Урок "Територія. «Кучерява вівця» "

Про матеріал
Тема. Територія. «Кучерява вівця» Мета : розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження. Очікувані результати навчання здобувачів освіти: працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх; розміщує деталі виробу на площині; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання /пластилін, глина/ та ін.); оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовує матеріали (папір, картон). Урок взятий з вільного доступу в інтернеті.
Перегляд файлу

 

Тема.  Територія. «Кучерява вівця»

Мета : розвиток  особистості  дитини  засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження.

 

          Очікувані  результати   навчання  здобувачів освіти:

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх;

розміщує деталі виробу на площині;

застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання /пластилін, глина/ та ін.);

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

раціонально використовує матеріали (папір, картон).

                Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький  трудівничок».  Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.; пластилін,стеки, серветки, дощечка, картон.

 

Обладнання для вчителя: лептоп , плазмовий телевізор,зразок готової композиції.

 

Відео Музична пальчикова гра «Дощик»

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

 

Види діяльності на уроці

     1. Емоційне налаштування

 Пропоную дітям заплющити очі, можна покласти голівку на парту, та уявити весняну галявину. Через якийсь час , діти мають розповісти, що вони там побачили та почули.

 

         2.Мотивація навчальної діяльності

  Розгадування загадок

  • І мала, і кучерява,

         І тихенька , і ласкава

         Має брата баранця,

         Називається…(вівця)

  • Хто в гарячий день

На лузі Випасається

 В кожусі?

 (Вівця)

 

 

         3.Повідомлення теми уроку

  Ми будемо виготовляти    овечку   з пластиліну  за зразком  зі ст.27   альбома-посібника.  На фото є послідовність вашої практичної роботи.

        4.Засвоєння нових знань

  Аналіз готового зразка

 Поетапне виконання роботи вчителем.

        5.Інструктаж з ТБ при  роботі з пластиліном

C:\Users\ЛИЛЯ\Desktop\Безымянный.png

        

        6. Практична робота учнів

      7. Руханка-інсценізація

 

Смиренна овечка

В Карпатах на горі,

Жила лагідна овечка.

Була вона слухняною,

Веселою, забавною.

 

Смиренною у мові,

Розумною в розмові.

Гарненькі пісні знала

І так собі співала:

 

Я овечка - добре сердечко,

Люблю коли сонечко встає,

Півник пісеньку співає,

Ясне сонце зустрічає.

 

Коли веселка у горі,

Всіх звеселяє,

Річечка між горами тече,

Всіх напуває.

 

Коли грибочки

Під ялинкою ростуть,

Коли бджоли літають,

І дерева цвітуть.

 

Місяць уночі гуляє,

Він дрімоту наганяє,

Щоби всі відпочивали

До ранку сили набирали.

 

Пташка радісно співає,

Діток будить, звеселяє.

Вже пора усім вставати,

Добрим людям працювати!

 

Зранку бджоли вилітають,

Цілий день медок збирають.

Облітають квіточки,

Нахиляють пелюсточки.

 

Джерело:http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=659482

 

 

 

      8. Практична робота учнів

     9.Демонстрація виробів(фотосесія)

     10.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …
  2. На уроці я навчився …
  3. Мені було важко …
  4. Мені було незрозуміло …
  5. Тепер я знаю, що …
  6. Мене здивувало …
  7. Я б хотів дізнатися, чому …

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 жовтня 2022
Переглядів
1532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку