Дизайн і технології
Календарно-тематичне планування уклали відповідно до
листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо ві технологіїивчення у закладах
загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».
(1 год. на тиждень. Вівторок)
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Дата |
Скор. |
1 |
Інструктаж з ТБ під час уроку. Я школяр, я школярка. Аплікація хлопчика та дівчинки з геометричних фігур |
- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2] - створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) [2 ТЕО 1-1.4-4]; - виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв’язування тощо) [2 ТЕО 1-2.1-1]; - аналізує зображення схем технологічної послідовності за допомогою дорослих та дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків) [2 ТЕО 2-1.2-1]; - розмічає прямі лінії на папері і картоні [2 ТЕО 2-1.2-2]; - дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць, шпильок, гачків тощо) [2 ТЕО 2-4.3-1]; - організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2] - прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1]; - добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали [2 ТЕО 1-1.3-3]; - розкриває послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів, самостійно або з допомогою дорослих [2 ТЕО 1-1.4-7]; - аргументує послідовність та доцільність виготовленого виробу [2 ТЕО 1-1.4-8]
соціальна і здоровʹязбережна галузь - дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6]; - описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою) [2 СЗО 2-3.2-1];
|
|
|
2 |
ІТБ. Як зробити песика з паперу? Виготовлення паперових виробів способом згинання (песик, метелик). |
|
|
|
3 |
Який я маю вигляд? |
|
|
|
4 |
Яку рослину я люблю? |
|
|
|
5 |
Як відтворити пташку в небі? Рельєфні аплікації з пластиліну. ІТБ |
|
|
|
6 |
Аплікація з листя (метелик, їжачок, |
|
|
|
7 |
Виготовлення квітки соняшника з пластиліну та природного матеріалу. ІТБ |
|
|
|
8 |
Рельєфне ліплення овочів та фруктів. ІТБ |
|
|
|
9 |
Аплікація з рваного паперу «Чарівна осінь». ІТБ |
|
|
|
10 |
Аплікація з ватних дисків «Совеня» або «Кошенята». ІТБ |
|
|
|
11 |
Виготовлення паперового сонечка. ІТБ |
|
|
|
12 |
Виготовлення вазочки для квітів або підставки для олівців. ІТБ |
|
|
|
13 |
Виготовлення іграшки «Добрий лев». ІТБ |
|
|
|
14 |
Виготовлення мобілі з ангелами. ІТБ |
|
|
|
15 |
Виготовлення закладок подарунків. ІТБ |
|
|
|
16 |
Робота з різними матеріалами. Виготовлення черевичка |
|
|