12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Додавання раціональних чисел

Про матеріал
Конспект уроку вивчення нового матеріалу на тему "Додавання раціональних чисел".
Перегляд файлу

Тема уроку:

Додавання раціональних чисел

 

Мета:

  1. Навчальна познайомити  учнів з правилами додавання раціональних чисел; формувати вміння учнів додавати раціональні числа, пізнавальну активність учнів, обчислювальні навички, увагу; Узагальнити відомості учнів про раціональні числа, закріпити вміння та навички учнів виконувати додавання додатніх та від’ємних  чисел
  2. Розвивати пам'ять, зосередженість, уважність, конструктивність та логічне мислення, навички арифметичних обчислень, вміння критично мислити, висловлювати свою думку; розвивати прагнення до самостійного, творчого підходу під час розв’язування нестандартних завдань.
  3. Виховувати культуру математичного мовлення та письма, виховувати наполегливість і старанність у роботі, упевненість у власних силах.

 

Формувати групи компетенцій:

  • Соціальну – готовність до самостійного пошуку розв’язання проблеми, прояву ініціативи, вміння спілкуватися, усвідомлення власного внеску в суспільну роботу.
  • Полікультурну – вміння застосовувати здобуті знання на практиці, розвивати вміння робити висновки.
  • Самоосвітню – мати бажання до навчання, розвивати пам'ять, увагу, творчий підхід, бажання організувати власну працю з метою досягнення успішного результату.
  • Комунікативну – опанувати засади культурного спілкування в ході обговорення завдання.
  • Інформаційну – вміння використовувати різну інформацію, аналізувати, систематизувати її, розширювати кругозір.

 

Завдання уроку: познайомити учнів з правилами додавати раціональних чисел, уміння застосовувати отримані знання на практиці

Обладнання: інтерактивна дошка, комп’ютер;комп' ютерна презентація

Форми роботи: групова,  індивідуальна і колективна.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1.Привітання

Перевірка готовності класу до уроку

Епіграф        Те, що я чую, я забуваю.

                      Те, що я бачу, я пам’ятаю,

                      Те, що я роблю, я розумію.

                                Конфуцій

Сподіваюсь, готуючись до уроку що ви нічого не забули зошит,ручку, олівець, щоденник, підручник та гарний настрій, пам’ятаєте правила, означення і поняття, які ми з вами вивчали протягом попередніх уроків, і уважно та з розумінням будете працювати на уроці.

І почнемо роботу ми  з перевірки домашнього завдання

ІІ. Аналіз контрольної роботи

  1. Оцінки

2. Типові помилки

ІІI.Мотивація  навчальної діяльності  учнів на уроці

 Ми продовжуємо з вами знайомство з додатними та від’ємними  числами. Сьогодні нам з вами належить вивести правило додавання від’ємних чисел. І ви спробуєте зробити це самі, але для цього необхідний певний багаж знань ,успіх.

1. Вправа «Дай відповідь»

 

  1. Які числа записують зі знаком «-»?
  2. Цілі числа та дробові числа утворюють множину … чисел.
  3. Числа зі знаком «+» називаються ...
  4. Результат дії додавання.
  5. МОДУЛЬ… числа показує, на якій відстані від початку відліку знаходиться дане число на координатній прямій.
  6. На координатній прямій позначається буквою О.
  7. Число, яке є ні додатнім і ні від’ємним.
  8. Із двох раціональних чисел більшим є те число, для якого відповідна точка на координатній прямій розміщується … .
  9. Числа, які використовуються при лічбі предметів.
  10. Який напрямок вказує стрілка на координатній прямій?
  11. Де на координатній прямій розміщені точки, які відповідають додатним числам; від’ємним числам?
  12. Які числа називають протилежними? Наведіть приклади.
  13. Чому дорівнює модуль додатного числа?
  14. Чому дорівнює модуль від’ємного  числа?
  15. Чи існують числа, модуль яких дорівнює нулю?
  16. Чи можна порівняти числа за допомогою координатної прямої?
  17. Яке число більше: додатне чи від’ємне?
  18. Яке із двох від’ємних чисел більше?
  19. Як ми можемо додавати раціональні числа ?

 

 

Пояснення нового матеріалу за підручником

1. Додавання чисел за допомогою координатної прямої;

2. Додавання чисел за допомогою правил.

 

Виконання вправ з підручника

 

 Вправа «Закінчи речення»:

1) сума двох від’ємних чисел є число ___________;

2) сума двох додатних чисел є число __________;

3) щоб додати два числа з різними знаками треба від більшого модуля_...__ менший;

     4) сума двох протилежних чисел ___________;

          5) щоб додати -2 та -3,треба…їх модулі та перед результатом поставити знак… .

          6)щоб додати -3 та 5, потрібно…їх модулі та перед результатом поставити знак … .

          7)щоб додати 2 та -3, потрібно…їх модулі та перед результатом поставити знак … .

 

VІ. Домашнє завдання.

Вивчити п._______

Розвязати №____________________________

 

VІІ. Підсумок уроку.

Яку мету ми поставили перед собою на початку уроку?

Чи досягли ми її?

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку