Календарне планування з математики. 10 клас. Вчитель Чусов С.Є.
Алгебра та початки аналізу, 10 клас. Рівень стандарту. /54 години/
(I семестр — 16 год., 1 год. на тиждень, II семестр — 38 год., 2 год. на тиждень)
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки /16 годин/ |
|||||
1 |
1 |
Функція, ії основні поняття. Огляд елементарних функцій. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Числові функції. Способи задання функцій. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Властивості функції. |
1 |
|
|
4 |
4 |
Парні та непарні функції. |
1 |
|
|
5 |
5 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
6 |
6 |
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня. |
1 |
|
|
7 |
7 |
Властивості арифметичного корня n-го степеня. |
1 |
|
|
8 |
8 |
Степінь з раціональним показником, та його властивості. |
1 |
|
|
9 |
9 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
10, 11 |
10, 11 |
Степеневі функції, ії графіки та властивості. |
2 |
|
|
12 |
12 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
13 |
13 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
14 |
14 |
Функції, їхні властивості та графіки. Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
15 |
15 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
16 |
16 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
Тема 2. Тригонометричні функції /19 годин/ |
|||||
2.1. Тригонометричні функції числового аргументу /09 годин/ |
|||||
17 |
1 |
Синус, косинус, тангенс кута. |
1 |
|
|
18 |
2 |
Радіанне вимірювання кутів. |
1 |
|
|
19 |
3 |
Тригонометричні функції числового аргументу. |
1 |
|
|
20 |
4 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. |
1 |
|
|
21 |
5 |
Формули зведення. |
1 |
|
|
22 |
6 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
23 |
7 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
24 |
8 |
Тригонометричні функції числового аргументу. Контрольна робота № 2. |
1 |
|
|
25 |
9 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
2.2. Тригонометричні формули. Тригонометричні рівняння /10 годин/ |
|||||
26 |
1 |
Періодичність функцій. |
1 |
|
|
27 |
2 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
28 |
3 |
Формули додавання для тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
29 |
4 |
Наслідки з формул додавання. |
1 |
|
|
№з/п |
№ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
30 |
5 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
31 |
6 |
Обернені тригонометричні функції. |
1 |
|
|
32 |
7 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
1 |
|
|
33 |
8 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
34 |
9 |
Тригонометричні функції. Контрольна робота № 3. |
1 |
|
|
35 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 3. Похідна та ії застосування /19 годин/ |
|||||
3.1. Похідна функції /07 годин/ |
|||||
36 |
1 |
Границя функції в точці. Похідна функції. Похідні елементарних функцій. |
1 |
|
|
37 |
2 |
Геометричний і фізичний зміст похідної. |
1 |
|
|
38 |
3 |
Похідна суми функцій. |
1 |
|
|
39 |
4 |
Похідна добутку функцій. |
1 |
|
|
40 |
5 |
Похідна частки функцій. |
1 |
|
|
41 |
6 |
Обчислення похідних функцій. |
1 |
|
|
42 |
7 |
Похідна. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
3.2. Застосування похідної /12 годин/ |
|||||
43 |
1 |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
1 |
|
|
44 |
2 |
Екстремуми функції. |
1 |
|
|
45 |
3 |
Дослідження функції на монотонність та екстремуми. |
1 |
|
|
46 |
4 |
Застосування похідної до дослідження функцій. |
1 |
|
|
47, 48 |
5,6 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. |
2 |
|
|
49 |
7 |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
1 |
|
|
50 |
8 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
51 |
9 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
52 |
10 |
Застосування похідної. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
53 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
54 |
12 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|