додаток до уроку 3 класу "Середовища програмування для дітей. Створення та зміна алгоритмів в середовищі програмування"

Про матеріал
розробка урока для 3 класу за темою: "Середовища програмування для дітей. Створення та зміна алгоритмів в середовищі програмування"
Перегляд файлу

Урок ___                                  Клас 3                               дата _____________

Тема: Середовища програмування для дітей. Створення та зміна алгоритмів в середовищі програмування

Цілі:

  • навчальна: навчити складати алгоритми для виконавців до певної ситуації у середовищах програмування для дітей;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер, підключення до мережі Internet,.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

  • Інструкція для комп’ютера (алгоритм), що забезпечує розв’язання певних задач
  • Програміст створює програми у спеціальних середовищах з виконавцями та наборами команд

Алгоритм, поданий мовою, зрозумілою комп’ютеру, та  призначений для виконання на  комп’ютері, називають програмою.

Мови, на  яких пишуть програми, називають мовами програмування.

А людей, які складають ці  програми, називають  програмістами.

Для створення програм існують спеціальні середовища програмування.

Рудий кіт — це  виконавець алгоритмів у програмі Скретч. Система його команд — це  всі команди, що  містяться в  полі команд.

Середовищем виконання алгоритмів є  сцена.

Окрім Рудого кота існує ще  багато виконавців.  Їх  називають  спрайтами.

У  полі скриптів із  команд створюють програми для виконавців  -  скрипти.

Скрипти, які виконуються в  певному порядку, складають проект — програму, яка є кінцевим результатом.

Створений у  Scratch алгоритм  називається проектом.

Складати алгоритми можна не тільки для Рудого кота, а й для інших виконавців.

 

Зверни увагу! Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт, тобто маленька картинка, якою можна керувати. А набір команд, що повинен виконати виконавець, називають скрипт.

V. Засвоєння нових знань

Набрати команди в середовищі Скретч.


 

VІ. Фізкультхвилинка

Виконати алгоритм, записаний у вигляді знаків та стрілок.

(Руки вгору, руки в боки, руки вниз, присісти — руки вперед, встати.)

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Закодуємо далеку Галактику (code.org/starwars)

VІІ. Підбиття підсумків уроку

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
1668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку