електронний контент з англійської мови як додаток для вчителів. контент містить як елементи наочного матеріалу, лексичного- для ознайомлення, аудіо матеріал та відео. все це можна використати посилаючись на подані гіперссилки. сподіваюсь мій матеріал буде комусь корисний.
Розробка уроків
з теми “ The Clothes We wear” («Одяг який ми носимо» № 1-4)
за підручником А. Несвіт, 5 клас
Маршрутний лист
УРОК 1
Тема: Мій улюблений одяг
Цілі: ознайомити учнів з новою лексикою з теми; вчити використовувати нові слова у тренувальних вправах; удосконалювати діалогічне та монологічне мовлення з вживанням нової лексики; розвивати пам'ять, довільну увагу та креативне мислення; естетичний смак учнів, стимулювати активний інтерес до навчання.
Звернення до учня:
Шановний п’ятикласник!
В рамках цього уроку ти вивчиш з нові слова та словосполучення до теми "Одяг", навчишся оперувати ними у мовленні, складати речення, використовуватимеш свої знання на практиці виконуючи ряд вправ; перевіриш знання лексики у вправах. Використовуючи англійську мову в різних життєвих ситуаціях, ти відчуєш радість спілкування з новими друзями.
Бажаю успіхів!
План дій:
1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвіт), а також матеріалому у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб-сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.
2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.
3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.
4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.
5. Прочитай текст, відповідай на запитання письмово.
6. Відправ усі виконані завдання на перевірку.
7. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf
Хід уроку.
Слово |
Транскрипция |
Перевод |
|
|
|
Dress |
[dres] |
платье (общее описание) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacket |
[ˈdʒækɪt] |
куртка, пиджак |
Coat |
[kəʊt] |
пальто |
|
|
|
Sweater |
[ˈswetə(r)] |
свитер |
Sweatshirt |
[ˈswetʃɜː(r)t] |
балахон |
Shirt |
[ʃɜː(r)t] |
рубашка |
Blouse |
[blaʊs] |
блузка |
T-shirt |
[ˈtiː ʃɜː(r)t] |
футболка |
|
|
|
Trousers |
[ˈtraʊzəz] |
брюки |
Jeans |
[ˈʤi:nz] |
джинсы |
|
|
|
Skirt |
[ˈskɜː(r)t] |
юбка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слово |
Транскрипция |
Перевод |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tights |
[taɪts] |
колготки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socks |
[sɒks] |
носки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shoes |
[ʃuːz] |
ботинки, туфли |
Boots |
[buːts] |
сапоги, ботинки (высокие) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слідуй за посиланням.. запам’ятай вживання Present Continuous та виконай наступні вправи.. https://www.youtube.com/watch?v=Dl8g2pZ82ME
For example:
(Додаток 0) Додатки\додаток 0.mp4
https://www.native-english.ru/grammar/present-simple
8.Listen and answer the question. Прослухай і дай відповідь.. https://www.youtube.com/watch?v=p4X1BSPsqvg або (Додаток 3) Додатки\додаток 3.mp4
For example:
10. Send your work for cheсking-up (Не забудь відправити свої роботи на перевірку)
11. Wish you a good luck! (Бажаю тобі успіхів! Терпіння! Наполегливості.)
А тепер можеш пограти .. слідуй цієї адреси… http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/games/match-the-kit Хай щастить…
Маршрутний лист
Урок 2.
Тема: Улюблений одяг.
Мета уроку: удосконалювати лексико – граматичні навички учнів з теми, вчити учнів уживання нових лексико – граматичних структур у реченнях, монологічних та діалогічних репліках, виховувати увагу, уміння чітко виконувати інструкції, інтерес до вивчення іноземних мов, розвивати навички логічного та критичного мислення учнів під час виконання завдань, розвивати спостережливість..
Звернення до учня: Чому людина носить одяг? На цьому уроці ти зможеш знайти відповідь на дане питання, і для цього тобі необхідно працювати уважно і з бажанням виконуючи завдання уроку,де ти навчишся говорити який одяг і хто носить, вивчиш деякі слова та фрази, а також зможеш тренувати навички говоріння, письма і читання.
План дій:
1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвіт, а також матеріалом у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб-сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.
2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.
3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.
4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.
5. Відповідай на запитання письмово.
6. Відправ виконані завдання на перевірку. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче.
7. Відправ усі виконані завдання на перевірку.
10. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf
Хід роботи
1. Повтори систему часів Present Continuous та Present Simple з попереднього уроку.. та за таблицями нижче.
2. Послухай, повтори та апамятай.. Додатки\додаток 6.mp4 (Додаток 6)
3. Say and write what this people are / aren’t wearing/ Склади речення та запиши їх, скажи що люди носять/ не носять. Якщо це складнo для тебе, перейди за цим посиланням https://www.native-english.ru/grammar/present-continuous
4. Уважно прочитай та вивчи. https://www.native-english.ru/grammar/special-questions
5. Ознайомся з новими фразами
|
|
|
Охолодити нас Хмарний та дощовий день Спекотна погода Назовні холодно та сніжно Від сонечка Отримувати опіки ніг |
6. Прочитай уважно текст. Та доповни його фразами з таблиці.
7. Дай письмові відповіді на запитання
- What do people usually wear when it is warm outside?
- What do you were when it is rainy/snowy?
8. Побудуй спеціальні запитання у правильній послідовності.
- do/people/in/wear/What/spring?
- you/do/wear/What/to/birthday/a/party?
- gym/the/wear/What/to/you/do?
- school/to/do/wear/you/What?
6. Не забудь відправити мені свої роботи на перевірку.
7. Бажаю успіхів! Тепер маєш право розважитися..))
https://www.native-english.ru/games/clothes-game
Маршрутний лист
Урок 3.
Тема: Шкільна форма
Цілі: ознайомлення учнів з новою лексикою з теми; практика використання нових слів у тренувальних вправах; удосконалювання мовлення з вживанням нової лексики; розвивання довготривалої пам'яті, розвинення довільної уваги та креативного мислення; стимулювання активного інтересу до навчання. Навчатися писати листа з використанням отриманих знань.
Звернення до учня:
А чув ти, любий друже, як одягаються учні шкіл Австралії. Наприкінці уроку , опрацювавши ряд вправ перед тобою відкриється ця інформація. В рамках цього уроку ти вивчиш нові слова та словосполучення до теми "Одяг", навчишся оперувати ними у мовленні, використовувати свої знання на практиці виконуючи ряд вправ; перевіриш знання лексики у вправах. Хай щастить!
План дій:
1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвит, а також матеріалому у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб-сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.
2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.
3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.
4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.
5. Прочитай текст, відповідай на запитання письмово.
6. Відправ усі виконані завдання на перевірку.
7. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf
Хід роботи
Слово |
Транскрипция |
Перевод |
|
|
|
Dress |
[dres] |
платье (общее описание) |
Hat |
[ˈhæt] |
шляпа, шапка |
Cap |
[ˈkæp] |
кепка, колпак |
Shorts |
[ˈʃɔ:rts] |
шорты |
Tie |
[taɪ] |
галстук |
Jacket |
[ˈdʒækɪt] |
куртка, пиджак |
Coat |
[kəʊt] |
пальто |
Glove |
[ɡlʌv] |
перчатка |
Suit |
[suːt] |
костюм |
jumper |
[dʒɅmpə] |
джемпер |
Shirt |
[ʃɜː(r)t] |
рубашка |
Blouse |
[blaʊs] |
блузка |
T-shirt |
[ˈtiː ʃɜː(r)t] |
футболка |
|
|
|
Trousers |
[ˈtraʊzəz] |
брюки |
Jeans |
[ˈʤi:nz] |
джинсы |
|
|
|
Skirt |
[ˈskɜː(r)t] |
юбка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слово |
Транскрипция |
Перевод |
uniform |
[junifo:m] |
уніформа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tights |
[taɪts] |
колготки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socks |
[sɒks] |
носки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shoes |
[ʃuːz] |
ботинки, туфли |
Boots |
[buːts] |
сапоги, ботинки (высокие) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Example: Alice has got a black T-shirt on/
7. Прослухай та випиши словосполучення, які саме речі шукала дівчинка.. https://www.youtube.com/watch?v=TruaA6breFs або (Додаток 9) Додатки\додаток 9.mp4
8.. Прочитай уважно текст та дай письмові відповіді на запитання після тексту
- Do you wear a school uniform?
- Do you have a school badges?
11.. Не забудь відравити мені свої роботи на перевірку.
12. Бажаю тобі успіхів!
Маршрутний лист
Урок 4.
Тема: Улюблений одяг
Звернення до учня:
В рамках цього уроку ти вивчиш з нові слова та словосполучення до теми "Clothes", використовувати свої знання на практиці виконуючи ряд вправ; перевіриш знання лексики у вправах, навчишся правильно використовувати cnhernehe to be going to do smth..
План дій:
1. Прочитай та вивчи нові слова та фрази з теми. Можеш скористатися підручником 5 класу. (А. Несвіт, а також матеріалом у самому конспекті. Більш детальну інформацію ти знайдеш, перейшовши на веб -сторінки за посиланнями у конспекті. Звертай особливу увагу на подані приклади.
2. Виконай тренувальні вправи. Уважно читай текст звертаючи увагу на незнайомі слова. Незнайомі слова запиши в словник. Запам'ятай їх. Чітко дотримуйся порядку виконання вправ.
3. Практикуйся у використанні слів та фраз в вправах після того, як ти їх запам'ятаєш.
4. Перевір себе. Виконай усі вправи. Не поспішай.
5. Прочитай текст, відповідай на запитання письмово.
6. Відправ виконані завдання на перевірку.
7. Користуйся посиланням на електронний підручник нижче. http://pidru4nik.com/publ/5_klas/anglijska_mvoa/anglijska_mova_5_klas_nesvit/61-1-0-563 або Додатки\5_an_n_2013.pdf
Хід роботи
4.Складіть речення. Відповіді дайте про себе. Вкажіть в яких речення використовується be going to. Write the sentences. Give answers about yourself.
6. Не забудь відправити мені свої роботи на перевірку.
7. Бажаю успіхів!