Робота розроблена відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом Р.Б.Шияна до підручника "Математика" С.Логачевської, Т.Логачевської, О.Комар.
Діагностувальна робота №3
1.З’єднай лініями назви одиниць вимірювання величин із їх скороченими записами.
Час Довжина Вартість Маса Місткість
дм хв грн л кг
2. З’єднай лініями частини речень.
А) Кути бувають… *квадратом.
Б) Прямокутник, у якого всі *прямі та непрямі.
сторони рівні, називають…
В) Чотирикутник, у якого усі *прямокутником.
кути прямі, називають…
3.Розв’яжи усно задачу. Обведи правильний варіант відповіді.
У гаманці було 75 грн. Спочатку витратили 25 грн, а потім іще 20 грн. Скільки гривень залишилося в гаманці?
А) 30 грн Б) 50 грн В) 35 грн
4.Познач правильну відповідь.
Скільки часу мине, поки годинна стрілка здійснить повний оберт?
6 годин 12 годин 24 години
5. Обчисли значення виразів зручним для себе способом.
7+ ( 4 + 8 ) 14 – ( 6 + 2 )
6.Знайди значення виразу 9+а, якщо а=7.
7.Побудуй прямокутник АВСD зі сторонами 4см і 2см. Обчисли його периметр.
8.Розв’яжи задачу за допомогою виразу. Обчисли його значення.
Для салату підготували 8 овочів. Тато приніс ще 2 помідора і 4 огірки. Скільки всього овочів підготували для салату?
Оціни свою роботу!