Ранкові зустрічі. ЯДС.1 клас Тема "Ми, ти і я - одна дружна сім*я"

Про матеріал
Ранкові зустрічі для першокласників - це повсякденний ритуал. Даний матеріал містить завдання для сприяння емоційному розвантаженню, підтримки позитивного настрою дітей, ефективного спілкування в колективі та дослідженню довкілля. Завдання та ігри сприяють отриманню задоволення від навчання дітей.
Перегляд файлу

Тема:     Ранкова зустріч «Ми ,ти  і я – одна дружня сім’я»

Мета:    налаштовувати дітей на сумлінне навчання; учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій, виховувати почуття гармонії з навколишнім світом; навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; виховувати повагу один до одного.

 

                                                Хід зустрічі

                             

 I.       Організаційний момент.

1.  Ранкове вітання

 Сонечко встало,

Іде новий день.

Результат пошуку зображень за запитом "дзвіночок картинка"Любі малята

Усім: "Добрий день!"

Пташечка в небі

Співає пісень.

Ніби вітає усіх:

"Добрий день!"

Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень - дзелень!

Учні, школярики,

Всім: Добрий день!

 

 

2. Гра«На що схожий настрій».

Для проведення  гри краще разставити детей по колу і  запропонувати продовжити фразу «Мій  настрій  сьогодні схожий на…».. Щоб  показати приклад відповіді, першим висловлюється вчитель. В конці гри можно провести обговорення,  з’ясувати, хто сьогодні сумує і чому, а також  запропонувати дітям допомогти  своїм однокласникам покращити  настрій.

3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».

Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»). 

                                      

ІІ. Заповнення ранкових повідомлень:

Визначення дати:

          а)число місяця:

- Відгадайте віршовану загадку  і  ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.

 Загадка .

Мишка в полі працювала,

Результат пошуку зображень за запитом "мишка з колоском картинка"Зернечко пшеничне залюбки збирала.

Шість зернини вона знайшла,

Потім – ще чотири.

Поки в нірку їх несла –

Три зернини загубила.

Хто тепер з вас відповість,

Скільки мишка зерен з’їсть?  

( 6+4-3=7)

б) назва місяця:

-      Яка зараз пора року? (Осінь.)

Результат пошуку зображень за запитом "осінні листочки картинки"-   Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).

- Відгадайте загадку і дізнаєтесь , який зараз місяць.

Сіє дощик. Листя жовкне.
Це десятий місяць —( жовтень.)

Перегляд відео «Осінні місяці»

https://youtu.be/BeYMhQHYWJc?si=dc7AnQS6-XZCzw2f

 

 

ІІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

Гра «Чарівні окуляри»

Вчитель.

Я хочу навчити вас новій грі. В середині кола ,у якому стоять діти , чарівний і загадковий простір. Людина , яка там знаходиться, стає значущою ,прекрасною,милою . Вона заслуговує комплементів. Діти,  дивлячись їй у вічі,від душі висловлюють  щирі,добрі ,ласкаві слова,  знаходять тільки позитивні речі про неї. А допомагають їм у цьому «чарівні окуляри». Той, хто всередині кола, дивлячись у вічі дітей промовляє такі слова: «Наяву , а не у сні , що прекрасного в мені?». Після прослуховування комплементів , називає найбільш вдалі . Автор цих комплементів стає в середину кола і гра продовжується.

  

V. Підсумок зустрічі:

- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Живіть, радіючи кожному дню!

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

docx
Додав(-ла)
Rodovikova Valentyna
Додано
13 березня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку