додатковий матеріал для вчителів англійської мови

Про матеріал

електронний контент з англійської мови як додаток для вчителів. контент містить як елементи наочного матеріалу, лексичного- для ознайомлення, аудіо матеріал та відео. все це можна використати посилаючись на подані гіперссилки. сподіваюсь мій матеріал буде комусь корисний.

Перегляд файлу

Розробка уроків

 

з теми  The Clothes We wear  («Одяг який ми носимо» № 1-4)

 

за підручником А. Несвіт, 5 клас

 

 Маршрутний лист

УРОК 1

Тема: Мій улюблений одяг

Цілі: ознайомити учнів з новою лексикою з теми; вчити використовувати нові слова у тренувальних вправах; удосконалювати діалогічне та монологічне мовлення з вживанням нової лексики; розвивати пам'ять, довільну увагу               та креативне мислення; естетичний смак учнів, стимулювати  активний  інтерес  до навчання.

Звернення до учня:  

Шановний пятикласник!

          В рамках цього уроку ти вивчиш з нові слова та словосполучення до теми "Одяг", навчишся оперувати  ними у мовленні, складати речення, використовуватимеш  свої               знання  на               практиці               виконуючи  ряд вправ; перевіриш               знання лексики у вправах. Використовуючи англійську мову в різних життєвих ситуаціях, ти відчуєш радість спілкування з новими друзями.

Бажаю успіхів!

План дій:

1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвіт),  а також матеріалому у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб-сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.

2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.

3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.

4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.

5. Прочитай текст, відповідай на запитання письмово.

6. Відправ усі виконані завдання на перевірку.

7. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563  або  Додатки\5_an_n_2013.pdf

 

Хід уроку.

 

  1. Learn new words. Прочитай нові слова, запиши їх до словника і вивчи.

Слово
(Word)

Транскрипция
(Transcription)

Перевод
(Translation)

 

 

 

 Dress

 [dres]

 платье (общее описание)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jacket

 [ˈdʒækɪt]

 куртка, пиджак

 Coat

 [kəʊt]

 пальто

 

 

 

 Sweater

 [ˈswetə(r)]

 свитер

 Sweatshirt

 [ˈswetʃɜː(r)t]

 балахон

 Shirt

 [ʃɜː(r)t]

 рубашка

Blouse

[blaʊs]

блузка

T-shirt

[ˈtiː ʃɜː(r)t]

футболка

 

 

 

Trousers

[ˈtraʊzəz]

брюки

Jeans

[ˈʤi:nz]

джинсы

 

 

 

Skirt

[ˈskɜː(r)t]

юбка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слово
(Word)

Транскрипция
(Transcription)

Перевод
(Translation)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tights

[taɪts]

колготки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Socks

[sɒks]

носки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shoes

[ʃuːz]

ботинки, туфли

Boots

[buːts]

сапоги, ботинки (высокие)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  1. Виконай  Впр. 1.  З’єднай слова з відповідними малюнками.  - Додатки\вправа 1.docx  (вправа 1)

 

  1. Одягни дівчинку (Додаток 1) https://www.youtube.com/watch?v=yNxIImLwoKE

 

  1. Ознайомся з правилами  по темі нижче. Як ми знаємо, в англійській мові існує система часів дієслів. До її складу належать продовжені часи Continuous

 

примеры предложений в present continuous

 

Слідуй за посиланням.. запам’ятай вживання Present Continuous та виконай наступні вправи.. https://www.youtube.com/watch?v=Dl8g2pZ82ME

 

  1.  Practise in using the new words: write 3 sentences  use  words from ex 2. (вправа 2) Додатки\впр 2.docx, або звернись до електронного підручника, стор.28   5_an_n_2013.pdf

 

  1. Look. Listen. Repeat. Подивись, послухай, повтори.. Answer the question. Дай відповідь на запитання// запиши їх..

 

For example:

  • What we are wearing in spring?
  • We are wearing a sweater, jeans and shoes.

 

  • What we are wearing in winter?
  • What we are wearing in summer?
  • What we are wearing in autumn?

 (Додаток 0) Додатки\додаток 0.mp4

 

  1. Повтори і запам’ятай предмети одягу.. https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY

 

  1. Ознайомся з правилами  по темі нижче. Як ми знаємо, в англійській мові існує система часів дієслів. До її складу належать неозначені часи  Simple.

https://www.native-english.ru/grammar/present-simple

 

 

примеры презент симпл

 

8.Listen and answer the question. Прослухай і дай відповідь.. https://www.youtube.com/watch?v=p4X1BSPsqvg  або (Додаток 3) Додатки\додаток 3.mp4

 

For example:

  • Who doesn’t wear shorts?
  • The girl doesn’t wear shorts

 

  • Who wears dress?
  • Who wears shorts?
  • Who doesn’t wear a scarf?

 

  1. Послухай, прочитай, повтори.. дай відповіді на наступні запитання..  https://www.youtube.com/watch?v=W4bIMzVih5A  або  (Додаток 5) Додатки\додаток 5.mp4
  • Do you wear shorts on your back?
  • _______
  • Do you wear scarf on your neck?
  • Do you wear jeans on your hand?
  • Do you wear jacket on your head?

 

10. Send your work for cheсking-up (Не забудь відправити свої роботи на перевірку)

11. Wish you a good luck! (Бажаю тобі успіхів! Терпіння! Наполегливості.)

А тепер можеш пограти .. слідуй цієї адреси… http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/games/match-the-kit  Хай щастить…

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

Урок 2.

 Тема: Улюблений одяг.

Мета уроку:  удосконалювати лексико – граматичні навички учнів з теми, вчити учнів уживання нових лексико – граматичних структур у реченнях, монологічних та діалогічних репліках, виховувати увагу, уміння чітко виконувати інструкції, інтерес до вивчення іноземних мов, розвивати навички логічного та критичного мислення учнів під час виконання завдань, розвивати спостережливість..

Звернення до учня: Чому людина носить одяг? На цьому уроці ти зможеш знайти відповідь на дане питання, і для цього тобі необхідно працювати уважно і з бажанням виконуючи  завдання уроку,де ти навчишся говорити який одяг і хто носить,  вивчиш деякі слова та фрази, а також зможеш  тренувати навички говоріння, письма і читання.

План дій:

1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвіт, а також матеріалом у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб-сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.

2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.

3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.

4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.

5. Відповідай на запитання письмово.

6. Відправ виконані завдання на перевірку. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче.

7. Відправ усі виконані завдання на перевірку.

10. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче.  http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf

 

    Хід роботи

1. Повтори систему часів Present Continuous та Present Simple з попереднього уроку.. та за таблицями нижче.

 to be going to

2. Послухай, повтори та апамятай.. Додатки\додаток 6.mp4 (Додаток 6)

3. Say and write what this people are / arent wearing/ Склади речення та запиши їх, скажи що люди носять/ не носять. Якщо це складнo для тебе, перейди за цим посиланням  https://www.native-english.ru/grammar/present-continuous

4. Уважно прочитай та вивчи. https://www.native-english.ru/grammar/special-questions

C:\Users\Lana\Downloads\31.jpg

5. Ознайомся з новими фразами

 

 

Охолодити нас

Хмарний та дощовий день

Спекотна погода

Назовні холодно та сніжно

Від сонечка

Отримувати опіки ніг

 

6.  Прочитай уважно текст. Та доповни його фразами з таблиці.

7. Дай письмові відповіді на запитання

 - What do people usually wear when it is warm outside?

 - What do you were when it is rainy/snowy?

 

8. Побудуй спеціальні запитання у правильній послідовності.

- do/people/in/wear/What/spring?

- you/do/wear/What/to/birthday/a/party?

- gym/the/wear/What/to/you/do?

- school/to/do/wear/you/What?

 

  1.  Пригадай вживання займенників.. https://www.native-english.ru/vocabulary/this-that-these-those
  2. Write sentences as in the example. Use this/theses, that/those

6. Не забудь відправити мені свої роботи на перевірку.

7. Бажаю успіхів! Тепер маєш право розважитися..))

https://www.native-english.ru/games/clothes-game

 

кар

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

Урок 3.

Тема: Шкільна форма

Цілі: ознайомлення учнів з новою лексикою з теми; практика  використання нових слів у тренувальних вправах; удосконалювання              мовлення з вживанням нової лексики; розвивання довготривалої пам'яті, розвинення довільної уваги та креативного мислення; стимулювання активного інтересу до навчання. Навчатися писати  листа з використанням отриманих знань.

 

Звернення до учня:

        А чув ти, любий друже, як одягаються учні шкіл Австралії. Наприкінці уроку , опрацювавши ряд вправ перед тобою відкриється ця інформація. В рамках цього уроку ти вивчиш нові слова та словосполучення до теми "Одяг", навчишся оперувати ними у мовленні, використовувати свої знання на практиці  виконуючи  ряд вправ; перевіриш               знання лексики у вправах. Хай щастить!

План дій:

1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвит, а також матеріалому у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб-сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.

2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.

3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.

4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.

5. Прочитай текст, відповідай на запитання письмово.

6. Відправ усі виконані завдання на перевірку.

7. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf

 

 

Хід роботи

  1. Повтори вивчені слова та фрази.. Додатки\додаток7.mp4 (Додаток7)
  2. Прочитай слова, запиши невідомі та вивчи їх.

Слово
(Word)

Транскрипция
(Transcription)

Перевод
(Translation)

 

 

 

 Dress

 [dres]

 платье (общее описание)

Hat

[ˈhæt]

шляпа, шапка

Cap

[ˈkæp]

кепка, колпак

Shorts

[ˈʃɔ:rts]

шорты

Tie

[taɪ]

галстук

 Jacket

 [ˈdʒækɪt]

 куртка, пиджак

 Coat

 [kəʊt]

 пальто

Glove

[ɡlʌv]

перчатка

Suit

 [suːt]

 костюм

jumper

[dʒɅmpə]

джемпер

 Shirt

 [ʃɜː(r)t]

 рубашка

Blouse

[blaʊs]

блузка

T-shirt

[ˈtiː ʃɜː(r)t]

футболка

 

 

 

Trousers

[ˈtraʊzəz]

брюки

Jeans

[ˈʤi:nz]

джинсы

 

 

 

Skirt

[ˈskɜː(r)t]

юбка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слово
(Word)

Транскрипция
(Transcription)

Перевод
(Translation)

uniform

[junifo:m]

уніформа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tights

[taɪts]

колготки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Socks

[sɒks]

носки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shoes

[ʃuːz]

ботинки, туфли

Boots

[buːts]

сапоги, ботинки (высокие)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Зєднай літери у слова, запиши їх.

C:\Users\Lana\Downloads\slide_8.jpg

 

  1. Прослухай та обери правильну відповідь https://www.youtube.com/watch?v=b-e74J1qLGE або  Додатки\додаток 8.mp4  (Додаток 8)
  2. Напиши, хто з дітей має наступний одяг..

 

  

  1. Доповни речення. Встав імена дітей з попередньої вправи.

Example: Alice has got a black T-shirt on/

 

  1. …… has got a brown skirt on.
  2. ….. .has got black shoes on.
  3. ….. has got a yellow dress on.
  4. ……has got a red jumper on.

7. Прослухай та випиши словосполучення, які саме речі шукала дівчинка.. https://www.youtube.com/watch?v=TruaA6breFs  або (Додаток 9) Додатки\додаток 9.mp4

8.. Прочитай уважно текст та дай письмові відповіді на запитання після тексту

  1. Дай  відповідь на запитання

- Do you wear a school uniform?

- Do you have a school badges?

 11.. Не забудь відравити мені свої роботи на перевірку.

12. Бажаю тобі успіхів!

 

 

Маршрутний лист

Урок 4.

Тема: Улюблений одяг

Звернення до учня:

         В рамках цього уроку ти вивчиш з нові слова та    словосполучення до теми "Clothes", використовувати               свої               знання на               практиці               виконуючи ряд вправ;               перевіриш               знання лексики у вправах,               навчишся правильно використовувати cnhernehe  to be going to do smth..

План дій:

1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвіт, а також матеріалом у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб -сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.

2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.

3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.

4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.

5. Прочитай текст, відповідай на запитання письмово.

6. Відправ виконані завдання на перевірку.

7. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf

 

 

Хід роботи

  1. Розважся та вивчи пісеньку. Додатки\додаток 10.mp4 (Додаток 10)
  2. Виконай вправу.. Поєднай вирази з малюнками.

 

  1. Підготовча робота..

 

4.Складіть речення. Відповіді дайте про себе. Вкажіть в яких речення використовується  be going to. Write the sentences. Give answers about yourself.

  1. summer / are / this / you / going Where?
  2. there / going / How / you are?
  3. take / going / to / What / you are ?
  4. with / are / you / Who / going / ?
  5. do / going / to / you / there / What  are?
  6. you / stay / going / to / are / Where?

 

6. Не забудь відправити мені свої роботи на перевірку.

7. Бажаю успіхів!

C:\Users\Татьяна\Downloads\картинки для презентации\2015-angl_rik.jpg

docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
5549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку