Урок ___ Клас 3 дата _____________
Тема: Середовища програмування для дітей. Створення та зміна алгоритмів в середовищі програмування
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер, підключення до мережі Internet,.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Алгоритм, поданий мовою, зрозумілою комп’ютеру, та призначений для виконання на комп’ютері, називають програмою.
Мови, на яких пишуть програми, називають мовами програмування.
А людей, які складають ці програми, називають програмістами.
Для створення програм існують спеціальні середовища програмування.
Рудий кіт — це виконавець алгоритмів у програмі Скретч. Система його команд — це всі команди, що містяться в полі команд.
Середовищем виконання алгоритмів є сцена.
Окрім Рудого кота існує ще багато виконавців. Їх називають спрайтами.
У полі скриптів із команд створюють програми для виконавців - скрипти.
Скрипти, які виконуються в певному порядку, складають проект — програму, яка є кінцевим результатом.
Створений у Scratch алгоритм називається проектом.
Складати алгоритми можна не тільки для Рудого кота, а й для інших виконавців.
Зверни увагу! Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт, тобто маленька картинка, якою можна керувати. А набір команд, що повинен виконати виконавець, називають скрипт.
V. Засвоєння нових знань
Набрати команди в середовищі Скретч.
VІ. Фізкультхвилинка
Виконати алгоритм, записаний у вигляді знаків та стрілок.
(Руки вгору, руки в боки, руки вниз, присісти — руки вперед, встати.)
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Закодуємо далеку Галактику (code.org/starwars)
VІІ. Підбиття підсумків уроку