Дизайн і технології Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Дизайн і технології Календарно-тематичне планування
Перегляд файлу

                                                 Дизайн і технології

Календарно-тематичне планування уклали відповідно до

листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо ві технологіїивчення у закладах

загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».

(1 год. на тиждень. Вівторок)

№ п/п

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Дата

Скор.

1

Інструктаж з ТБ під час уроку.

Я школяр, я школярка. Аплікація хлопчика та дівчинки з геометричних фігур

- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) [2 ТЕО 1-1.4-4];

- виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами з допомогою дорослих та самостійно (склеювання, складання, зв’язування тощо) [2 ТЕО 1-2.1-1];

- аналізує зображення схем технологічної послідовності за допомогою дорослих та дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків) [2 ТЕО 2-1.2-1];

- розмічає прямі лінії на папері і картоні [2 ТЕО 2-1.2-2];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, ножиць, шпильок, гачків тощо) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали [2 ТЕО 1-1.3-3];

- розкриває послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів, самостійно або з допомогою дорослих [2 ТЕО 1-1.4-7];

- аргументує послідовність та доцільність виготовленого виробу [2 ТЕО 1-1.4-8]

 

соціальна і здоровʹязбережна галузь

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою) [2 СЗО 2-3.2-1];

 

 

 

2

ІТБ. Як зробити песика з паперу?

Виготовлення паперових виробів способом згинання (песик, метелик).

 

 

3

Який я маю вигляд?
Створення образу­портрета. ІТБ

 

 

4

Яку рослину я люблю?
Аплікація «Гілка калини». ІТБ

 

 

5

Як відтворити пташку в небі? Рельєфні аплікації з пластиліну. ІТБ

 

 

6

Аплікація з листя (метелик, їжачок,
колективна робота «дівчинка­осінь»). ІТБ

 

 

7

Виготовлення квітки соняшника з пластиліну та природного матеріалу. ІТБ

 

 

8

Рельєфне ліплення овочів та фруктів. ІТБ

 

 

9

Аплікація з рваного паперу «Чарівна осінь». ІТБ

 

 

10

Аплікація з ватних дисків «Совеня» або «Кошенята». ІТБ

 

 

11

Виготовлення паперового сонечка. ІТБ

 

 

12

Виготовлення вазочки для квітів або підставки для олівців. ІТБ

 

 

13

Виготовлення іграшки «Добрий лев». ІТБ

 

 

14

Виготовлення мобілі з ангелами. ІТБ

 

 

15

Виготовлення закладок­ подарунків. ІТБ

 

 

16

Робота з різними матеріалами. Виготовлення черевичка
або рукавички для Миколая. ІТБ

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Трудове навчання, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
22 вересня 2022
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку