Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

Про матеріал

Урок-подорож "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками" в якій за допомогою подорожі по вулицям математики діти дізнаються нову інформацію з математики та закріплюють вже здобуті.

Перегляд файлу

Урок-подорож

Тема: Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

Мета: Поглибити знання учнів про дріб; вчити додавати й віднімати дроби з однаковими знаменниками. Розвивати обчислювальні навички, культуру математичної мови і записів. Виховувати самостійність, інтерес до математики.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: картки з числами, таблиці: «Додавання дробів з однаковими знаменниками», «Віднімання дробів з однаковими знаменниками».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Дорогі діти! Сьогодні ми здійснимо з вами подорож у країну Математики, а саме у місто Звичайних дробів. Ми побуваємо на різних вулицях цього міста, перевіримо і поповнимо свої знання. На дошці показано схему – маршрут. Отож, щасливої подорожі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Проведення подорожі.

Для того щоб потрапити на вулицю «Всезнайок» треба відповісти на ряд питань пов’язаних з темою «Звичайні дроби»

Мікрофон

  1. Що таке звичайний дріб?
  2. Що позначає чисельник?
  3. Що позначає знаменник?
  4. Який дріб називається правильним?
  5. Який дріб називається неправильним?
  6. Який дріб називається мішаним?
  7. Як порівняти два дроби?
  8. Щоб перетворити мішаний дріб в неправильний, треба?
  9. Щоб виділити цілу частину з неправильного дробу, треба?

Молодці! Тепер продовжуємо рух, наступна вулиця «Магічна». Тут розглянемо, що ж таке це за тема «Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками».

Насамперед розглянемо два правила:

  1. Щоб знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками, треба:
  • спільний знаменник записати у знаменнику суми;
  • додати чисельники і результат записати в чисельнику суми.

Розглянемо приклад .

  1. Щоб знайти різницю двох дробів з однаковими знаменниками, треба:
  • спільний знаменник записати у знаменнику суми;
  • від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника і результати записати у знаменнику різниці.

Розглянемо приклад .

Далі пропоную учням додати до одного яблука його половину, третю частину, четверту.

; .

Далі перейдемо до вулиці «Історична». Виконавши дії та розташувавши дроби по зростанню, скористайтесь кодом і прочитаєте прізвище італійця, який у 1202 р. ввів слово «дріб» і ввів звичний для нас запис звичайних дробів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

Н

А

Б

Ч

О

І

Ф

Ч

Правильна відповідь: Фібоначі.

Фізкультхвилинка

Всі підняли руки – раз!

На пальчиках стоїть весь клас,

Два – присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору,

Два! – і вниз,

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми стрибати,

Щоб ногам роботу дати.

Далі прямуємо до вулиці «Ерудитів». Тут ми будемо розглядати додавання і віднімання трьох дробів:

Тепер ми підійшли до останньої вулиці, під назвою «Практики», де ви закріпите свої знання з теми «Додавання і віднімання двох дробів з однаковими знаменниками».

№1020 – червоний колір

№1026, №1027 – жовтий колір

№1046 – зелений колір

Самоперевірка виконується за допомогою відповідей на дошці.

Додаткове завдання №1024

ІV. Підведення підсумків.

А ми з вами і не помітили як разом із подорожжю підійшов до кінця наш урок.

Чого ми навчилися на цьому уроці? Яких умінь удосконалили?

Чи сподобалася вам подорож?

Чи важкою вона для вас була?

Як ви вважаєте, чи потрібно нам ще попрацювати над цією темою?

V. Домашнє завдання.

§26

№1035

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 березня 2018
Переглядів
9165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку