Картка №1 додаток
Дібрати до поданих слів антоніми.
Високо, далеко, вдень, темно, влітку.
Картка №2
Утворити від поданих слів прислівники.
Ліва, рука; о, північ; по, другий;
по, мій; в, зима.
Картка №3
Визначити спосіб творення прислівників.
Недавно, гарно, по-твоєму,
силоміць, більш-менш.
Картка №4
Записати прислівники знімаючи риску.
Пояснити написання не і ні з прислівниками.
Не/забаром; не/далеко; не/весело, а сумно; не/дуже; ні/скільки; ні/сюди ні/туди.
І група “Мовознавці” додаток
Утворіть просту і складену форму вищого ступеня порівняння від прислівників:
гарно, темно, зручно.
ІІ група “Словесники”
Утворіть просту і складену форму найвищого ступеня порівняння від прислівників
часто, швидко, просто.
І група “Мовознавці”
Вправа “Відремонтуй слова”
Пояснити написання -н- і -нн- у прислівниках.
Стара…о; задушев…о; зра…я; сум…о, попідвіко…ю; безпереч…о.
ІІ група “Словесники”
Вправа “Відремонтуй слова”
Пояснити написання -и- та -і- в кінці прислівників.
Звідусюд…; довол…; навкруг…; по-заяч…; лежач…; удвіч….
І група “Мовознавці”
Підкреслити члени речення
Вода дорогу знайде всюди.
ІІ група “Словесники”
Підкреслити члени речення.
Василько вибрав шлях направо.
І група “Мовознавці”
Творча робота
Скласти зв’язне висловлювання
з п’яти-шести речень на тему:
“Прихід весни”,
використовуючи прислівники з
попередньої вправи.
ІІ група “Словесники”
Творча робота
Розгляньте картину Інни Григорівни Костенко “Травень”.
Спробуйте описати настрій,
який дарують людині квіти,
використовуючи подані прислівники:
надзвичайно весело, святково, радісно, різнокольорово, по-весняному.
Завдання №1
Прислівник означає ознаку предмета:
Зупинка на пів дорозі,
падіння сторчака,
шлях назад.
Прислівник позначає ознаку ознаки:
надзвичайно весело,
вічно молоді
зовсім інший.
Прислівник позначає ознаку дії:
широко розтилатися,
таємничо кружляючи,
ніколи не забувати,
перекинутий догори.
Завдання №3
Проста і складена форма вищого ступеня порівняння:
Гарно – гарніше, більш гарно або менш гарно
Темно – темніше, більш темно або менш темно
Зручно – зручніше, більш зручно або менш зручно
Проста і складена форма найвищого ступеня порівняння:
Часто – найчастіше, якнайчастіше, щонайчастіше,
Швидко – найшвидше, якнайшвидше, щонайшвидше,
Просто – найпростіше, якнайпростіше, щонайпростіше.
Картка №1 додаток
Дібрати до поданих слів антоніми.
Високо, далеко, вдень, темно, влітку.
Картка №2
Утворити від поданих слів прислівники.
Ліва, рука; о, північ; по, другий;
по, мій; в, зима.
Картка №3
Визначити спосіб творення прислівників.
Недавно, гарно, по-твоєму,
силоміць, більш-менш.
Картка №4
Записати прислівники знімаючи риску.
Пояснити написання не і ні з прислівниками.
Не/забаром; не/далеко; не/весело, а сумно; не/дуже; ні/скільки; ні/сюди ні/туди.
І група “Мовознавці” додаток
Утворіть просту і складену форму вищого ступеня порівняння від прислівників:
гарно, темно, зручно.
ІІ група “Словесники”
Утворіть просту і складену форму найвищого ступеня порівняння від прислівників
часто, швидко, просто.
І група “Мовознавці”
Вправа “Відремонтуй слова”
Пояснити написання -н- і -нн- у прислівниках.
Стара…о; задушев…о; зра…я; сум…о, попідвіко…ю; безпереч…о.
ІІ група “Словесники”
Вправа “Відремонтуй слова”
Пояснити написання -и- та -і- в кінці прислівників.
Звідусюд…; довол…; навкруг…; по-заяч…; лежач…; удвіч….
І група “Мовознавці”
Підкреслити члени речення
Вода дорогу знайде всюди.
ІІ група “Словесники”
Підкреслити члени речення.
Василько вибрав шлях направо.
І група “Мовознавці”
Творча робота
Скласти зв’язне висловлювання
з п’яти-шести речень на тему:
“Прихід весни”,
використовуючи прислівники з
попередньої вправи.
ІІ група “Словесники”
Творча робота
Розгляньте картину Інни Григорівни Костенко “Травень”.
Спробуйте описати настрій,
який дарують людині квіти,
використовуючи подані прислівники:
надзвичайно весело, святково, радісно, різнокольорово, по-весняному.
Завдання №1
Прислівник означає ознаку предмета:
Зупинка на пів дорозі,
падіння сторчака,
шлях назад.
Прислівник позначає ознаку ознаки:
надзвичайно весело,
вічно молоді
зовсім інший.
Прислівник позначає ознаку дії:
широко розтилатися,
таємничо кружляючи,
ніколи не забувати,
перекинутий догори.
Завдання №3
Проста і складена форма вищого ступеня порівняння:
Гарно – гарніше, більш гарно або менш гарно
Темно – темніше, більш темно або менш темно
Зручно – зручніше, більш зручно або менш зручно
Проста і складена форма найвищого ступеня порівняння:
Часто – найчастіше, якнайчастіше, щонайчастіше,
Швидко – найшвидше, якнайшвидше, щонайшвидше,
Просто – найпростіше, якнайпростіше, щонайпростіше.
Керівник групи “Мовознавці” |
|
||
|
||
Керівник групи “Словесники” |
||
Куратор творчої лабораторії “Лінгвіст” |