Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 6 класі на тему "Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками".Мета:  навчальна:сформувати вміння додавати і віднімати дроби з різними знаменниками, а також практичні вміння застосовувати набуті знання до розв’язування вправ;  розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції; розвивати навички раціонального використання часу, індивідуальні здібності учнів;  виховна: виховувати старанність, охайність ведення записів, культуру математичної мови, позитивне ставлення до навчання, інтерес до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати.

Номер слайду 2

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

Номер слайду 3

Мета: навчальна:сформувати вміння додавати і віднімати дроби з різними знаменниками, а також практичні вміння застосовувати набуті знання до розв’язування вправ;  розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції; розвивати навички раціонального використання часу, індивідуальні здібності учнів; виховна: виховувати старанність, охайність ведення записів, культуру математичної мови, позитивне ставлення до навчання, інтерес до математики.

Номер слайду 4

Для введення цих чисел Вагомі є причини: Вимірювати треба Нам різні величини, У прикладах, в задачі Ділити без остачі – Допомогти готові Тут числа нам дробові.

Номер слайду 5

з н а м е н н и к д і л е н н яс к о р о ч е н н я о к р у г л е н н яс у м а д р о б ис п о л у ч н а1. Число записане під рискою дробу 2. Ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник 3. Дробову риску можна розуміти, як знак… 4. 3,85741≈ 3,86 . Яка дія виконана ? 5. Результат додавання 6. Числа, зображені двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою7. Як називається дана властивість (a + b) + c = a + (b + c) ?1234567

Номер слайду 6

У 1997 вперше було проведено конкурс-гру «Кенгуру» на базі кількох шкіл Старосамбірського району Львівської області та Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті ім. Івана Франка, викладач якого Євген Пенцак був першим координатором гри «Кенгуру» в Україні. Завдяки його зусиллям і викладачів кафедри математики ліцею та при підтримці вчителів-ентузіастів із різних областей України конкурс став бажаним гостем у багатьох українських школах, ліцеях, гімназіях. Тепер це наймасовіше математичне та інтелектуальне змагання серед школярів нашої держави.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Виконання усних вправ:

Номер слайду 9

Виконання усних вправ:

Номер слайду 10

(23𝟑𝟒 -4𝟏𝟔 )+(40𝟕𝟏𝟐 -10𝟏𝟔) . Знайдіть значення виразу і ви дізнаєтеся швидкість бігу кенгуру:50 км/год

Номер слайду 11

Розв’язати рівняння: №261 (1;2) 𝟏𝟎𝟒𝟏𝟓 - ( Х+7𝟏𝟏𝟎) =2𝟏𝟑𝟑𝟎 ;Х+7𝟏𝟏𝟎 = 10𝟒𝟏𝟓 -2𝟏𝟑𝟑𝟎 ;Х+7𝟏𝟏𝟎 = 7𝟓𝟔 ;Х= 7𝟓𝟔 -7𝟏𝟏𝟎 ; Х= 𝟏𝟏𝟏𝟓 . 

Номер слайду 12

35110 км I год. II год. III год  24225км   2345км  Розв’язати задачу: № 267.

Номер слайду 13

Розв’язати задачу: № 267.1)35𝟏𝟏𝟎 -24𝟐𝟐𝟓 = 11 𝟏𝟓𝟎 (КМ)-ЗА ТРЕТЮ ГОД; 2)23𝟒𝟓 -11𝟏𝟓𝟎 = 12 𝟑𝟗𝟓𝟎       (КМ)-ЗА ДРУГУ ГОД; 3)24𝟐𝟐𝟓 -12𝟑𝟗   𝟓𝟎= 11 𝟑𝟏 𝟎  (КМ)-ЗА ПЕРШУ ГОД. 

Номер слайду 14

Знайдіть усі натуральні значення х,при яких є правильною нерівнсть:𝟐𝟗  < 𝒙 𝟑𝟔≤𝟓𝟏𝟐. А)9,10,11,12,13,14𝟐𝟗  < 𝒙𝟑𝟔 < 𝟓𝟏𝟐. Б)8,9,10,11,12,13,14.𝟐𝟗≤𝒙𝟑𝟔  < 𝟓𝟏𝟐. В)8,9,10,11,12,13,14,15. Г)9,10,11,12,13,14,15. 

Номер слайду 15

Завдання на творче застосування знань𝟐𝟎𝟐𝟎∙𝟐𝟎𝟐𝟐−𝟒𝟎𝟒𝟎∙𝟓𝟏𝟏𝟔𝟎𝟔𝟎 ∙𝟏𝟎𝟎−𝟐𝟎𝟐𝟎∙ 𝟐𝟎𝟎 

Номер слайду 16

Великі кенгуру пересуваються стрибками за допомогою своїх сильних задніх лап,здійснюючи при цьому стрибки завдовжки 10 м. Таким чином вони не тільки рятуються від ворогів, але і деколи перемахують через триметрові паркани і навіть австралійські шосе.

Номер слайду 17

1.     Якщо ви були впевненими протягом уроку, то підніміть праву руку.2.     Якщо ви працювали творчо, то підніміть ліву руку.3.     Якщо вам було цікаво долати перешкоди, сплесніть у долоні. 4.     Якщо ви щиро раді за свої успіхи та успіхи товаришів, покладіть руку на серце. 5.     Якщо хочете йти разом до вершини знань, візьміть один одного за руки і підніміть їх угору. 6.     Якщо вам було приємно співпрацювати посміхніться один одному і скажіть: «Дякую за співпрацю!».               А я скажу вам: «Дякую за плідну співпрацю!».

pptx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку