Матеріал презентації розкриває зміст понять "зарубіжна література", "мистецтво"; формує в учнів інтерес до читання художніх творів; розвиває вміння висловлювати (усно) думки, почуття і враження; створювати власні міркування про улюблену книжку
Кожний народ має свою літературу . З неї ми дізнаємося про особливості історії, побуту, традицій і звичаїв різних народів, що живуть на нашій планеті . Читаючи такі твори, ми осмислюємо, що нас об’єднує і чим ми відрізняємося, ми вчимося розуміти й шанобливо ставитися до представників інших культур і народів . А значить — на крок стаємо ближчими одне до одного, будуємо духовні мости дружби та взаєморозуміння, що так важливо в сучасному світі, у різних куточках якого час від часу, на жаль, відбуваються прояви агресії і нетерпимості одне до одного . Естонський письменник Едуардас Межелайтіс про цю важливу роль, яку виконує література, писав так: «Подібно до довгих ключів перелітних птахів мандрують книжки засіяним зорями піднебессям і на райдужних крилах несуть дружбу — немов сонце» .
1. Розкрийте поняття «художня література».2. Поясніть, чому літературу називають «мистецтвом слова».3. Прокоментуйте, як ви зрозуміли слова Е. Межелайтіса.4. На основі інформаційного плаката дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які твори називають зарубіжною літературою?».5. Розкажіть, які твори зарубіжної літератури ви вже читали.
ПАМ’ЯТКА Як оцінювати своє читацьке зростання Після опрацювання кожної теми поміркуйте над запитаннями, які допомагатимуть вам зростати як творчому читачу:1. Як ви оцінюєте свої знання та вміння?2. Що нового ви дізнались? Якими новими вміннями оволоділи?3. Які емоції відчували під час читання, обмірковування й обговорення твору?4. А що з того, що вже знали й уміли раніше, використали в ході вивчення нових творів?5. Що вас зацікавило найбільше? А що викликало труднощі?6. Про що ще хотіли б дізнатись і якими вміннями оволодіти, щоб продовжити цікаву мандрівку Світом зарубіжної літератури?