Дизайн та художнє конструювання. Створення художнього образу в техніках паперопластики, оригамі. Творче завдання: Створення дизайн-форми «Чарівний ліхтарик» в техніці паперопласти

Про матеріал
Матеріал уроку дасть можливість ознайомити учнів з мистецтвом дизайну, сферами діяльності художника-дизайнера, удосконалювати вміння дітей працювати з папером; формувати вміння сприймати та аналізувати твори дизайнерського мистецтва, формувати ключові та предметні компетентності
Перегляд файлу

Тема. Дизайн та художнє конструювання. Створення художнього образу в техніках паперопластики, оригамі.

Творче завдання:  Створення дизайн-форми «Чарівний ліхтарик» в техніці паперопластики.

Мета:(формувати компетентності) : 

предметні:  ознайомлювати учнів з мистецтвом дизайну, сферами діяльності художника-дизайнера, удосконалювати вміння дітей працювати з папером; формувати вміння сприймати та аналізувати твори дизайнерського мистецтва,  формувати художньо-практичні вміння, навички та вміння використовувати набуті знання у самостійній художній діяльності; формувати образне, логічне та просторове мислення; особистісно-позитивне, художньо-естетичне сприйняття дійсності на основі емоційно-чуттєвого досвіду, здатності до  художнього  мислення  та  творчої  активності;  розвивати просторову уяву, увагу, зорову пам'ять, спостережливість; сприяти опануванню учнями  елементарними знаннями про специфіку художньо-образної мови дизайну;

ключові: спілкування державною мовою (уміння висловлювати власну думку, тлумачити  поняття та ін.); уміння навчатися впродовж життя (уміння сприймати й аналізувати інформацію, визначати головне, формулювати, складати алгоритм навчальної діяльності та  дотримувати його, організовувати робоче місце, оцінювати  результати роботи;

виховувати любов до навколишнього світу, до народного мистецтва, естетичне сприйняття дійсності, формувати ціннісне ставлення до мистецтва,

Оснащення: зоровий ряд: слайд-презентація за темою уроку «Дизайн у нашому житті».

 Обладнання: кольоровий папір, картон, ножиці, клей, графітовий олівець, гумка

Тип:  комбінований урок

Хід уроку

І. Організаційний момент

Добрий день!

Усі готові виступити в новій ролі?

В світ чарівний помандруємо,

 Гарні речі сконструюємо…

То ж часу не гаймо,

Урок починаймо!

ІІ. Актуалізація опорних знань..

Бесіда

  • Як називають художників, які створюють художні образи графічними засобами?
  • Як називають художників, які створюють художні образи за допомогою кольору?
  • Як  називають художників, які створюють художні образи  в об’ємі з пластичних та твердих матеріалів?
  • Як називають художників, які створюють художні образи засобами декоративно-прикладного мистецтва?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні ми познайомимось з художниками, що створюють художні образи у різних сферах творчої діяльності…

- Давайте подивимось у яких сферах вони працюють…

(показ презентації «Дизайн у нашому житті» )

А мистецтво створення таких красивих та зручних речей називається…

Ви дізнаєтесь це, коли розгадаєте ребус:

,, ,,, Й ,,

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Навколо нас - безліч корисних та красивих речей, створених художниками дизайнерами. Вважають, що сучасне мистецтво дизайну виникло на основі художніх ремесел, адже народні умільці постійно намагались вдосконалювати форми, споживчі властивості та естетичні якості своїх виробів.

Робота з підручником, ст..6о, 61.

- Для створення художніх образів дизайнери часто використовують знання про форми, забарвлення та властивості об’єктів живої природи. (ст..60).

Сфера творчої діяльності художника-дизайнера включає проектування, моделювання  та художнє конструювання.(ст..61)

Фізкультхвилинка

 «Руки-ноги»

Коли вчитель плескає у долоні один раз, клас піднімає руки, два рази - учні підіймаються. Якщо руки вже підняті, то, коли ведучий плескає один раз, їх треба опустити (відповідно, коли діти вже стоять, то на серію оплесків вони повинні сісти). Змінюючи послідовність і темп плескання, учитель намагається спантеличити учнів, тренуючи їхню зібраність.

 V. Художньо-творча діяльність

Підготовка до творчої роботи

У своїх роботах дизайнер втілює красу форм, застосовує колір, пропорції, об’єм для створення художнього образу. Уявіть себе дизайнерами, яким потрібно придумати та сконструювати ліхтар. Пропоную його сконструювати в техніці паперопластики.

Перш ніж розпочати роботу, пригадайте правила користування ножицями.

(за необхідності можна скористатися правилами на ст..4)

Творча робота

Алгоритм створення роботи:

1.За основу конструкції можна взяти будь-яку природну форму, наприклад гарбуз.

2.Нарізати однакові за розміром смужки паперу (8-10 смужок).

3. Зшити ниткою з обох боків.

4. Розправити, надавши форму кулі.

5. Вирізати листочки та приклеїти до гарбуза-ліхтарика.

Можна вставити в середину світлодіодну свічку.

VІ. Закріплення матеріалу.

- В ролі яких художників ми сьогодні працювали?

VІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

«Підіб’ємо підсумки»

Діти  промовляють за такою схемою:

На уроці я...

- дізнався...

- зрозумів...

- навчився...

- найбільший мій успіх - це...

- найбільші труднощі я відчув...

- я не вмів, а тепер умію...

- я не знав, а тепер знаю…

(плакат висить на дошці, учні можуть по черзі продовжувати лише  одне речення)

Вчитель

Такими красивими ліхтарями можна прикрасити оселю на Хеловін, створивши містичну та чарівну атмосферу, адже головний символ Хеловіну – Джек-Ліхтар, котрий запалюють в останню ніч жовтня. Давайте влаштуймо виставку наших ліхтарів і створимо в нашому класі маленький Хеловін…

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 4 клас (Резніченко М.І., Трач С.К)
Додано
14 березня 2020
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку