Дизайн і технології з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Календарне планування

Про матеріал

Календарно-тематичне планування

Дизайн і технології

(За підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Зошит-посібник «Малий трудівничок», 1 година на тиждень)

За програмами О. Савченко, Р. Шияна

Інтегрований курс "Я досліджую світ"

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Дизайн і технології

(За підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Зошит-посібник «Малий трудівничок», 1 година на тиждень)

За програмами О. Савченко, Р. Шияна

І – ІІ семестр

№ з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Примітки

  1.  

Змійка-грамотійка.  Правила організації  робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки.

  • організовує робоче місце [1 ТЕО 4.2];
  • називає та обговорює у групі матеріали, корисність та естетичну цінність різних виробів [1 ТЕО 1.1; 1.3];
  • здійснює розмічання ліній на папері і картоні [1 ТЕО 1.4];
  • працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];
  • розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх [1 ТЕО 2.1];

 

 

  1.  

Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» за зразком.

 

 

  1.  

Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки.

 

 

  1.  

Їжачок – сто голочок.  Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок».

 

 

  1.  

«Ловись рибко». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя.

  • спостерігає за природними об’єктами [1 ТЕО 1.3];
  • збирає і заготовляє природні матеріали [1 ТЕО 1.3; 3.1];
  • виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.4];

 

 

  1.  

Рушничок. Нанесення  зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» за зразком.

  • застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];

 

 

  1.  

Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника.

  • організовує робоче місце [1 ТЕО 4.2];
  • дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [1 ТЕО 4.3];
  • здійснює розмічання ліній на папері і картоні [1 ТЕО 1.4];

 

 

  1.  

Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком.

  • розпізнає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробів візуально та на дотик [1 ТЕО 1.3];
  • читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.2]

 

 

  1.  

Чудо-Юдо риба –кит. Згинання  і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі (загальне уявлення). Створення найпростіших виробів у техніці оригамі.

 

 

  1.  

Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

 

 

  1.  

Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одяг для ведмежаток. Декорування створеного одягу.

  • розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.2];
  • виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративноужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1];

 

 

  1.  

Крижана морквинка. Об’ємні вироби з паперу. Створення бурульки за зразком.

  • складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи тощо) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі [1 ТЕО 1.4]
  • здійснює розмічання ліній на папері і картоні [1 ТЕО 1.4];
  • описує усно модель спроєктованого виробу [1 ТЕО 1.4]; пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом, лелітками, ґудзиками, намистинами тощо) [1 ТЕО 1.3; 1.4];
  • застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];
  • раціонально використовує матеріали (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик тощо), зокрема і вторинні з допомогою дорослих [1 ТЕО 3.1; 3.2]

 

 

  1.  

«Сипле сипле сніг…» послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції.

 

 

  1.  

Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Іншопланетний корабель» за зразком.

 

 

  1.  

Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком).

 

 

  1.  

Скоро свято - Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу.

 

 

 

  1.  

 Розумна сова. Робота з пластичними матеріалами. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Ліплення з пластиліну сови

  • розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1];
  • читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.2]
  • розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.2];

 

 

  1.  

Леопардик і тигрик. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопарда та тигра в техніці оригамі

  • організовує робоче місце [1 ТЕО 4.2];
  • дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [1 ТЕО 4.3];
  • виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];
  • пояснює корисність та естетичність створеного виробу;[1 ТЕО 1.1; 1.5]
  • розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1];

 

 

  1.  

Гарячий чай з лимоном.   Послідовність дій під час створення аплікації.  Виготовлення  композиції за зразком

 

 

  1.  

 Сідаємо на велосипед. Створення 3Dкомпозиції різними техніками (малюнок, оригамі, аплікація)

  • розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень [1 ТЕО 1.2];
  • працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];
  • виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];
  • розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];
  • описує усно модель спроєктованого виробу [1 ТЕО 1.4];
  • презентує результати власної або колективної проєктно- технологічної діяльності, обговорює їх з іншими;[1 ТЕО 1.5]

 

 

  1.  

Вінні-Пух. Виготовлення  сюжетної аплікації  за зразком

 

 

  1.  

«Мчать машини по дорозі…».  Виготовлення  сюжетної аплікації  за зразком

 

 

  1.  

Здоровий зубчик-білий зубчик. Створення дидактичної аплікації за зразком.

 

 

  1.  

  Будильник  «Кошенятко». Конструювання рухомої моделі годинника з паперу та картону

  • виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];
  • розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];
  • добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні) [1 ТЕО 1.3; 3.1];
  • розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];
  • пояснює корисність та естетичність створеного виробу;
  • [1 ТЕО 1.1; 1.5]

 

 

  1.  

Кучерявий баранець. Виготовлення сюжетної композиції-колажу

 

 

  1.  

Великодні писанки.  Виготовлення  сюжетної аплікації за зразком

  • виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];
  • добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні) [1 ТЕО 1.3; 3.1];
  • розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх [1 ТЕО 2.1];
  • розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1];
  • застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2];

 

 

  1.  

   Смачна грушка. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну  грушки

 

 

  1.  

Зі святом весни!  Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення квітки  з паперу за зразком

 

 

  1.  

З днем народження, динозаврику.  Послідовність дій під час створення аплікації.  Виготовлення вітальної листівки  за зразком

  • розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень [1 ТЕО 1.2];
  • працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];
  • розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх [1 ТЕО 2.1];
  • розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1];
  • виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];
  • застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2];
  • пояснює корисність та естетичність створеного виробу;[1 ТЕО 1.1; 1.5]
  • умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим; [1 ТЕО 1.5; 4.1]

 

 

  1.  

 Клоун «Веселунчик». Виготовлення  іграшки з паперу та картону

 

 

  1.  

 Листівка для тата .Загальні відомості про дизайн. Виготовлення листівки з паперу

 

 

  1.  

 Ми любимо Україну.  Загальні відомості про плакат. Виготовлення сюжетної аплікації

 

 

  1.  

 Ми любимо Україну.  Загальні відомості про плакат. Виготовлення сюжетної аплікації

 

 

  1.  

На лужку. Виготовлення 3 D аплікації з паперу

 

 

  1.  

Підсумковий урок. Виставка робіт за ІІ семестр

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
12 березня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку