

 

7

13.10

Світ професій. Побутове самообслуговування. Виготовлення пристосування та оволодіння прийомами зав’язування шнурків на взутті

Висловлює емоційно-ціннісне ставлення до професій дорослих у сім’ї та родинах своїх друзів, однокласників; виконує трудові дії в побуті (доглядає за одягом та взуттям)

 

8

20.10

Дизайн-проєктування -  моделювання та конструювання. Створення моделей осінніх рослин з використанням конструктора Лего

Продукує ідеї для виробу об’єкта праці та обговорює їх з іншими; обдумує план реалізації задуму в матеріалі; прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну й естетичну цінність

 

9

03.11

Конструктори. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Створення моделей тварин

Досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання

 

10

10.11

Матеріали. Властивості матеріалів (папір, картон). Створення з кольорового картону колекції «Дари осені» з використанням шаблонів

Досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; розрізняє види матеріалів та називає сфери їхнього використання

 

11

17.11

Технологічні операції з матеріалами (складання). Створення ребусів з використанням конструкторів

Описує модель свого виробу; з’єднує деталі; обдумує план реалізації задуму в матеріалі

 

12

24.11

Моделі-аналоги. Властивості матеріалів (пластилін). Створення моделей грибів із пластиліну

Розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями

 

13

01.12

Властивості матеріалів (тканина, нитки). Створення комбінованої аплікації «Зимовий пейзаж»

Використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація); розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання

 

14

08.12

Світ професій соціальної сфери. Сервірування чайного столу

Висловлює емоційно-ціннісне ставлення до професій дорослих у сімї та родинах своїх друзів, однокласників; готує та сервірує нескладні страви за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно зі старшими учнями, дотримуючись культури поведінки за столом, гостинно пригощає батьків, друзів тощо

 

15

15.12

Графічні зображення для послідовного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми. Виготовляє героя комп’ютерної гри в техніці оригамі

Здійснює розмічання ліній на папері й картоні; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (оригамі)

 

16

22.12

Цінність виконаного проєкту для соціальної сфери. Виготовлення листівки новорічного меню

Здійснює розмічання ліній на папері та картоні; продукує ідеї для вибору об’єкта праці та обговорює їх з іншими; обдумує план реалізації задуму в матеріалі; прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну та естетичну цінність

 

17

 

Побутове самообслуговування. Догляд за рослинами

Виконує трудові дії в побуті; догляд за рослинами; висловлює емоційно-ціннісне ставлення до професій дорослих у сім’ї та родині своїх друзів, однокласників

 

18

 

Поетапне проєктування технології виготовлення виробу. Доброчинна діяльність. Створення іграшки-подарунка із вторинних матеріалів

Добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали; пояснює способи та види оздоблення власного вибору (ґудзиками); долучається до благочинної діяльності в групах з власноруч створеними виробами; умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим, бережно ставитися до природного середовища; арґументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища

 

19

 

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, різання). Створення листівки-подарунка в техніці кіригамі

Виготовлення поетапно виріб за визначеною послідовністю; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (кіригамі); умотивовує необхідність робити подарунки

 

20

 

Технологічні операції з матеріалами (скручування). Виготовлення картинки сніговика в техніці квілінг

Здійснює розмічання ліній на папері і картоні; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (квілінг); умотивовує необхідність робити подарунки

 

21

 

Моделі-аналоги. Виготовлення моделі глобуса із пластиліну та м’ячика

Порівнює моделі, подібні до обраного виробу (моделі- аналоги); раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні

 

22

 

Дизайн-проєктування – моделювання та конструювання. Реклама. Виготовлення з кольорового картону гри танграм

Обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створення виробу; оцінює та презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності

 

23

 

Декоративно-ужиткове мистецтво (гончарство). Властивості матеріалів (солоне тісто). Виготовлення із солоного тіста тарілочки. Розпис виробу орнаментом

Порівнює традиційні і сучасні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за матеріалами, техніками виконання, функціональними та естетичними властивостями; розрізняє основні види народних декоративних візерунків, орнаментів; виявляє емоційне та ціннісне ставлення до виробів декоративно-ужиткового мистецтва; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання

 

24

 

Дизайн-проєктування – моделювання та конструювання. Оздоблення виробів. Виготовлення виробів з оздоблення тасьмою

З’єднує дедалі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; моделює виріб з елементами фантазування; пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом)

 

25

 

Побутове самообслуговування. Власна справа. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Створення коробки

Виконує трудові дії в побуті: дрібний ремонт, догляд за одягом, взуттям; засобами гігієни; обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; долучається до доброчинної діяльності в групах з власноруч створеними виробами; умотивовує необхідність робити подарунки

 

26

 

Виготовлення виробу за графічними зображеннями з використанням вторинних матеріалів. Виготовлення картини з оздобленням

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій;  пояснює способи та види оздоблення власного виробу (лелітками, намистинками тощо)

 

27

 

Трудові дії в побуті: приготування їжі. Приготування бутербродів із готових інгредієнтів

Виконує трудові дії в побуті: готує та сервірує стіл нескладними стравами за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно зі старшими учнями, дотримується культури поведінки за столом, гостинно пригощає батьків, друзів тощо

 

28

 

Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Створення виробу із серветок

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; порівнює моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги); моделює виріб з елементами фантазування; виконує трудові дії в побуті – сервірування столу

 

29

 

Виготовлення виробу за власним задумом. Виготовлення паперової іграшки із вторинних матеріалів

Моделює виріб з елементами фантазування; обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; долучається до доброчинної діяльності в групах з власноруч створеними виробами

 

30

 

Виготовлення виробу за власним задумом. Створення закладки для книжок. Оздоблення закладки китицею

Моделює виріб з елементами фантазування; обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій

 

31

 

Виготовлення іграшки за алгоритмом

Створює паперовий виріб за алгоритмом; моделює виріб з елементами фантазування

 

32

 

Дизайн-проєктування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням конструкторів. Створення моделі замку з використанням конструктора Лего

Продукує ідеї для вибору об’єкта праці та обговорює їх з іншими; оцінює проєктні ідеї – власні та інших; пояснює вибір особисто привабливого об’єкта праці, відповідаючи на запитання дорослих; обдумує план реалізації задуму в матеріалі; прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність; порівнює моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги)

 

33

 

Виготовлення виробу за власним задумом. Раціональне використання матеріалів. Виготовлення підвіски з паперу та комп’ютерного диска

Пояснює вибір особистого привабливого об’єкта праці, відповідаючи на запитання дорослих; обдумує план реалізації задуму в матеріалі; прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність; раціонально використовує матеріали, зокрема і  вторинні

 

34

 

Презентабельність та реклама. Підготовка та проведення виставки власних виробів

Обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; оцінює та презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності; обговорює результати з іншими; оцінює проєктні ідеї – власні та інших; пояснює вибір особисто привабливого об’єкта праці, відповідаючи на запитання дорослих

 

35

 

Підсумковий урок

Оцінює результати своєї роботи

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня 2022
Переглядів
1513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку