Додавання чисел з ріними знаками

Про матеріал
Урок складений відповідно з вимогами нових програм та призначений для учнів 6 класу. Урок стимулює до швидкого засвоєння знань.Застосовується комп’ютерна підтримка.Використовуються різні форми організації пізнавальної діяльності учнів. Для створення уроку використовувалась інтернет -підтримка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 клас

Номер слайду 2

Тема уроку: Додавання чисел з різними знаками Цілі уроку:  Освітня мета: формувати практичне вміння по даній темі (показати практичне застосування вивченної теорії, систематизувати знання, удосконалювати одержані навички.) Виховна мета: формувати активність, взаємодопомогу, самостійність, самоконтроль, творче відошення ло справи. Розвиваюча мета: виділяти змістові опорні питання, узагальнювати, оперувати математичними поняттями. Тип урока: урок засвоєння матеріалу.

Номер слайду 3

Повторення. Усно. Найти правильну відповідь. -9 + (-3) = 12 6 -6 -12

Номер слайду 4

Повторення. Усно. Найти правильну відповідь. -4,8 + 4,8 = 9,6 -9,6 8,16 0 -8,16

Номер слайду 5

Повторения Усно. Найти правильну відповідь. -4,8 +(-4,8) = -1 0 9,6 -9,6 -8,16

Номер слайду 6

Повторення. Усно. Найти правильну відповідь. -2 + (-8,2) = -6,2 6,2 10,2 -10,2 -8,4

Номер слайду 7

Повторення. Усно. Найти правильну відповідь. -17,3 + (-7)= 10,3 -10,3 24,3 -24,3 -16,6

Номер слайду 8

Повторення. Усно. Найти правильну відповідь. -8,4 + (-0,4) = 8,8 -4,4 8 -8,8 -8

Номер слайду 9

Зміст самостійної роботи. Варіант 1. Варіант 2. 1. Виконати додавання. а) -1 + (-3.25) а) -2 + (-1.75) б) -3/5 + (-2/3) б) -2/7 + (3/4) в) -1/4 + (-2/9) в) -4/7 + (-2/3) 2. Розв’язати рівняння. х - (-3.5) = -12.7 у - (-0.6) = -9.5   По закінченню роботи -взаємоперевірка .  

Номер слайду 10

Правильні відповіді 1 варіант 2 варіант Обчислити а)-4,25 а)- 3,75 б)- 19/15 б)-29/28 в) -17/36 в)-26/21 Рівняння. Х= - 16,2 у= -10,1

Номер слайду 11

Повторення Усно. Порівняти числа та відповісти на питання. 1. Яке з чисел має больший модуль? 2. Яке з чисел більше? -45 и -22 < 6 и 38 < -19 и -20,8 > -128 и -13 < 54 и -36 > -89 и -98 >

Номер слайду 12

Вибери. 25 ; -11; 0; 7,5; -8; 23; 60; 8;-5; -0,5; 12.

Номер слайду 13

Найти приклад з однаковими відповідями. 1) 4+(-5) 2) -2+(9) 3) 1,2+58 4) -7,2+(-2,8 ) 5) 9+(-9) 6) -1+(8) 7)-0,6+5,2 8)5+(-6) 9) -21+11 10) -0,1+0,1

Номер слайду 14

Додавання чисел с разними знаками -4 + 3 = -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х А В +3 -1

Номер слайду 15

Найти помилку та поясни свою відповідь. (-4)+(-6)=10 ; -8+(28)=-20 (21)+(-29)=50 ; (-10)+13=-23

Номер слайду 16

В результате додавання чисел с разними знаками можливо одержати як додатнє, так и від’ємне число. 5 + (-4) = 1 4 + (-7) = -3 -4 + 3 = -1 -3 + 8 = 5 + – Як знайти знак суми?

Номер слайду 17

Сходинки.

Номер слайду 18

15 + (-2) 1 варіант 2 варіант -19 + … -14 + … 33 + … …+ (-60) … + (-3) -50 … + (-13) … + (-70) … + 49 14 + … -45 + … -52 Порівняти >

Номер слайду 19

Работа з підручником §26 на стор. 193. Правило додавання чисел с разними знаками. №1129.

Номер слайду 20

Пояснити розв’язок прикладу. 26 + (-6) = + (26 – 6) = 20 -5,7 + 3,4 = -(5,7 – 3,4) = -2,3

Номер слайду 21

Виконати додавання в зошиті. Печать 1).-10+(-5)= 2).8+ (-9)= 3). -7 + 15= 4).-5+ 3= 5). 5+(-1)= 6). 14+ (-6)= 7). -7 + (- 2)= 8). -0.5+ 0.5= 9).-21+17= 10). 21+(-20)= 11). 16+ (-8) =

Номер слайду 22

Замінити відповіді відповідними буквами. Разшифроване слово записати в зошиті. 4 -1 -15 8 0 -4 -9 1 -2 У А Т Б Г П Р М Х ? БРАХМАГУПТА

Номер слайду 23

Це цікаво! Брахмагупта – індійский математик, який жив в VII стлітті. Одним з перших він почав використовувати додатні та від’ємні числа. Додатні числа він називав «майном», від’ємні – «боргом».

Номер слайду 24

Підсумок уроку Яке новое правило засвоїли на уроці? Як додати два числа з різними знаками? Чи може сума двох чисел бути додатнім (від’ємним) числом та в якому випадку? Чи може модуль суми бути більше модулей доданків?  

Номер слайду 25

Домашнє завдання § 26. Читати, вивчити правило, усно відповісти на питання на стор. 197; № 1157,1169.

Номер слайду 26

Дякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
978
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку