Презентація та конспект відкритого уроку з математики 1 клас

Про матеріал
В презентації зображено урок з математики для першого класу на основі казки "Колобок", паралельно використані навчальні матеріали з підручника О.М. Гісь, І.В. Філяк та інші інтернет ресурси. Презентацію відкривати у версії PowerPoint не нижче 2010 року. Конспект є прикріплений до публікації, презентація знаходиться в Гугл Диску за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1TURdWds0WUHFK3THA0v1PphkwjTv2cq5/view?usp=sharing
Перегляд файлу

Тема. Порівняння двох числових виразів

 Мета: вчити порівнювати числові вирази; вправляти у складанні і розв язуванні задач за малюнками; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність, увагу,;виховувати інтерес до математики, уміння працювати в колективі.

Хід уроку.

 

I Організаційний момент. Слайд 1

Створення емоційного настрою.

- Усміхніться мені, нашим гостям та сусідові по парті.

ІІ Створення психологічного настрою класу. Мотивація навчальної діяльності

- Прислухайтесь до порад у вірші. Вони стануть у нагоді нам на сьогоднішньому уроці.

Всі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

Чітко все відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Працюємо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому 1-му класі

Діти просто молодці!

Щоб не було нам мороки,

Всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм

І в дорогу вирушаєм.

2. Налаштування на роботу

Очі дивляться – (діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

- 1-

\Голова – (діти) думає.

Яким буде урок? – (діти) Цікавим!

Які у мене діти? – (діти) Найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

Слайд 2

Наш девіз: (діти) Хай радіє дітвора,

На уроці буде гра!

– Ви любите казки? Казок є багато. Цю казку ви всі знаєте. А як вона називається ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.

На сметані замісили,

На вікні охолодили,

Круглий бік, скок-скок

— Покотився... (Колобок)

Слайд 3

Наш Колобок разом з вами вирушає у подорож до Країни казок – у казку «Колобок». На його шляху будуть різні перешкоди. Він зу -стріне  різних звірів, які захочуть поласувати Колобком. Врятувати його можете ви. А знаєте як? Всі звірі яких зустрінете Колобок будуть давати вам різні завдання. Вам треба виконати їх правильно і старанно. Тільки так ви можете врятувати Колобка. Ви згодні йому допомогти. Тоді будьте уважними і наполегливими.

III Повідомлення теми і мети уроку.

– Вам допоможе виконати всі завдання вміння порівнювати числа, знання про геометричні фігури та каліграфічне написання цифр.

IV Робота над темою уроку.

Завдання 1. Слайд 4

Не сидів він на вікні

Він втікав від баби з дідом –

І зустрівся з зайченятком –

Й ну співають йому пісні.

– Але не захотів Зайчик слухати пісню, а сказав.

Ось завдання перше вам,

Нашим славним школярам.

- 2 -

Треба рахувати вміло,

Швидко, правильно, сміливо.

1) Порахувати від 1 до 9, від 8 до 1,від 4 до7. Чи знаєте , які це  парні і непарні числа. (викор. цеглинки)

2) • Гра «Злови м’яч». Учитель кидає м’яч учневі й називає вираз, учень ловить м’яч, віддає вчителеві й називає відповідь:

2+4 ; 5+1; 6+3;3+7.

- Не зміг з’їсти Зайчик Колобка. Покотився Колобок далі.

Завдання 2. Слайд 5

– Покотився Колобок далі. А на зустріч йому Ведмідь.

– Де, Ведмедику, ходив?

– Що Ведмедику, робив?

– Зелененьким лісом йшов

І суничку знайшов.

Хочу її з’їсти разом з Колобком.

– Не їж мене.

– Тоді виконайте моє завдання.

— У казкових будиночках живуть числа і вирази. Нам потрібно їх порівняти :

7  4+2;  4+5  8;  5  0+5; 9+1  9.

Не з’їв Ведмедик Колобка ви добре справилися із завданням.

3. Завдання Слайд 6

– Покотився Колобок далі і зустрів Їжачка.

Їжачок пішов у ліс

Що із лісу він приніс?

Під листочком жовтеньким

Знайшов гриб смачненький.

– Захотів і він поласувати Колобком. Колобок попросив і Їжачка, щоб він не їв його. Їжачок задав і своє завдання.

Вирази  парами стоять

Треба вам їх порівнять,

Часу ви не гайте

Вирази  порівняйте.

4.Робота з підручником стор. 117( завд.2)

Молодці і з цим завданням ви упорались.

- 3 -

 

Слайд 7

- Покотився колобок, а на зустріч йому вовк. Хоче щоб ви із п’яти паличок збудували йому будинок.

Яка геометрична фігура вийшла? Але це ще не все, він ще хоче перевірити як ви працюєте з підручником (3)

ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА

Слайд 8.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Робота в зошиті. Слайд 9

Покотився колобок далі, а на зустріч йому той хто біжить ? Лисичка, і також хоче з’їсти Колобка.

Всі хотять з’їсти Колобка, але ми зможемо йому допомогти коли виконаємо усі завдання у зошиті.(с.  )

– Молодці діти. Ось і дійшов Колобок до казки. А допомогли йому ви.

V.Підсумок уроку.

Швидко наш урок злетів,

Підсумок зробить звелів.

- Чи сподобалась наша подорож?

- Що було для вас найцікавішим?

- Які завдання ви хотіли б виконувати на наших наступних уроках

математики?

Всі ми добре потрудились

І хорошому навчились.

Тож давайте скажем всі:

“ Ой , які ми молодці ! “

Уроку нашому кінець,

Хто трудився – молодець.

Може, щось і не вдалося.

Ми ж усі іще вчимося!

Слайд 10

– За ваші старання Колобок дарує вам свій портрет. Але він чорно-білий, вам його треба розфарбувати

 

 

- 4 -

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мелешко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
11 січня 2021
Переглядів
2037
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку