Нестандартний урок-подорож "Стежинами козаків". Учні поділившись на групи не тільки повторять вивчений матеіал, а й вирушать у подорож на козацьких чайках
𝟑 𝟒 𝟗 𝟏 𝟕 𝟗 𝟏𝟕 𝟕 𝟖 𝟖 𝟏𝟏 𝟔
Тема: «Додавання і віднімання мішаних чисел»
Підготувала
Демедюк О.М.
Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел
Мета:
Формування компетентностей:
удосконалити вміння виконувати додавання і віднімання дробів із різними знаменниками, мішаних чисел;
сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають додавання і віднімання дробів із різними знаменниками;
виховувати активність та охайність;
спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач;
основні компетентності у природничих науках і технологіях — розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв'язати засобами математики;
уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок у формі подорожі на козацькій чайці за маршрутом: Запорізька Січ, Дніпро (Київ), Чорне море..
Чайка — безпалубний плоскодонний човен запорізьких козаків XVI—XVII ст. у вигляді величезної видовбаної колоди, по бортах обшитої дошками. Довжина – близько 18м, ширина й висота бортів – до 4м. Ззовні бортів для збільшення остійності і плавучості кріпився очеретяний пояс.
Ви поділились на чотири курені і заздалегідь обрали отаманів. Кожен курінь вирушить в подорож на своїй чайці. На чайці кожен курінь працює складено, допомагаючи один одному, як одна велика сім`я. В кожному курені є відповідальні за емблему куреня, вони на протязі уроку будуть займатись її створенням. За вірні відповіді, курінь отримуватиме прапорці, що даватиме вам право переміщати свою чайку по карті-марштруту. Сьогодні ми з вами, як справжні козаки повправляємось у кмітливості, розумі, винахідливості. Та щоб наша подорож була вдалою необхідно підготувати свої знання до пригод, які нас чекають у нашій мандрівці. Я сподіваюся на вашу дисциплінованість, активність і уважність. Отож вирушаємо у дорогу.
ІІІ. Застосування знань та вмінь
СТАРТ
Усний рахунок за допомогою Козацької булави
Відповіді:
Гра «Акваріум»
1 курінь
Скоротити дроби:
2 курінь
Скоротити дроби:
3 курінь
Скоротити дроби:
4 курінь
Скоротити дроби:
Перша зупинка «Запорізька Січ»
Запорізька Січ... Це не тільки місце. Це втілення мрії українського народу про вільне життя, про бойові подвиги. Це царство волі й рівності. Це вільна республіка, у якій живуть люди широкого розмаху душі, абсолютно вільні й рівні. Тут виховуються вільні, мужні характери, для яких немає нічого вищого за інтереси народу, за волю й незалежність Вітчизни
Прийом «Лови помилку»
(Учні обговорюють завдання, потім завдяки сигнальним карточкам, на швидкість, дають відповідь )
Вправа «Трафарет»
І так ми з вами добралися до другої зупинки «Дніпро»
Хортиця – одне з найвідоміших місць України, її гордість і святиня, найбільший острів на Дніпрі
Інтерактивна гра в Wordwall «Флеш-карти»
https://wordwall.net/play/61730/679/604
Змагання отаманів «Колесо фортуни» в Wordwall
https://wordwall.net/ru/resource/63172702
І так наші чайки вийшли в Чорне море і розпочинають свої морські походи, а ми підбиваємо підсумки нашого уроку
ІV. Підбиття підсумків уроку
Робота куренів оцінюється по тому, як чайки дійшли до фінішу, учнів самостійно себе оцінюють
V. Рефлексія
Вправа «Острови»
Карта островів вивішується на дошці (стіні) і кожному учню-мандрівнику пропонується вийти до карти і маркером намалювати свій кораблик у відповідному районі карти, який відображає його душевний, емоційно-чуттєвий стан
VІ. Домашнє завдання
§18 стор.114 повторити, №746, 766 письмово
Урок- подорож:
«Стежинами Козаків»
Тема: «Додавання і віднімання
мішаних чисел»
Підготувала Демедюк О.М.
Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел
Мета:
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
Ø удосконалити вміння виконувати додавання і віднімання дробів із різними знаменниками, мішаних чисел;
Ø сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають додавання і віднімання дробів із різними знаменниками;
Ø виховувати активність та охайність; ключові компетентності:
Ø спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач;
Ø основні компетентності у природничих науках і технологіях— розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв'язати засобами математики;
Ø уміння вчитися впродовж життя — прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання та наочність: бутилки та картки з завданнями для гри «Акваріум», картки-трафарет», мультимедійна презентація, Інтернетдодаток Wordwall
І. Організаційний момент, підготовка до уроку
Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок у формі подорожі на козацькій чайці за маршрутом: Запорізька Січ, Дніпро (Київ), Чорне море.. Чайка — безпалубний плоскодонний човен запорізьких козаків XVI—XVII ст. у вигляді величезної видовбаної колоди, по бортах обшитої дошками. Довжина – близько 18м, ширина й висота бортів – до 4м. Ззовні бортів для збільшення остійності і плавучості кріпився очеретяний пояс.
Ви поділились на чотири курені і заздалегідь обрали отаманів. Кожен курінь вирушить в подорож на своїй чайці. На чайці кожен курінь працює складено, допомагаючи один одному, як одна велика сім`я. В кожному курені є відповідальні за емблему куреня, вони на протязі уроку будуть займатись її створенням. За вірні відповіді, курінь отримуватиме прапорці, що даватиме вам право переміщати свою чайку по карті-марштруту.
Сьогодні ми з вами, як справжні козаки повправляємось у кмітливості, розумі, винахідливості. Та щоб наша подорож була вдалою необхідно підготувати свої знання до пригод, які нас чекають у нашій мандрівці. Я сподіваюся на вашу дисциплінованість, активність і уважність. Отож вирушаємо у дорогу.
ІІІ. Застосування знань та вмінь
СТАРТ
Усний рахунок за допомогою Козацької булави
𝟏 𝟐 𝟐 𝟐 𝟏𝟏 𝟐 𝟐 𝟏
+ ; + ; − ; − ;
𝟕 𝟕 𝟗 𝟗 𝟏𝟕 𝟏𝟕 𝟕 𝟕
𝟏𝟑 𝟓 𝟏𝟎 𝟐 𝟖 𝟑 𝟏 𝟓
− ; − ; + ; + 𝟐𝟏 𝟐𝟏 𝟑𝟑 𝟑𝟑 𝟏𝟓 𝟏𝟓 𝟔 𝟔
𝟑 𝟒 𝟗 𝟏 𝟖 𝟖 𝟏𝟏 𝟔 𝟑 𝟒 𝟓 𝟏𝟏 𝟏 𝟔 Відповіді: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
𝟕 𝟗 𝟏𝟕 𝟕 𝟐𝟏 𝟑𝟑 𝟏𝟓 𝟔 𝟏𝟒 𝟏𝟖 𝟐𝟏 𝟑𝟎 𝟏𝟓 𝟏𝟐
2. Перевірка спорядження Гра «Акваріум»
𝟐𝟓 𝟐𝟏 𝟏𝟐 𝟑𝟑 𝟏𝟔 𝟓
𝟕𝟓 𝟒𝟗 𝟒𝟐 𝟓𝟓 𝟒𝟖 𝟐𝟓
𝟑𝟓 𝟒𝟐 𝟐𝟎 𝟓𝟓 𝟒𝟖 𝟐𝟒
𝟏𝟖 𝟒𝟎 𝟐𝟎 𝟓𝟓 𝟏𝟖 𝟐𝟖
𝟏𝟒 𝟕 𝟏𝟓 𝟒𝟒 𝟏𝟐 𝟖
𝟐𝟏 𝟒𝟐 𝟑𝟎 𝟓𝟓 𝟒𝟖 𝟕𝟐
Запорізька Січ... Це не тільки місце. Це втілення мрії українського народу про вільне життя, про бойові подвиги. Це царство волі й рівності. Це вільна республіка, у якій живуть люди широкого розмаху душі, абсолютно вільні й рівні. Тут виховуються вільні, мужні характери, для яких немає нічого вищого за інтереси народу, за волю й незалежність Вітчизни
3. Щоб успішно відшвартуватися і налаштувати вітрила, потрібно виконати наступне завдання
(Учні обговорюють завдання, потім завдяки сигнальним карточкам, на швидкість, дають відповідь )
𝟏 𝟏 і − спільний знаменник 𝟓
𝟐 𝟑
𝟐 𝟏
і − спільний знаменний 𝟏𝟒
𝟕 𝟏𝟒
𝟑 𝟕 і − спільний знаменник 𝟏𝟓
𝟓 𝟏𝟓
𝟑 𝟏 і − спільний знаменник 𝟏𝟑
𝟖 𝟓
𝟏 𝟔
і − спільний знаменник 𝟐𝟐
𝟐𝟐 𝟏𝟏
𝟏𝟐 𝟏 і − спільний знаменник 𝟒𝟓
𝟏𝟓 𝟑𝟎
𝟓 𝟑 і − спільний знаменник 𝟒𝟗
𝟒𝟗 𝟕
𝟏 𝟏 і − спільний знаменник 𝟏𝟐
𝟒 𝟔
Вправа «Трафарет»
І так ми з вами добралися до другої зупинки «Дніпро»
Хортиця – одне з найвідоміших місць України, її гордість і святиня, найбільший острів на Дніпрі
5. Фізкультхвилинка «Козацькому роду нема переводу»
Інтерактивна гра в Wordwall «Флеш-карти» https://wordwall.net/play/61730/679/604
Змагання отаманів «Колесо фортуни» в Wordwall https://wordwall.net/ru/resource/63172702
І так наші чайки вийшли в Чорне море і розпочинають свої морські походи, а ми підбиваємо підсумки нашого уроку
Робота куренів оцінюється по тому, як чайки дійшли до фінішу, учнів самостійно себе оцінюють
Вправа «Острови»
Карта островів вивішується на дошці (стіні) і кожному учню-мандрівнику пропонується вийти до карти і маркером намалювати свій кораблик у відповідному районі карти, який відображає його душевний, емоційночуттєвий стан VІ. Домашнє завдання
§18 стор.114 повторити, №746, 766 письмово
Перебрн(ј опэ-ра
HOPHe
t•들꾸:盈7),I目1