Презентація та конспект відкритого уроку з математики 1 клас

Про матеріал
В презентації зображено урок з математики для першого класу на основі казки "Колобок", паралельно використані навчальні матеріали з підручника О.М. Гісь, І.В. Філяк та інші інтернет ресурси. Презентацію відкривати у версії PowerPoint не нижче 2010 року. Конспект є прикріплений до публікації, презентація знаходиться в Гугл Диску за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1TURdWds0WUHFK3THA0v1PphkwjTv2cq5/view?usp=sharing
Перегляд файлу

Тема. Порівняння двох числових виразів

 Мета: вчити порівнювати числові вирази; вправляти у складанні і розв язуванні задач за малюнками; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність, увагу,;виховувати інтерес до математики, уміння працювати в колективі.

Хід уроку.

 

I Організаційний момент. Слайд 1

Створення емоційного настрою.

- Усміхніться мені, нашим гостям та сусідові по парті.

ІІ Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності

- Прислухайтесь до порад у вірші. Вони стануть у нагоді нам на сьогоднішньому уроці.

Всі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

Чітко все відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Працюємо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому 1-му класі

Діти просто молодці!

Щоб не було нам мороки,

Всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм

І в дорогу вирушаєм.

2. Налаштування на роботу

Очі дивляться – (діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

- 1-

\Голова – (діти) думає.

Яким буде урок? – (діти) Цікавим!

Які у мене діти? – (діти) Найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

Слайд 2

Наш девіз: (діти) Хай радіє дітвора,

На уроці буде гра!

– Ви любите казки? Казок є багато. Цю казку ви всі знаєте. А як вона називається ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.

На сметані замісили,

На вікні охолодили,

Круглий бік, скок-скок

— Покотився... (Колобок)

Слайд 3

Наш Колобок разом з вами вирушає у подорож до Країни казок – у казку «Колобок». На його шляху будуть різні перешкоди. Він зу -стріне  різних звірів, які захочуть поласувати Колобком. Врятувати його можете ви. А знаєте як? Всі звірі яких зустрінете Колобок будуть давати вам різні завдання. Вам треба виконати їх правильно і старанно. Тільки так ви можете врятувати Колобка. Ви згодні йому допомогти. Тоді будьте уважними і наполегливими.

III Повідомлення теми і мети уроку.

– Вам допоможе виконати всі завдання вміння порівнювати числа, знання про геометричні фігури та каліграфічне написання цифр.

IV Робота над темою уроку.

Завдання 1. Слайд 4

Не сидів він на вікні

Він втікав від баби з дідом –

І зустрівся з зайченятком –

Й ну співають йому пісні.

– Але не захотів Зайчик слухати пісню, а сказав.

Ось завдання перше вам,

Нашим славним школярам.

- 2 -

Треба рахувати вміло,

Швидко, правильно, сміливо.

1) Порахувати від 1 до 9, від 8 до 1,від 4 до7. Чи знаєте , які це  парні і непарні числа. (викор. цеглинки)

2) • Гра «Злови м’яч». Учитель кидає м’яч учневі й називає вираз, учень ловить м’яч, віддає вчителеві й називає відповідь:

2+4 ; 5+1; 6+3;3+7.

- Не зміг з’їсти Зайчик Колобка. Покотився Колобок далі.

Завдання 2. Слайд 5

– Покотився Колобок далі. А на зустріч йому Ведмідь.

– Де, Ведмедику, ходив?

– Що Ведмедику, робив?

– Зелененьким лісом йшов

І суничку знайшов.

Хочу її з’їсти разом з Колобком.

– Не їж мене.

– Тоді виконайте моє завдання.

— У казкових будиночках живуть числа і вирази. Нам потрібно їх порівняти :

7  4+2;  4+5  8;  5  0+5; 9+1  9.

Не з’їв Ведмедик Колобка ви добре справилися із завданням.

3. Завдання Слайд 6

– Покотився Колобок далі і зустрів Їжачка.

Їжачок пішов у ліс

Що із лісу він приніс?

Під листочком жовтеньким

Знайшов гриб смачненький.

– Захотів і він поласувати Колобком. Колобок попросив і Їжачка, щоб він не їв його. Їжачок задав і своє завдання.

Вирази  парами стоять

Треба вам їх порівнять,

Часу ви не гайте

Вирази  порівняйте.

4.Робота з підручником стор. 117( завд.2)

Молодці і з цим завданням ви упорались.

- 3 -

 

Слайд 7

- Покотився колобок, а на зустріч йому вовк. Хоче щоб ви із п’яти паличок збудували йому будинок.

Яка геометрична фігура вийшла? Але це ще не все, він ще хоче перевірити як ви працюєте з підручником (3)

ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА

Слайд 8.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Робота в зошиті. Слайд 9

Покотився колобок далі, а на зустріч йому той хто біжить ? Лисичка, і також хоче з’їсти Колобка.

Всі хотять з’їсти Колобка, але ми зможемо йому допомогти коли виконаємо усі завдання у зошиті.(с.  )

– Молодці діти. Ось і дійшов Колобок до казки. А допомогли йому ви.

V.Підсумок уроку.

Швидко наш урок злетів,

Підсумок зробить звелів.

- Чи сподобалась наша подорож?

- Що було для вас найцікавішим?

- Які завдання ви хотіли б виконувати на наших наступних уроках

математики?

Всі ми добре потрудились

І хорошому навчились.

Тож давайте скажем всі:

“ Ой , які ми молодці ! “

Уроку нашому кінець,

Хто трудився – молодець.

Може, щось і не вдалося.

Ми ж усі іще вчимося!

Слайд 10

– За ваші старання Колобок дарує вам свій портрет. Але він чорно-білий, вам його треба розфарбувати

 

 

- 4 -

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
11 січня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку