24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Додавання раціональних чисел

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Додавання раціональних чисел" для учнів 6 класу. Даний матеріал може бути використаний під час знайомства учнів з темою.
Перегляд файлу

Тема уроку:

Додавання раціональних чисел (розв*язування вправ)

 

Мета:

  1. Навчальна удосконалити вміння учнів додавати раціональні числа; формувати вміння учнів додавати раціональні числа, пізнавальну активність учнів, обчислювальні навички, увагу; Узагальнити відомості учнів про раціональні числа, закріпити вміння та навички учнів виконувати додавання додатніх та від’ємних  чисел
  2. Розвивати пам'ять, зосередженість, уважність, конструктивність та логічне мислення, навички арифметичних обчислень, вміння критично мислити, висловлювати свою думку; розвивати прагнення до самостійного, творчого підходу під час розв’язування нестандартних завдань.
  3. Виховувати культуру математичного мовлення та письма, виховувати наполегливість і старанність у роботі, упевненість у власних силах.

 

Формувати групи компетенцій:

  • Соціальну – готовність до самостійного пошуку розв’язання проблеми, прояву ініціативи, вміння спілкуватися, усвідомлення власного внеску в суспільну роботу.
  • Полікультурну – вміння застосовувати здобуті знання на практиці, розвивати вміння робити висновки.
  • Самоосвітню – мати бажання до навчання, розвивати пам'ять, увагу, творчий підхід, бажання організувати власну працю з метою досягнення успішного результату.
  • Комунікативну – опанувати засади культурного спілкування в ході обговорення завдання.
  • Інформаційну – вміння використовувати різну інформацію, аналізувати, систематизувати її, розширювати кругозір.

 

Завдання уроку: познайомити учнів з правилами додавати раціональни чисел, уміння застосовувати отримані знання на практиці

Обладнання: інтерактивна дошка, комп’ютер;комп' ютерна презентація

Форми роботи: групова,  індивідуальна і колективна.

Девіз уроку: міркуй логічно, відповідай чітко, записуй правильно і швидко.

ХІД УРОКУ

 І. Організаційний момент

Учитель. Давногрецький філософ і вчений Арістотель сказав:

Сподіваюся, що на цьому уроці нам в роботі допоможе вислів Арістотеля. Вам надається можливість застосувати свої знання.

Памяткою нашого уроку: будуть наступні вислови.

 І тоді тебе чекатиме ...

Працюємо в звичайному режимі і дізнаємося що ж вас чекатиме в кінці уроку.

 

1. Вправа «Дай відповідь»

 

  1. Які числа записують зі знаком «-»?
  2. Цілі числа та дробові числа утворюють множину … чисел.
  3. Числа зі знаком «+» називаються ...
  4. Результат дії додавання.
  5. МОДУЛЬ… числа показує, на якій відстані від початку відліку знаходиться дане число на координатній прямій.
  6. На координатній прямій позначається буквою О.
  7. Число, яке є ні додатнім і ні від’ємним.
  8. Із двох раціональних чисел більшим є те число, для якого відповідна точка на координатній прямій розміщується … .
  9. Числа, які використовуються при лічбі предметів.
  10. Який напрямок вказує стрілка на координатній прямій?
  11. Де на координатній прямій розміщені точки, які відповідають додатним числам; від’ємним числам?
  12. Які числа називають протилежними? Наведіть приклади.
  13. Чому дорівнює модуль додатного числа?
  14. Чому дорівнює модуль від’ємного  числа?
  15. Чи існують числа, модуль яких дорівнює нулю?
  16. Чи можна порівняти числа за допомогою координатної прямої?
  17. Яке число більше: додатне чи від’ємне?
  18. Яке із двох від’ємних чисел більше?
  19. Як ми можемо додавати раціональні числа ?

2. Вправа «Усний рахунок»

3. Вправа «Правда чи ні»

4. Вправа «Заповни таблицю»

 

Вправа «Розшифруй»

 

Робота з підручником

 

 

Ми сьогодні з вами плідно попрацювали, міркували, рахували, були уважними. Тож давайте дізнаємося, що ж нас чекає коли ми з вами будемо дотримуватися всіх цих правил.

   Виконайте завдання та вкажіть ключове слово

1. 3,7 + (- 7,3) =

а) 11 - М;                  б) – 3,6 – У;           в) 3,3 – О.

2. - 19,6+ 4,5 =

а) – 24,1 - A;                  б) – 15,1 – С;           в) 24,1 – I.

3.    - 10,2 + 10,2 =

а) – 20,4 - H;                  б) 0 – П;           в) 20,4 – Д.

4. – 9,3 – (- 17,5) =

а) – 8,2  - D;                  б) – 26,8 – Р;           в) 8,2 – І.

5. – 5,2 + 10,4 =

а) 5,2 - Х;                  б) 15,6 – D;           в) – 15,6  – E.

Ключове слово: «Успіх»

 

 

VІ. Домашнє завдання.

Вивчити п._______

Розвязати №____________________________

 

VІІ. Підсумок уроку.

Яку мету ми поставили перед собою на початку уроку?

Чи досягли ми її?

Хто вийде з цього уроку з прибутком, ставить знак плюс на додатному напрямі координатної прямої, а хто зі збитком – мінуc на від’ємному. (координатна пряма на дошці).

Діти, бажаю, щоб всі ваші починання були лише додатніми, тобто прибутковими.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
20 лютого
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку