Додатки до уроку української мови у 7 класі з теми Прислівник

Про матеріал
Додатки до уроку української мови у 7 класі з теми "Узагальнення та систематизація вивченого з теми “Прислівник ”
Перегляд файлу

                 Картка №1            додаток

Дібрати до поданих слів антоніми.

Високо, далеко, вдень, темно, влітку.

 

 

Картка №2

Утворити від поданих слів прислівники.

Ліва, рука; о, північ; по, другий;

по, мій; в, зима.

 

 

 

 

 

Картка №3

Визначити спосіб творення прислівників.

Недавно, гарно, по-твоєму,

силоміць, більш-менш.

 

 

 

Картка №4

Записати прислівники знімаючи риску.

Пояснити написання не і ні з прислівниками.

Не/забаром; не/далеко; не/весело, а сумно; не/дуже; ні/скільки; ні/сюди ні/туди.

 

             І група “Мовознавці”      додаток

Утворіть просту і складену форму вищого ступеня порівняння від прислівників:

гарно, темно, зручно.

 

ІІ група “Словесники”

Утворіть просту і складену форму найвищого ступеня порівняння від прислівників

часто, швидко, просто.

 

І група “Мовознавці”

Вправа “Відремонтуй слова”

Пояснити написання -н- і -нн- у прислівниках.

Стара…о; задушев…о; зра…я; сум…о, попідвіко…ю; безпереч…о.

 

ІІ група “Словесники”

Вправа “Відремонтуй слова”

Пояснити написання -и- та -і- в кінці прислівників.

Звідусюд…; довол…; навкруг…; по-заяч…; лежач…; удвіч….

 

І група “Мовознавці”

Підкреслити члени речення

Вода дорогу знайде всюди.

ІІ група “Словесники”

Підкреслити члени речення.

Василько вибрав шлях направо.

 

 

І група “Мовознавці”

Творча робота

Скласти зв’язне висловлювання
з п’яти-шести речень на тему:

 “Прихід весни”,

 використовуючи прислівники з

попередньої вправи.

 

 

 

ІІ група “Словесники”

Творча робота

Розгляньте картину Інни Григорівни Костенко “Травень”.

Спробуйте описати настрій,

який дарують людині квіти,

використовуючи подані прислівники:

надзвичайно весело, святково, радісно, різнокольорово, по-весняному.

 

Завдання №1

Прислівник означає ознаку предмета:

 

Зупинка на пів дорозі,

падіння  сторчака,

шлях назад.

 

Прислівник позначає ознаку ознаки:

 

надзвичайно весело,

вічно молоді

зовсім інший.

 

Прислівник позначає ознаку дії:

 

широко розтилатися,

таємничо кружляючи,

ніколи не забувати,

перекинутий догори.

 

Завдання №3

Проста і складена форма вищого ступеня порівняння:

 

Гарно – гарніше, більш гарно або менш гарно

Темно – темніше, більш темно або менш темно

Зручно – зручніше, більш зручно або менш зручно

 

Проста і складена форма найвищого ступеня порівняння:

 

Часто – найчастіше, якнайчастіше, щонайчастіше,

Швидко – найшвидше, якнайшвидше, щонайшвидше,

Просто – найпростіше, якнайпростіше, щонайпростіше.

âαἫΓá.jpg
Перегляд файлу

                 Картка №1            додаток

Дібрати до поданих слів антоніми.

Високо, далеко, вдень, темно, влітку.

 

 

Картка №2

Утворити від поданих слів прислівники.

Ліва, рука; о, північ; по, другий;

по, мій; в, зима.

 

 

 

 

 

Картка №3

Визначити спосіб творення прислівників.

Недавно, гарно, по-твоєму,

силоміць, більш-менш.

 

 

 

Картка №4

Записати прислівники знімаючи риску.

Пояснити написання не і ні з прислівниками.

Не/забаром; не/далеко; не/весело, а сумно; не/дуже; ні/скільки; ні/сюди ні/туди.

 

             І група “Мовознавці”      додаток

Утворіть просту і складену форму вищого ступеня порівняння від прислівників:

гарно, темно, зручно.

 

ІІ група “Словесники”

Утворіть просту і складену форму найвищого ступеня порівняння від прислівників

часто, швидко, просто.

 

І група “Мовознавці”

Вправа “Відремонтуй слова”

Пояснити написання -н- і -нн- у прислівниках.

Стара…о; задушев…о; зра…я; сум…о, попідвіко…ю; безпереч…о.

 

ІІ група “Словесники”

Вправа “Відремонтуй слова”

Пояснити написання -и- та -і- в кінці прислівників.

Звідусюд…; довол…; навкруг…; по-заяч…; лежач…; удвіч….

 

І група “Мовознавці”

Підкреслити члени речення

Вода дорогу знайде всюди.

ІІ група “Словесники”

Підкреслити члени речення.

Василько вибрав шлях направо.

 

 

І група “Мовознавці”

Творча робота

Скласти зв’язне висловлювання
з п’яти-шести речень на тему:

 “Прихід весни”,

 використовуючи прислівники з

попередньої вправи.

 

 

 

ІІ група “Словесники”

Творча робота

Розгляньте картину Інни Григорівни Костенко “Травень”.

Спробуйте описати настрій,

який дарують людині квіти,

використовуючи подані прислівники:

надзвичайно весело, святково, радісно, різнокольорово, по-весняному.

 

Завдання №1

Прислівник означає ознаку предмета:

 

Зупинка на пів дорозі,

падіння  сторчака,

шлях назад.

 

Прислівник позначає ознаку ознаки:

 

надзвичайно весело,

вічно молоді

зовсім інший.

 

Прислівник позначає ознаку дії:

 

широко розтилатися,

таємничо кружляючи,

ніколи не забувати,

перекинутий догори.

 

Завдання №3

Проста і складена форма вищого ступеня порівняння:

 

Гарно – гарніше, більш гарно або менш гарно

Темно – темніше, більш темно або менш темно

Зручно – зручніше, більш зручно або менш зручно

 

Проста і складена форма найвищого ступеня порівняння:

 

Часто – найчастіше, якнайчастіше, щонайчастіше,

Швидко – найшвидше, якнайшвидше, щонайшвидше,

Просто – найпростіше, якнайпростіше, щонайпростіше.

èα«ßó«αñ.jpg
Перегляд файлу

 

 

 

Керівник групи “Мовознавці”


 

 

 

 

 

 

 

Керівник групи “Словесники”

 

 

 

 

Куратор творчої лабораторії  “Лінгвіст”

 

Перегляд файлу

08

zip
Додано
27 січня 2021
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку