Додавання і віднімання трицифрових чисел, розвʼязання задач.

Про матеріал
закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа, розв'язувати задачі за скороченим записом; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати цікавість до математики.
Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання трицифрових чисел, розвʼязання задач.

Мета: закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа, розв'язувати задачі за скороченим записом; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати цікавість до математики.

Обладнання: карта подорожі, паперові моделі велосипеда, літака, автомобіля, завдання, музичний супровід.

Тип уроку: урок – подорож.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітаємося. Я – з вами,

Ви – зі мною,

Всі до мене поверніться,

Один одному всміхніться

Ми сідаємо за парти –

Урок уже почати варто

Рушаємо в подорож ми за знаннями,

Візьмемо кмітливість у дорогу із нами.

Фантазія, вигадка стануть у пригоді,

Отож, вирушаємо, лінитися годі!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок – подорож. Чи любите ви мандрувати? Помандруємо ми до країни Математики. Рухатись будемо різними транспортними засобами. На нашому шляху зустрічатимуться перешкоди, як потрібно буде подолати, розв*язуючи математичні завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Тож приготуйтеся подорож починається. Для того, щоб дізнатися яким буде наш перший транспорт нам потрібно розташувати, записані на дошці числа в порядку спадання. Та числа ці непрості під кожним  із них є буква. Якщо ми вірно розташуємо числа – букви, то отримаємо чарівне слово.

1000

250

300

910

120

400

730

800

50

в

п

и

Л

е

с

о

и

Д

(велосипед)

Молодці! Отже їдемо на велосипеді. Наступна зупинка і тут на нас чекає що….? Вірно літак.

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Робота над задачею.
  • Для того, щоб рухатися цим транспортом нам потрібно скласти та розв'язати задачу за скороченим записом.

назва

кількість

Маса в 1 мішку

 

Цибуля

2мішки

100кг

               кг

часник

3 мішки

50кг

 

  •   Добре, молодці! Та задача не одна. Ось квиток, а на ньому знову задача. Хто бажає її прочитати?

б) Сестра купила два десятка зошитів. П'яту частину вона віддала братові. Скільки зошитів залишилося в сестри?

- Ось ми піднялися високо в небо до самих хмар. Та й вони сьогодні незвичайні, тому що на кожні з них завдання.

а) Обчисли приклади і перевірити додавання відніманням:

200+300          160+20            520+30              640+100           500+500

Фізкультхвилинка.

Додавали, віднімали,

Множили, ділили,

А задачу розв'язати

Нам забракло сили.

Дружно ми усі встаємо,

Фізкультпаузу почнемо.

Пострибаємо тихенько,

Позгинаємось низенько.

Десять раз поприсідаєм –

І за парти знов сідаєм.

  • Відпочили? Продовжуємо політ. Залишилась у нас ще одна хмаринка. Що ж вона приготувала? Це завдання потрібно розв'язати за допомогою рівняння.

Задумане число збільшити у 8 разів і отримали 72.

х·8=72

  • Молодці! Добре ми політали, а приземлилися на галявину. Тут нас чекає автомобіль. Він не простий, тому що поїде лише тоді, коли ми складемо з геометричних фігур робо – водія. А робо – водій говорить, що не поїде поки ми заповнимо чарівний квадрат.
  • Гра «Сусіди».

 

301

 

 

967

 

 

104

 

 

400

 

 

236

 

 

899

 

  • Молодці! Із цим завданням впоралися. От і доїхали до палацу королеви країни математики. Час повертатись додому.

V. Підсумок уроку – подорожі.

- Що ми робили сьогодні на уроці?

- До якої країни мандрували?

- Що робили на шляху подорожі?

 - Чи було вам цікаво?

- Які виникали труднощі?

- Всі сьогодні ви були молодці! Працювали дружно, активно.

Хто щасливий, той сміється,

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини –

Це ж чудово для людини!

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 листопада 2019
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку