Зошит-конспект
Проникаючи в зоряні далі
В таємниці земної кори,
Математика всіх закликає:
«Ти міркуй, фантазуй і твори».
1.Питання для обговорення
1) Що називається функцією?
2) Які способи задання числових функцій ви знаєте?
3) Що таке область визначення функції?
4) Що таке множина значень функції?
5) Що таке нулі функції?
6) Що називається проміжками знакосталості?
7) Яка функція називається зростаючою на проміжку, спадною на проміжку? Сформулюйте ознаку зростання функції, ознаку спадання функції.
8) Які функції називаються парними, непарними?
9) Що таке період функції?
10) Що таке найбільше та найменше значення функції?
11) Яка функція називається оберненою до заданої функції?
12) Що називається графіком функції?
2. Домашнє завдання
Силу розумові надають вправи, а не спокій.
А. Поп
3. Узагальнення і систематизація знань і вмінь.
Ніхто не знає, які у нього сили, поки їх не використає
Й. Гете
1) Заповніть порожні місця в таблиці (робота за комп’ютерами, правила ТБ)
Дослідження функцій
Функція |
Ескіз графіка |
Проміжки монотонності |
|||||
Лінійна y=kx+b |
k>0 |
K<0 |
|
|
k>0 |
K<0 |
|
|
|
|
|
|
|
||
Обернена пропорційність
|
k>0 |
K<0 |
|
|
k>0 |
K<0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квадратична
|
a>0 |
a<0 |
|
|
a>0 |
a<0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Степенева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Показникова
|
a>1 |
0<a<1 |
|
|
a>1 |
0<a<1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
Логарифмічна
|
a>1 |
0<a<1 |
|
|
a>1 |
0<a<1 |
|
|
|
|
|
|
|
Коли ми найбільше радіємо?
Коли вдалося досягти бажаного!
Фалес Мілетський
2) Основні елементарні перетворення графіків функцій.
№ з/п |
Формула залежності |
Приклад |
Перетворення |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
3) Виконання тестових завдань
Великі можливості має кожен, але зовсім не всі це розуміють.
У. Данніно
4. Підбиття підсумків.
1) Електронний щоденник
|
Тестові завдання (Д/З) |
Дослідження функції |
Виконання тестових завдань |
Робота в групі |
Робота на уроці |
Сумарний бал |
1 |
|
|
|
|
|
|
2) «Анкета»
1 |
На уроці я працював |
активно/пасивно |
2 |
Своєю роботою на уроці я |
Задоволений/не задоволений |
3 |
Урок здався мені |
Коротким/довгим |
4 |
За урок я |
не втомився/утомився |
5 |
Мій настрій |
Покращився/погіршився |
6 |
Матеріал уроку був мені |
Зрозумілим/незрозумілим; Корисним/непотрібним; Цікавим/нудним; Легким/важким |
5. Домашнє завдання
Бажаю успіхів
1